Rode bulten op mijn bil

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rode bulten op mijn bil

beste medetrainers

Dit is mijn eerste topic sinds ik vragen heb ik ben 23 jaar weeg 90 kg en men 12%vet ik ben reed na jaar twijfeling aan mijn 1 kuurtje begonnen na goed informeren.
    deze bestaat uit deca en susta in 1 spuit 2.2 ml 3 maal per week 8 weken en dan nog winny maar nu heb ik na men 6 injectie rode bulten op men bil krijgen die lijken op beten van een dazerik en die jeuken ook verschrikkelijk nu moet ik men kuur verder zetten in men arm omdat degene die de prik zet zegt dat het beste was en men bil laten rusten nu is mijn vraag wat deze bulten zijn en door wat deze komen en hoe deze ook weggaan ik hoop dat jullie mij goed en snel kunnen helpen mits ik al van deze site weet dat er mense met veel verstand van deze dingen zitten. alvast bedankt !!
    Ps dit is men eerste keer dus ik weet niet of het goed sta aub wa mild

To be a beast you must train like a beast !

Ik heb wat opgezocht en kom bij netelroos uit denk ik ?
    heeft iemand van jullie eneg idee wat deze ( moest het zijn ) zoude hebben uitgelokt?
    grtz

Comment

heb je toevallig fotos?

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
        heb je toevallig fotos?
        nee sorry heb ik niet maar als je netelroos bij google afbeeldingen intikt ist het juist hetzelfde maar niet zo erg als sommige fotos daar..
        heb jij mss enig idee vanwat het komt?

Comment

zijn het niet gewoon aambeien?

Comment

Originally posted by piet friet View Post
            zijn het niet gewoon aambeien?
            heb juist op net gekeken en trekt niet op aambeien hoor.
            deze zijn precies beten of ja grote vlekken precies of je bent tege veel netels gelopen..

Comment

Geen reactie hier... :/:/
              Ga morge naar dermatoloog hopelijk kank mùen kuur verder zetten ..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X