Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Naja het is geen schimmel bij mij, er lopen alleen witte strepen over paar nagels van me die wat gevoelig zijn, maar heb er verder geen last van op dat beetje gevoelige gevoel na als ik me nagel/teen zou stoten maar goed.. Heb wel andere dingen aan me hoofd..
de normale kalknagel is een schimmel, geen eiwitgerelateerd probleem.
Je kan namelijk de schimmel doden......ere zijn middelen voor die werken.
En de meeste mensen met kalknagels eten niet teveel eiwitten, je kan dus niet zeggen dat het bij de bodybuilders ligt aan de eiwitten als het bij de rest van de bevolking aan een schimmel ligt. Bodybuilders komen vaak meer in aanraking met die schimmel dan de niet sportende mensen. Daarom kunnen sporters in het algemeen het dus ook vaker hebben.
1 middel is o.a Itraconazol, die werkt van binnenuit, neem je oraal, zit in caps.
Omdat je lichaam zuurder wordt door al die eiwitten scheidt je lichaam ook meer afvalstoffen uit vandaar de relatie met een hoge eiwitinname.
Dat orale middel schijnt slecht voor de gezondheid te zijn overigens.
Ik denk dat er hier nog heel veel mensen zijn die er ook last van hebben maar er heerst denk ik ook nog een taboe op van gatverdamme enz.
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment