Klote tepels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Volgens mij is dit een veel voorkomend probleem.. Ik heb er zelf ook redelijk wat last van.. helemaal als ik 1-2 dagen voor de nieuwe borst trainingsdag zit.. dan hangt alles veel meer.. Bij mij heeft dit voornamelijk te maken dat bovenkant borst behoorlijk achterloopt.. Ik denk dat het vooral een kwestie is van meer accent leggen op bovenkant borst en je vetpercentage verlagen..

Tenminste dat zijn mijn plannen voordat ik naar allerlei medicatie grijp..
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by kwint View Post
      Volgens mij kan Arimadex wel eens helpen.
      Eh wat?

@ dude

Zakken in bf.nl
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

wie bedoel je met dude?
        Groeten

Comment

Kwibus.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

snap dan nog steeds je reply niet als hij zegt op 8% te hebben gezeten
            Groeten

Comment

Oh god ik bedoelde Cidious.

Al die "i's"

Comment

Kun je geen scan laten maken onder het mom van "is het wel gezond".. dan kunnen ze bij de doc misschien vertellen of het hard is of vettig of iets tijdelijks dat enkele jaren opzet. Weet je meer en kan je plannen maken.
                MANNENSPORT.nl online in beweging!

Comment

Hey jongens ik ben vandaag terug uit ziekenhuis en heb dus vanochtend gyneacomastia weg laten halen.
                  Ik heb dit al zo'n 9 jaar lang mee gelopen ik mocht van de huisarts voor mijn 21 niet weg laten halen omdat dit dan nogweg zou kunnen trekken :S
                  Had dit dan al vanaf me 15e maar natuurlijk nee trekt niet weg.
                  Ze halen ongeveer 70 % van klierweefsel weg want als ze alles weg halen krijg je een ingedeukte tepel en nee zat geen vet dus weg trainen helpt niet.
                  ik ben1,73 en heb 1 keer 58 kilo gewogen dus veel vet zat er niet aan
                  op dit moment nu 72.
                  Het is alsvolgt gegaan ik ben er dus rond maart naar huisarts mee gegaan en die verwees me door naar het ziekenhuis plastische chirurgie die heeft het nagekeken en formuieren ingevuld om een aanvraag voor me verzekering VGZ in mijn geval.
                  Hierbij vroeg hij waarom ik er zo laat mee kwam omdat de verzekering er moeilijk over kan doen om het te vergoeden op oudere leeftijd.
                  Dus heb ook aan verzekering moeten uitleggen dat ik aantal keer bij dokter ben geweest en niet eerder dan mijn 21ste naar ziekenhuis werd verwezen hierdoor kreeg ik dus wel toestemming ervoor ben onderhand al wel 24 dus tijd tussen gezeten voor deze stap.
                  binnen 2 weken kreeg ik toestemming van me verzekering voor de operatie en kreeg ik 1 week later 1 brief op de mat van het ziekenhuis voor een gesprek met anetesiste degene voorde narcose. hier kijken ze je je hart na bloeddruk en leggen ze het een en ander uit. na je goedkeuring kan je bellen voor een afspraak voor de datum van opereren die van mij was vandaag 3 sept.
                  ik moest er 7 uur sochtens zijn ben om 8 uur geopereert en 13:00 vertrokken met strak ingetaped na de operatie had ik nog drains in me die er uitzijn getrokken voordat ik weg ging tegelijk met me infuus.Ik heb verder nergens last van geen ik voel dat me borst spieren beurs zijn lijkt op spierpijn overtraind bv.
                  Kan nu het resultaat niet zien omdat ik de tape moet laten zitten tot dinsdag dan moet ik weer terug voor plastische chirurgie.
                  En na zo'n operatie is het idd aan te raden 1 maand niet te trainen ook voor je eigen bestwil voor beste herstel.
                  zal proberen foto bij te zetten als het lukt van voor de operatie na operatie gaan nog 1 maand overheen voor goed resultaat.
                  hoop hierbij wat mensen meer info te hebben kunnen geven over Gyno vragen
                  ? ik hou forum in de gaten

foto lukt nog niet ben ook nog nieuw op deze site ik probeer later nog eens

Comment

:O verek ik heb dit ook een beetje!! nog nooit bij stil gestaan.

Comment

Puffy niples FTW, heb het Zelf ook, als ik een lekkere chick zie en als ik een t-shirt aan heb knijp ik er in, FTW
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

foto's
                        Attached Files

Comment

Vrijdag geopereerd nu dinsdag verband is los gelaten dus zelf maar eraf gehaald laat nog wel de gaasjes op de hectingen zitten w die laat ik er vanmiddag door de dokter afhalen maar weet niet of de hechtingen eruit gaan hier wat foto's alvast er zit nog wat zwellingen niet goed te zien op foto maar zijn er nog wel plekken zijn nog steeds klein beetje beurs maar kom eigenljik al na 2-3 dagen weer veel doen niet trainen uiteraard hoop dat er nog geintereseerde zijn anders sta ik hier voor jan lul me verhaal te doen
                          Attached Files

Comment

Denk dat de hechting vanzelf oplost, dit word vaak gebruikt voor hechtingen die er niet heel lang in hoeven te zitten dus je voelt er niks van dat hij weg gaat (lost op)
                            je tepels zien dr nog wat kreupel uit maar vind het wel een grote verbetering!
                            Calisthenics / Street workout

Comment

Ja ben nu langs geweest bij de plastische chirurg vind het zelf ook al grote verbetering zijn idd oplosbare hectingen hij heeft alleen de eindknoopjes weg geknipt voor beter herstel kan anders kleine abses'jes krijgen.
                              Voor de rest was het herstel goed en snel nu nog rustig aan doen en als over 3 maanden littekens nog te bol waren kon ik terug komen dan zou hij nog van die siliconen plakkers doen om littekens te verzachten en platter te krijgen dus mooier maken.
                              Dusja ben benieuwd voor het eind resultaat maar nu al uiterst tevreden

Comment

ben blij voor je dat je de mogelijk hebt genomen om te opereren klote verzekering heeft me afgewezen kreeg er vandaag een brief over gvd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X