Originally posted by Triple X
View Post
te einde raad!!Winni aka winstrol only kuur
Collapse
X
-
dit is hetgeen wat ik heb se!!
Fixed drug eruption (Erythema fixatum) is een huidafwijking die ontstaat door overgevoeligheid voor een gebruikt medicijn. Er ontstaat één, scherp afgegrensd, verheven gebied met roodheid, en soms blaarvorming. Kenmerkend is dat de afwijking bij de volgende inname van het medicijn weer op dezelfde plek ontstaat. Meestal ontstaat de plek in het gezicht, op handen, voeten of genitaal. Bij het wegtrekken van de roodheid kan er in het aangedane gebied verkleuring (hyperpigmentatie) ontstaan.
Het is onbekend waarom de overgevoeligheid slechts op die beperkte plek blijkt, en niet over het hele lichaam verspreid. Er zijn veel geneesmiddelen die een fixed drug eruption kunnen geven. Enkele veel voorkomende zijn[1][2]:
Comment
-
Wie zegt dat je dat hebt door de AAS?
Het kan 1 van de 2 zijn, het kan ook de olie zijn, het kan van alles zijn.
Hoe zet je het spul, alles in 1 of apart? En heb je ze al genomen op aparte dagen?
Ik had al een reactie gegeven in je andere topic:http://forum.bodynet.nl/fotos-anabol...tml#post755663
Maar daar kreeg ik de melding dat mijn reply eerst gekeurd moet worden door een moderator voordat het geplaatst wordt(vaag erg vaag!). Zijn ze al een paar dagen mee bezig overigens, dus niet echt vlot.
Maar kijk dus eerst maar eens waar het echt door komt. Als je een reactie krijgt van een medicijn dan hoeft dat niet bij alle medicijnen te zijn, komt het wel bij beide spullen, dan kan het dus ook aan de olie liggen als beiden hetzelfde merk zijn en meestal dezelfde olie gebruiken.
Als het puur aan het/een soort medicijn ligt, dan zou wellicht winny ook geen optie zijn. IK lees ook niet in je stukje dat het ligt aan injectable medicatie,....maar alleen een reactie op een gebruikt medicijn. Dus je krijgt het ook als je het slikken zou. Dus zou ik ook maar geen winny nemen......1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostWie zegt dat je dat hebt door de AAS?
Het kan 1 van de 2 zijn, het kan ook de olie zijn, het kan van alles zijn.
Hoe zet je het spul, alles in 1 of apart? En heb je ze al genomen op aparte dagen?
Ik had al een reactie gegeven in je andere topic:http://forum.bodynet.nl/fotos-anabol...tml#post755663
Maar daar kreeg ik de melding dat mijn reply eerst gekeurd moet worden door een moderator voordat het geplaatst wordt(vaag erg vaag!). Zijn ze al een paar dagen mee bezig overigens, dus niet echt vlot.
Maar kijk dus eerst maar eens waar het echt door komt. Als je een reactie krijgt van een medicijn dan hoeft dat niet bij alle medicijnen te zijn, komt het wel bij beide spullen, dan kan het dus ook aan de olie liggen als beiden hetzelfde merk zijn en meestal dezelfde olie gebruiken.
Als het puur aan het/een soort medicijn ligt, dan zou wellicht winny ook geen optie zijn. IK lees ook niet in je stukje dat het ligt aan injectable medicatie,....maar alleen een reactie op een gebruikt medicijn. Dus je krijgt het ook als je het slikken zou. Dus zou ik ook maar geen winny nemen......
Deze zijn injects en ik ben over 2 weken maandags begonnen en 3 x in de week injecte op maandag . woensdag . vrijdag maar pas in de 2 week woensdag kreeg ik verschijnselen op men bil dus heb ik eens besloten om in men arm te laten doen daar was het al direkt naar 2 dagen zichtbaar ( en denk dat deze op waterbasis is ipv olie?) van merk weet ik niet laat het door een naaste doen die er veel ervaring mee heeft en ook bij meerdere mensen zet en opvolgt maar denk niet dat het echt aan het produkt zelf ligt meer de agresiviteit ervan en dat men lichaam dat niet oke vind..
Comment
-
Nu weet ik nog steeds niks eigenlijk.
Je nam 2 producten toch? En die zijn beiden op olie. En zet je ze nou apart of niet?
En hoezo weet je het merk niet? Jij hebt toch gekocht? Dan weet je wat je hebt en welk merk. Dus kijk op je vials en je weet het.
Het zou best kunnen dat je voor 1 medicijn allergisch bent, maar je hebt het over 2 medicijnen. En het kan dus ook zijn dat je lichaam reageert op of de olie of dat je reageert op PEG als die gebruikt is of als er BA in zit dat je daar op reageert....of misschien heb je gewoon troep, fake.......
Als je verder niets vertelt dan weten wij ook niet hoe we je kunnen helpen en ook niet of Stanozolol wel kan.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostNu weet ik nog steeds niks eigenlijk.
Je nam 2 producten toch? En die zijn beiden op olie. En zet je ze nou apart of niet?
En hoezo weet je het merk niet? Jij hebt toch gekocht? Dan weet je wat je hebt en welk merk. Dus kijk op je vials en je weet het.
Het zou best kunnen dat je voor 1 medicijn allergisch bent, maar je hebt het over 2 medicijnen. En het kan dus ook zijn dat je lichaam reageert op of de olie of dat je reageert op PEG als die gebruikt is of als er BA in zit dat je daar op reageert....of misschien heb je gewoon troep, fake.......
Als je verder niets vertelt dan weten wij ook niet hoe we je kunnen helpen en ook niet of Stanozolol wel kan.
Sorry voor men late reactie pc deed het ff niet meer!
Het merk was van BLeu angel en het was op basis van water
en ik had ze samen gezet.. grtz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment