Geirriteerde slijmbeurs in schouder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geirriteerde slijmbeurs in schouder

Hallo,

Ik ben vandaag naar de dokter gegaan omdat ik sinds vorige week ineens last van mijn schouder kreeg. De dokter zei vandaag dat mijn slijmbeurs in mijn schouder geirriteerd is, natuurlijk volgde mijn vraag hoelang mag ik niet trainen. Gelukkig viel dit mee, en mag ik wel trainen maar geen oefeningen waar ik mijn schouders mee belast. Nu mijn vraag aan jullie fitness goeroes of jullie even naar mijn normaal schema willen kijken en zeggen welke oefeningen ik zeer zeker niet moet doen ivm mijn schouder.

Maandag:

Bench press
    Incline Bench press
    Skullcrushers
    Dumbbell Fly
    Triceps pushdown rope
    Dumbbell incline fly
    Seated triceps press
    Machine Incline Chest Press

Woensdag:

Barbell Curl
    Close-grip front lat pulldown
    EZ bar close grip curl
    Reverse grip lat pull downdown
    Alternate dumbbell biceps curl
    Cable seated row
    Hammer curls
    Deadlift
    Side curls
    Hyperextensions

Vrijdag: (normaal schouders en benen nu alleen benen en daar zie ik geen problemen, hebben jullie nog wel oefeningen die ik voor schouders kan doen, of helemaal niks meer doen, bijvoorbeeld wel nog shrugs)

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen! Zodat ik er weer hard tegen aan kan gaan, zelfs met deze vervelende schouder blessure

Geen antwoord omdat je 2 minuten na elkaar dezelfde topics aan gaat lopen maken
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
      Geen antwoord omdat je 2 minuten na elkaar dezelfde topics aan gaat lopen maken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X