Heb even een ip check gedaan, en ja je mag concluderen dat hij een kloon van joker is.
Libido is dood
Collapse
X
-
voor zover ik weet is joker niet gebanned. En is het hebben van meerdere accounts niet tegen de regels. maar het feit dat hij een ander account aanmaakt (en doet alsof hij iemand anders is), om te "bevestigen" wat hij met zijn andere account heeft gezegd. Doet mij geloven dat hij een potje aan het liegen was/is. zielig mannetje is het dus eigenlijk.
you got busted!!More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postvoor zover ik weet is joker niet gebanned. En is het hebben van meerdere accounts niet tegen de regels. maar het feit dat hij een ander account aanmaakt (en doet alsof hij iemand anders is), om te "bevestigen" wat hij met zijn andere account heeft gezegd. Doet mij geloven dat hij een potje aan het liegen was/is. zielig mannetje is het dus eigenlijk.
you got busted!!1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostHeb even een ip check gedaan, en ja je mag concluderen dat hij een kloon van joker is.
Kan best zijn dat IP adres hetzelfde is.
We hebben namelijk op de sportschool een computer hoek waar veel kids maar ook leden erachter zitten om mail te checken of spelletjes te doen.
Of joker een ip Ban heeft weet ik niet. zal het even vragen.
Comment
-
Originally posted by proteinfreak View Postsorry van me late antwoord.
Kan best zijn dat IP adres hetzelfde is.
We hebben namelijk op de sportschool een computer hoek waar veel kids maar ook leden erachter zitten om mail te checken of spelletjes te doen.
Of joker een ip Ban heeft weet ik niet. zal het even vragen.
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postlol
Die libido crash was gewoon een dikke faal in mijn voedingsschema tijdens UD2.0. Doordat ik ipv 49g vet tijdens UD2 maar 30 binnen heb gekregen.
In mijn dieet zaten toen der tijd o.a. 2 blikjes tonijn in olijf olie van John west.
Inhoud 27g eiwit, 0,1g carb en 9g vet.
Ja, 9g vet als je hem niet uitlekt. Nu lek ik me blikjes altijd uit todat er niks meer uitdrupt.
Ik gok dus zo dat dat het probleem geweest was lol.
Zomaar van google:
"If your diet is too low in fat (especially the monounsaturated fatty acids, such as those found in olives, avocados and pecans), then your testosterone levels will also plummet."
LatahhhhLast edited by Joshua90; 17-10-2010, 16:42.You can be part of my meal tonight.
Comment
-
Originally posted by Joshua90 View PostOok ff een bump van mezelf omdat ik dit zag.
Die libido crash was gewoon een dikke faal in mijn voedingsschema tijdens UD2.0. Doordat ik ipv 49g vet tijdens UD2 maar 30 binnen heb gekregen.
In mijn dieet zaten toen der tijd o.a. 2 blikjes tonijn in olijf olie van John west.
Inhoud 27g eiwit, 0,1g carb en 9g vet.
Ja, 9g vet als je hem niet uitlekt. Nu lek ik me blikjes altijd uit todat er niks meer uitdrupt.
Ik gok dus zo dat dat het probleem geweest was lol.
Zomaar van google:
"If your diet is too low in fat (especially the monounsaturated fatty acids, such as those found in olives, avocados and pecans), then your testosterone levels will also plummet."
Latahhhh"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostZou die 19g gram vet echt je libido toen verkloot hebben? :O
Weet niet wat het anders geweest zou kunnen zijn is alleen voorgevallen tijdens
me eerste UD2.0You can be part of my meal tonight.
Comment
-
Originally posted by Joshua90 View PostIk vind rond 30/31 g vet zitten wel echt laag laag + dat je ook nog is tijdens UD2.0 heel laag in Kcals zit voor 3.5 dagen.
Weet niet wat het anders geweest zou kunnen zijn is alleen voorgevallen tijdens
me eerste UD2.0"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostHmm ja, dat is dan inderdaad wel weer zo. Ik denk dat als je die twee factoren bij elkaar neemt dat je testosteron regeling best door de war kan schoppen. Is alles nu wel weer in orde?
kwam ik er nog ff mee aanzettenYou can be part of my meal tonight.
Comment
-
Josh,
Het zou ook kunnen komen door de drop in serotonine die plaatsvind als je laag in de carbs gaat.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by tommy1980 View Postzeg kunnen die schoenenleurders niet eens geband worden?Die duiken stilaan in ieder topic op.
Nogmaals ga jullie zooi ergens anders slijten!!!!
Oepssss hoeft niet meer is reeds aktie ondernomen.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
4 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment