Dijbenen schuren tegen elkaar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dijbenen schuren tegen elkaar

Hoi iedereen,

Bij opwarmen, 10 minuten hardlopen kreeg ik vandaag last van mijn benen die tegen elkaar schuurden. Vind ik wel kudt, want wil wel kunnen blijven rennen eigenlijk. Om nou naast wijdbeens te wandelen ook wijdbeens te gaan rennen is eigenlijk geen optie. Iemand een idee om dit op te lossen? Mijn benen zijn blijkbaar te dik.

zijn ze te dik door vet of spieren?

vaseline smeren op de schrale plekken hielp mij wel wel goed. Huid werd daarna dikker

Comment

Komt niet door vet, ik heb een laag vetpercentage, 8.5 met huidplooimeting. Maar bedankt voor de tip!

Comment

Had dit ook bij het hardlopen, begonnen met nivea creme maar dit hielp op den duur niet meer als ik echt lang ging lopen. Als je alleen in de sportschool als warming up gaat hardlopen helpt het wel, anders speciaal ondergoed kopen

Comment

Heb ik ook last van gehad... tijdens het lopen dat je binnenkanten van je dijbenen tegen elkaar schuren, tot bloedens toe.

Ik loop ook heel veel. Een spandex loopbroek ( kort of lang) aandoen verhelpt het probleem. Kan je ook makkelijk onder een gewone loopbroek dragen.

Ik loop al jaren zo nooit nog problemen gehad.
          bulk off.

Comment

Oke chill, haal ik ook nog ff een spandex loopbroek. Thanx!

Comment

Had vroeger ook lasr van ik draag ook nu ondergoed die niet te strak is aan me bene.

Comment

hardloop broekje hielp bij mij prima!
                Cutting

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X