Al jaren heb ik (psychologische) last van 'uitpuilende' tepels. Echter zit hier wel een voelbare schijf/bobbel onder. Ook met het aanspannen van mijn borstspieren, zie je dat tepel niet mooi mee aanspant. Dit is te zien op de foto's. Ik ben hiervoor naar de huisarts geweest, die constateerde dat ik idd gyno heb. Alleen ben toen naar 2 verschillende plastische chirurgen geweest, die zonder er aan te voelen zeiden dat ik het niet had en dat het alleen verholpen kon worden met liposuctie. Maar ben ik nou gek, of kan vet nou ook zo hard zijn als gyno? Ter verduidelijk heb ik even wat foto's bijgevoegd.
(deze foto's heb ik stijve tepels.. )
Het is lastig om het zelf te fotograferen, maar hebben jullie hier genoeg aan? Zoals je kan zien op de 1e 2 foto's, zie je dat het bol wordt rond de tepel als de spier 'aangespannen' staat. Ik vind het echt vervelend, kan geen normale effen shirts aan ofzo. Schaam me dan kapot.
NB: Niet bitchen op m'n spiermassa ofzo, ben pas 4 weekjes goed aan de gang. Daarvoor ook wat gedaan, maar alleen maar af en toe.
(deze foto's heb ik stijve tepels.. )
Het is lastig om het zelf te fotograferen, maar hebben jullie hier genoeg aan? Zoals je kan zien op de 1e 2 foto's, zie je dat het bol wordt rond de tepel als de spier 'aangespannen' staat. Ik vind het echt vervelend, kan geen normale effen shirts aan ofzo. Schaam me dan kapot.
NB: Niet bitchen op m'n spiermassa ofzo, ben pas 4 weekjes goed aan de gang. Daarvoor ook wat gedaan, maar alleen maar af en toe.
Comment