Klote tepels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb het ook gehad toen ik een jaar of 15 was. Bij deed het ook best wel pijn. Is na 2 jaar weg gegaan ik heb er niks voor genomen.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik heb het al 6-7 jaar.
      Groeten

Comment

Doen ze pijn of zijn ze gevoelig? Bij mij was dat wel het geval en de dokter zij toen dat het groeischijven waren.

Comment

Beetje gevoelig, niet echt bijzonder. Kan het niet vergelijken met hoe het zou zijn als het niet gevoelig is aangezien dat te lang geleden is.
          Groeten

Comment

Dus het zijn geen schijven die je voelt?

Comment

Niet echt, eerder een knobbeltje eronder.
              Groeten

Comment

dat knobbeltje krijg je gedurende de puberteid achter je tepel, meestal trekt het vanzelf weg maar als dit niet het geval is zoals bij vele, kan je dit laten weg snijden. Een kameraad van mij heeft het vorig week gedaan. Daarom dat ik een antwoord hier op de vraag weet.
                The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Laat je bloedwaardes prikken.

Registreer even op welke momenten eea opzet enzo.

Hoe verder je zakt in bf, hoe minder last.
                  Waar zit je nu?
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

15 denk
                    Groeten

Comment

Ik heb zelf ook gyno gehad (links), opertief weg laten halen. Onder de rechter zit ook nog wel een klein schijfje, tepel ook vrij luchtig. Maar valt nog wel mee, kan er wel mee leven voorlopig.

Wat ze aan een puffy nipple kunnen doen weet ik zo niet, als het echt gyno is kan je het eruit laten halen.. maak eens wat foto's.. ben wel benieuwd of het echt zo erg is als je denkt/zegt.

Comment

Heb wel ergere gezien hoor, het is niet extreem maar ben het gewoon zat. Erger me eraan.
                        Groeten

Comment

Als het puffy is: gewoon zakken in je BF ouwe.
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Vorig jaar was het na 24kg afgevallen 0,0 minder geworden en nu is het ook nog hetzelfde.
                            Groeten

Comment

Bovendien is 15% niet hoog... Ik zou gewoon naar de dokter gaan
                              "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

15% is hoog genoeg om last te houden van vettige tepelz.

Neem aan dat je @24kg zwaarder, ook vetter was?!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X