Gynaecomastie operatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gynaecomastie operatie

Hallo, ik heb in januari 2009 een operatie ondergaan voor gyno. Dacht, misschien is het leuk om voor lotgenoten de resultaten te laten zien.

Heb een viertal foto's in elkaar geplakt, 2 voor, 2 na.
    Voor foto is 1x met koud weer genomen (alles strak - rechtsboven) en 1x met warm weer (foto linksboven).
    Na foto's is ongeveer hetzelfde verhaal, kou bij linksonder en warm bij rechtsonder (puffy nipple enigszins zichtbaar).

Ben op doorverwijzen van de huisarts in het ziekenhuis te Deventer geholpen (meen door dokter Liem). Alles is vergoed via de verzekering. Snee is gemaakt in de plooi/lijn van de borst. Bij aanspannen is een soort deukje zichtbaar maar niet storend, bovendien is dit in de loop van de tijd steeds minder geworden en het lijkt zelfs nu nog steeds minder te worden.

De gyno is overigens vanuit de puberteit blijven hangen.

Als je vragen hebt hoor ik het, grroete!
    Attached Files

Geen homo gedachte ofzo maar vind het er goed uitzien, vind zelfs dat je rechterkant er beter uitziet dan je linkerkant. Je linker kant lijkt precies ook pofferig uitzien op de foto rechtsonder of zie ik het verkeerd?
    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Links (op de foto en in real) is/was ook de gyno kant. Je bedoelt de tepel neem ik aan? De linker tepel is iig gevoelloos sinds de operatie en staat altijd strak. De rechter is nog wel eens wat puffy, maarja.:P

Comment

Originally posted by tums View Post
        Links (op de foto en in real) is/was ook de gyno kant. Je bedoelt de tepel neem ik aan? De linker tepel is iig gevoelloos sinds de operatie en staat altijd strak. De rechter is nog wel eens wat puffy, maarja.:P
        Nee ik bedoelde andersom, het is links op de foto maar jouw rechterzijde.
        Je hebt het litteken toch onder je rechterborst als ik het op de foto kan zien?

Vind het er goed uitzien na de operatie maar vind de rechterkant op de foto en jouw linkerzijde van het lichaam er beetje pofferig uitzien. Maar het is wel een serieuze positieve verandering!
        Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

nog een vraagje

Is het een zware operatie? Kan je lang niet trainen?

Hoe weet je eigelijk of je gyno hebt, want droog is het bij mij ook wel pofferig maar als ik uit de douche kom zie je helemaal niets. Ik denk dat het bij mij gewoon pofferig is omdat ik hoog in vet% zit of kan dit niet?

Comment

als ik stijve tepels heb zie je het ook niet:S
            had ik dat dan maar altijd
            bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
              Nee ik bedoelde andersom, het is links op de foto maar jouw rechterzijde.
              Je hebt het litteken toch onder je rechterborst als ik het op de foto kan zien?

Vind het er goed uitzien na de operatie maar vind de rechterkant op de foto en jouw linkerzijde van het lichaam er beetje pofferig uitzien. Maar het is wel een serieuze positieve verandering!
              Al de foto's zijn genomen met behulp van een spiegel. Dus links op de foto is ook links in het echt.

De rechterzijde is beetje puffy, klopt, maar daar is ook niks aan gedaan (operatief gezien). Zodra ik genoeg gebulked heb eens kijken hoe het er bij staat na een flinke cut.

Na de operatie mocht ik een 6tal weken niet trainen, ben begin maart (2009) weer rustig aan begonnen. Operatie zelf is niet zo lang, kan gewoon met een dagopname in het ziekenhuis. Als je echte gyno hebt zit er een flinke schijf onder, deze kan je goed/makkelijk vastpakken.

Wat die puffy betreft, bij kou gaat die bij mij strak staan, wanneer het warm is staat/hangt hij er wat luchtig bij. Hoe hoog sta je (ongeveer) in vet%? Het zou minder kunnen worden bij een stevige cut maar daar kan ik niks over zeggen..

Comment

Al de foto's zijn genomen met behulp van een spiegel. Dus links op de foto is ook links in het echt.

De rechterzijde is beetje puffy, klopt, maar daar is ook niks aan gedaan (operatief gezien). Zodra ik genoeg gebulked heb eens kijken hoe het er bij staat na een flinke cut.

Na de operatie mocht ik een 6tal weken niet trainen, ben begin maart (2009) weer rustig aan begonnen. Operatie zelf is niet zo lang, kan gewoon met een dagopname in het ziekenhuis. Als je echte gyno hebt zit er een flinke schijf onder, deze kan je goed/makkelijk vastpakken.

Wat die puffy betreft, bij kou gaat die bij mij strak staan, wanneer het warm is staat/hangt hij er wat luchtig bij. Hoe hoog sta je (ongeveer) in vet%? Het zou minder kunnen worden bij een stevige cut maar daar kan ik niks over zeggen..

Ow ok, ja van die spiegel wist ik niet of heb ik over gelezen, maar je snapte denk ik wel wat ik wou zeggen.

hmm dan denk ik dat ik gewoon grote tepels heb en wat vet eronder want ik voel niets hard of voel geen schijf eronder. Heb geen idee hoeveel mijn vet% is momenteel. denk iets van een 14-15%. Het is me nooit opgevallen maar sinds ik aan het bulken ben, ben ik wel wat aangekomen en denk dat het dat is. Dan beter nog even wachten tot volgende zomer als ik ga cutten en als het dan nog blijft, dan weet ik het zeker. iig thanks

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
                  Ow ok, ja van die spiegel wist ik niet of heb ik over gelezen, maar je snapte denk ik wel wat ik wou zeggen.

hmm dan denk ik dat ik gewoon grote tepels heb en wat vet eronder want ik voel niets hard of voel geen schijf eronder. Heb geen idee hoeveel mijn vet% is momenteel. denk iets van een 14-15%. Het is me nooit opgevallen maar sinds ik aan het bulken ben, ben ik wel wat aangekomen en denk dat het dat is. Dan beter nog even wachten tot volgende zomer als ik ga cutten en als het dan nog blijft, dan weet ik het zeker. iig thanks
                  Wees blij dan! Het zal wel geen gyno zijn maar gewoon puffy nipples. Hoop voor je dat het minder word naarmate je vet% zakt!

Comment

Waarom halen mensen puffy nipples en gyno altijd door elkaar? Puffy nipples heeft niks met gyno te maken, zijn zoveel mensen die dat hebben.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                      Waarom halen mensen puffy nipples en gyno altijd door elkaar? Puffy nipples heeft niks met gyno te maken, zijn zoveel mensen die dat hebben.
                      Wie doet dat dan in deze topic? Ik zeg zelf enkel dat ik links gyno had en een puffy nipple en rechts enkel puffy zonder gyno.

Overigens word puffy nipples gewoon als een gyno 'vorm' gezien waar ik ook kijk op het net.

Comment

je hebt massa verloren, ik wens je veel succes in je comeback!
                        The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                        Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Overigens word puffy nipples gewoon als een gyno 'vorm' gezien waar ik ook kijk op het net.
                          Ja dat bedoel ik juist, word nogal door elkaar gehaald. Als puffy nipples ook onder gyno zouden vallen zouden er echt wel flink wat mensen last hebben van gyno hoor.

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                            je hebt massa verloren, ik wens je veel succes in je comeback!
                            Haha, blessureleed. Helaas afgelopen weken weer, lijkt wel een abbo op blessures de laatste perioden. Verwacht vanaf volgende week weer aan de bak te kunnen.

@jordy, ik snap het enigszins wel dat mensen het onder één noemer plaatsen. Beide zorgen er eigenlijk gewoon voor dat je tietjes hebt.. kan me er eigenlijk ook niet aan storen dat men dit doet.

Comment

Ik zeg ook niet dat ik me aan stoor, maar zo wordt het natuurlijk wel enigzins verwarrend.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X