knik in de knie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• knik in de knie

Heb eigenlijk al heel lang een soort van knik in mn knie, maar eigenlijk nooit wat aan gedaan of naar laten kijken of zo. 't Is geen knik met geluid of zo, maar soms als ik loop dan zak ik heel licht door mn linkerknie. Hij vouwt dus heel lichtjes naar voren.

Heb er na gezocht op internet, maar kwam eigenlijk alleen maar verhalen vinden van mensen die een geluidknik in hun knie hebben. Maar dit heb ik dus niet, ik zak er dus als ware licht doorheen.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?
    I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

je hij buigt een beetje door de verkeerde kant neem ik aan?
    je kunt overflexibel zijn..

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
      je hij buigt een beetje door de verkeerde kant neem ik aan?
      je kunt overflexibel zijn..
      nee, mn knie buigt dan gewoon licht naar voren

Comment

heb je er last van?

Comment

nee, geen last niets. Ben gewoon benieuwd

Comment

kweenie wat ut is.
            sorry

Comment

weet ook niet wat het is maar ik heb het ook wel eens gehad. Kan denk ik te maken hebben met slappe knieaanhechtingen die dan even doorknikken onder het gewicht van je been. of het zo is weet ik niet maar sinds ik squad lijkt het wel verdwenen te zijn.
              Last edited by The Phoenix; 27-07-2010, 18:12.

Comment

heel toevallig vandaag na een setje squaten kreeg ik er weer 1 en een vrij diepe.

Comment

ik heb er ook last van maar alleen als ik bijvoorbeeld de hele dag heb gefietst of me benen flink heb getraind

Comment

Go see the doctor! Zet hem op je lijstje van dingen die je wilt weten. Ik ga 1x per jaar ofzo en heb dan gelijk een waslijst bij me met dingen wat ik wil weten wat het is/was
                    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                      heel toevallig vandaag na een setje squaten kreeg ik er weer 1 en een vrij diepe.
                      geeft niks heb ik ook ben bij de dok geweest zolang je geen pijn hebt niks aan het handje

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
                        geeft niks heb ik ook ben bij de dok geweest zolang je geen pijn hebt niks aan het handje
                        Ok, fijn. Maar weet je ook hoe t komt?

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                          Heb eigenlijk al heel lang een soort van knik in mn knie, maar eigenlijk nooit wat aan gedaan of naar laten kijken of zo. 't Is geen knik met geluid of zo, maar soms als ik loop dan zak ik heel licht door mn linkerknie. Hij vouwt dus heel lichtjes naar voren.

Heb er na gezocht op internet, maar kwam eigenlijk alleen maar verhalen vinden van mensen die een geluidknik in hun knie hebben. Maar dit heb ik dus niet, ik zak er dus als ware licht doorheen.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

print dit uit,
                          en ga er mee naar de huisarst :P

hha nee maar even serieus zou er tog even na laten kijken hoor..
                          Last edited by hakan00; 28-07-2010, 13:43.
                          Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

Kan ook vermoeidheid zijn. Heb vanmorgen flink schouders getraind en daarna 30 min op de crosstrainer. Halverwege voelde ik het ook 2x, alsof ik door mijn knie zakte. Verder geen last, wel beetje vreemd, bij mij gewoon vermoeidheid....
                            1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Is normaal, iedereen heeft andere gewrichten namelijk.
                              Ik zak ook geregeld wat door de knie, maar ben al naar de dokter & osteopaat gegaan (dan wel wegens accident waarbij de knie getroffen werd) & beiden zeiden dat dit normaal is.
                              Het kan natuurlijk pijnlijk zijn, aangezien je meniscus dan minder zijn werk doet als schokdemper & je dus de botten wrijving maken.

Als je geruststelling wil, ff gaan vragen aan de dokter .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X