SPOED!! pijn en benauwd!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• SPOED!! pijn en benauwd!!

Mensen,

Ik kom zojuist terug uit de fitnesschool, opgehaald met de auto.
    Ik was bezig met biceps oefeningen toen ik mijn rug begon te voelen. Binnen korte tijd werd dit des te erger. Ik wilde even de crosstrainer op om het los te lopen. Echter was dit te irritant in mijn rug.

Weer naar beneden gegaan waar ik steeds benauwder werd. Zo benauwd en last dat ik moest stoppen met trainen,.

De instructeur voelde mijn rug en gaf aan dat het misschien een kneuzing in de ribben was. IK vond dit wat overdreven omdat het over een bicepsoefening ging. Hij echter gaf aan dat ik evt. mijn buik/rug stabilisatie even niet goed uitvoerde (was staande oefening) en dat het wel kan voorkomen. Hij raadde me de huisartspost aan. Ik vond dit wat overdreven en heb me laten ophalen en zit nu thuis, stijfrechtop om de rug te ontzien en enigzins lastig ademend.

Iemand enig idee wat ik kan hebben opgelopen?

Alvast bedankt...
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Ga toch maar even langs de dokter morgen, lijkt me niet iets waar je lang mee moet rondlopen.

Comment

Laat je rug is kraken en niet zelf kraken maar door iemand laten doen.

Ben geen fysio btw
      You can be part of my meal tonight.

Comment

Ik zou langs de dokter gaan.
        Stel dat het een vorm van spit is, dat kan je onverwachts krijgen, maar dat is niet zomaar met een nachtje goed slapen weg. Daar betaal je toch je zorgverzekering voor?

Comment

Succes vannacht met slapen...morgen maar naar de dokter als ik jou was.

Comment

Misschien iets met een zenuw? Zou toch ff langs de dokter gaan als je je er niet helemaal lekker bij voelt.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Nieuws vanaf de dokter:

Aanhechtspier van de rib verrekt. Doordat ademen pijn doet lijkt het alsof je benauwd bent, echter komt dit omdat je bekrompen gaat ademen. Niks ernstigs, wel pijnlijk. Dat laatste was dus bekend

Bedankt voor jullie commentaar mensen!!
              Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X