blesure

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• blesure

Hallo,

Ik train nu 1 1/2 jaar en heb nu 2 a 3 maanden last van mijn rechter schouder.
    Ik heb dit alleen bij BP en heb dan het gevoel of er in gestoken wordt.
    Mijn vraag wie heeft hier ook wel eens last van gehad en hoe is dit op te lossen.
    Ik train normaal 3 a 4 x per week en zie geen optie in lang te stoppen.

Lang stoppen nee zit je niet op te wachten.Misschien toch meer rust voor schouderkoppen.Als je nu borst en schouders op andere dagen traint zou je ze nu op één dag kunnen doen zodat ze daardoor meer rust dagen krijgen.Omdat borst ook schouders gebruiken bedoel ik...

Comment

Overgaan op dumbells...

Comment

Originally posted by gerben65 View Post
        Hallo,

Mijn vraag wie heeft hier ook wel eens last van gehad en hoe is dit op te lossen.
        Heb je er al aan gedacht om naar de dokter te gaan. het kan ontstoken weefsel zijn in je schouder waar je eigenlijk geen last verder van ondervind alleen bij bepaalde bewegingen.

Comment

ik had exact hetzelfde. heb gewoon alleen nog lichte BP gedaan en goed op men techniek gewerkt, doe hem nu normaal perfect op pl manier, en ik voel nooit geen pijn meer. Train wel nog altijd goed je borst met flys enzo en zeker je schouders ook nog goed trainen.
          While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

Originally posted by gerben65 View Post
            Hallo,

Schakel professionele hulp in voordat het erger wordt. Als er sprake is van lichte beschadiging kan het verslechteren en dan ben je nog verder van huis.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Originally posted by Saint2D View Post
              ik had exact hetzelfde. heb gewoon alleen nog lichte BP gedaan en goed op men techniek gewerkt, doe hem nu normaal perfect op pl manier, en ik voel nooit geen pijn meer. Train wel nog altijd goed je borst met flys enzo en zeker je schouders ook nog goed trainen.
              Als je problemen hebt met je schouders dan moet je zeker GEEN flyes doen.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Schakel professionele hulp in voordat het erger wordt. Als er sprake is van lichte beschadiging kan het verslechteren en dan ben je nog verder van huis.
                Inderdaad als het eventueel een slijm beurs ontsteking is kan het erg lang gaan duren voordat dat geneest

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X