Reflux: maaginhoud komt soms iets naar boven tijdens trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reflux: maaginhoud komt soms iets naar boven tijdens trainen

Misschien dat iemand bekend is met deze klachten, of tips voor me heeft? Ik heb een darmziekte waardoor ik vaak een wat meer opgezette buik heb. Dit heeft er toe geleid dat mijn maagklepje niet helemaal goed sluit en er soms een reflux kan optreden. Meestal heb ik daar geen last van, maar met trainen wel. Op sommige dagen ben ik erg vroeg ingepland, morgen moet ik om half 9 aanwezig zijn. Hoe doe ik het met ontbijten? Heeft er iemand tips?
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Reflux

Heb je ook wel een gewoon zomaar het zuur want dat is het toch he!
    Al eens medicijnen er voor gebruikt?
    Want Esomeaprazol helpt er goed tegen de kwaal die je hebt Zantac kan je zo bij de apotheek kopen en anders zou je t op recept kunnen proberen Nexium 40 mg werkt zeer goed

Comment

Ik sta onder toezicht van een maag-darm-leverarts, medicijnen zijn bij mij erger dan de kwaal vanwege de bijwerkingen op mijn darmen.
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Reflux

Ja het enige wat ik dan nog weet is goed adem in halen heel rustig door je neus in zo diep mogelijk naar onder in je buik en door je mond weer uit! dan zakt het ook nog wel eens!

Comment

Meestal helpt het als je bv een beschuit eet op een lege maag. En verder Domperidon tableten dat is overal te verkrijgen. Maar ik denk dat jou arts het beste weet hoe je daarmee moet omgaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X