Stoppen met roken challenge!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik vind het afbouwen ook bullshit.
    Ik ken iemand in men klas en die is ondertussen al maanden aan het 'afbouwen' godver, stop er dan toch gewoon mee.. Wat een karakter.
    Maar goed, als het maar werkt bij jou..
    Succes.
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by Richard075 View Post
      Ben jij ook dokter Beaudien,dan zien je maar weer dat die gasten elkaar toch altijd maar weer tegenspreken.

Waar gaat dit over?
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

stoppen met roken is altijd een goede zaak.
        Ik zelf ben der nu 8maand van af. had champix gehaald maar na een paar dagen dacht ik dit kan ik ook zonder.

Comment

5 jaar gerookt net 4 maanden gestopt.. Wat mij heeft geholpen is cardio doen erna meteen een peuk op steken.. Dit smaakt natuurlijk voor geen meter. Den gezonder leven dit heeft iedergeval voor mij geholpen.

Comment

O ja zou even doorgeven hoe het me was afgegaan met het stoppen,ben 6weken geleden begonnen met de tabs inname,en nu 7dagen clean van de shag,gaat lekker zelfs met cardio kan ik al merken dat er meer lucht is!Eindelijk van die rommel af hoop ik!!

Comment

O ja zou even doorgeven hoe het me was afgegaan met het stoppen,ben 6weken geleden begonnen met de tabs inname,en nu 7dagen clean van de shag,gaat lekker zelfs met cardio kan ik al merken dat er meer lucht is!Eindelijk van die rommel af hoop ik!!
              Champix kuurtje?
              "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

,ben 6weken geleden begonnen met de tabs inname,en nu 7dagen clean van de shag,gaat
                Dus 5 weken heb je erover gedaan met die tabs? Best lang, maar goed, niet roken is niet roken, he.
                Ik hoop dat je het volhoudt.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
                  Champix kuurtje?
                  dit is niet mijn champix vriend !

maar 1 of 2 x geprobeerd (roken) niks voor moi. Maar succses met het stoppen ! kijk maar eens met hoeveel geld je al wel niet uit spaard
                  ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Champix kuurtje?
                    Yes werkt errug goed,en is erg makkelijk om te stoppen overigens!

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                      Dus 5 weken heb je erover gedaan met die tabs? Best lang, maar goed, niet roken is niet roken, he.
                      Ik hoop dat je het volhoudt.
                      Ik weet waar je op doelt Beaudien maar heb eerlijk gezegd gewoon tot de 5e week zo'n 2a 4peukjes per dag blijven roken(stom maar wou er nog niet helemaal aan).Nu moet ik nog zo'n 3weken door blijven slikken en kopen van die bende maar ja,beter als roken nietwaar?

Comment

super, dat mensen willen stoppen met roken!
                        ik ben zelf 7 februari 2010 gestopt met roken, na 12 jaar vond ik het wel goed geweest.

zelf ben ik in 1x gestopt, dat wil zeggen: gelijk na mijn laatste sigaret geen nieuw pakje meer gekocht.
                        ik ben zelf nog thuiswonend en mijn ouders roken allebei, dit was voor mij het zwaarst, als je thuiskomt en je loopt de sigaretten damp binnen.

zelf ben ik niet tegen roken, ik heb er nu ook geen last meer van als mensen roken.
                        als ik nu terugkijk, ben ik blij dat ik gestopt ben!

Comment

Originally posted by degekstuh View Post
                          super, dat mensen willen stoppen met roken!
                          ik ben zelf 7 februari 2010 gestopt met roken, na 12 jaar vond ik het wel goed geweest.

zelf ben ik in 1x gestopt, dat wil zeggen: gelijk na mijn laatste sigaret geen nieuw pakje meer gekocht.
                          ik ben zelf nog thuiswonend en mijn ouders roken allebei, dit was voor mij het zwaarst, als je thuiskomt en je loopt de sigaretten damp binnen.

zelf ben ik niet tegen roken, ik heb er nu ook geen last meer van als mensen roken.
                          als ik nu terugkijk, ben ik blij dat ik gestopt ben!
                          Of je bent heel oud of je bent vroeg begonnen met roken
                          "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Of je bent heel oud of je bent vroeg begonnen met roken
                            ben helaas veel te vroeg begonnen, ik was 10. en het was heel heel stom..!!

Comment

Tuurlijk.

Ik was 9.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ben nog steeds gestopt alhoewel ik er soms wel heeel erg graag eentje zou willen opsteken.
                                Maar als ik dan denk aan die ouwe van me die dan nog wel eens een peuk op wilsteken in de auto,dan ben ik voorlopig wel weer klaar,wat een meur die rommel bahhhh,dat ik mijzelf dit heb aangedaan al die jaren!
                                Wat ook zo mooi is,dat als je bijv door een supermarkt loopt je eerst een gore peuken lucht ruikt,en dan zie oppeens zie je en ruik je degene die het moet zijn!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X