Rode striemen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rode striemen.

Beste mensen,

Na vandaag lekker intensief te hebben getraind, zie ik dat zowel bij mijn linker als mijn rechter scouder rode striemen over mijn middelste schouderspier lopen. Het zijn er drie naar beneden, over de middelste spier, en eentje die er haaks op zit en naar de voorste spier loopt. Het is vrijwel precies hetzelfde aan de linker en de rechterkant.

Is dit schadelijk, moet ik nu langer wachten voordat ik weer ga trainen, of is dat allemaal niet nodig? Ik had niet echt ergens last van tijdens het trainen en nu ook nog niet (uurtje erna).

Ik heb het zelf ook , lijkt op kleine bloeduitstortingen al je er dicht op kijkt tog?
    Heb het meestal van de bar naar een potje deftig squaten.
    Mind is everything.

Comment

Ja, het lijkt net alsof er op is getekend met een pen en het lijkt op wat je zegt. Heb ook gesquat vandaag, deadlift, bankdrukken, optrekken, en nog wat been oefeningen.

Comment

Originally posted by Silk View Post
        Ja, het lijkt net alsof er op is getekend met een pen en het lijkt op wat je zegt. Heb ook gesquat vandaag, deadlift, bankdrukken, optrekken, en nog wat been oefeningen.
        Als je denkt dat het van het squatten komt is het geen probleem. Ik krijg altijd een redelijk grote blauwe plek in me nek van het squatten. Mijn broer kreeg toen hij met mij ging squatten. Bloeduitstortingen/streepjes op zijn rug/schouders.. Na paar dagen waren ze alweer weg. Ik zou me er geen zorgen om maken als je ze denkt te hebben gekregen van het squatten of iets dergelijks!
        "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X