Druk op linkerborst in rust (hartklachten???)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Druk op linkerborst in rust (hartklachten???)

Hoi mede BNers,

ik heb vaak in rust een drukkend gevoel op mijn linkerborst echter mer inspanning en training heb ik hier totaal geen last van, soms denk ik dat ik hartklachten heb maar denk eerder dat het mijn borstspier is.

Ik vraag me af of er meer mensen hier zijn die dit hebben?
    Face your demons...........

Lijkt me het verstandigst om naar de huisarts te gaan. Op een forum ga je geen uitsluitsel krijgen over wat er precies aan de hand is, en zekerheid is wel zo fijn. Het enige wat ik kan bedenken is een pijnlijke aanhechting van je borstspier aan je borstbeen, zijn best veel mensen die daar af en toe pijn hebben, maar zoals ik al zei denk ik niet dat je zekerheid gaat krijgen hier helaas.

Comment

Nee dat is ook zo ik heb vorig jaar nog een echo van mijn hart gehad enz. en ziet er allemaal erg goed uit maar blijft hier wel last van houden vandaar even een topic gestart.
      Thnx voor je reactie!

Comment

Dokter bezoeken.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

misschien een bijwerking van AS
          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Zeker even huisarts bezoeken en een lognoek bijhouden van wanneer het optreedt (bijvoorbeeld trainen, fietsen, trap lopen).
            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

em ja idd.

Maar heb der langer last van?

En zo ja hoe lang loop je de mee rond?

Comment

bij mij is het ook hetzelfde wanneer mijn hartslag stijgt begint het pijnt te doen.

en heb aan mijn vriend gevraagd die dokter is. hij zei:
                je kan je pijn niet in je hart voelen, moment wanneer je pijn in je hart kan voelen is hart- aanval.

Ik ben zelf niet naar de huisarts gegaan. ik train ermee maar heb gevoel dat het niet gezond is

Comment

ik heb het alleen in rust net her gevoel of ik continu mijn spier obder spanning heb staan, tijdens traineb heb ik totaal nergens last van ook niet als mijn hart sneller gaat kloppen, ik heb vorig jaar een scan gehad en filmpje maar daar waren geen afwijkingen te zien en mijn verdere organen zagen er ook goed uit. Ook als ik in mijn borstpier knijp dan wordt het gevoel wat ik al heb erger dus zal dan wel een geiriterde spier of pees zijn denk ik ga overigens altijd tot de limit bij mij borsttraining.

sorry voor de spelfouten k telefoon

Comment

Ga naar de dokter en kijk wat hij hierover heeft te zeggen. Dit zijn geen dingen waar je het antwoord van op een forum moet gaan zoeken.

Het kan ook zijn dat het iets myogeens is, Met hulp van myofeedback kan je dan zien of het een spier is die je ms onbewust aanspant.

Comment

hmm,, ik zou denk ik wel naar de huisarts gaan, mijne is nog niet zo erg, tenminste ik train al 3 maanden ermee, anders zou ik wel dood wezen als het zo gevaarlijk was.

ga beter naar huisarts, en zeg er is iets mis mee, en overdrijf het een beetje, want anders nemen ze het te licht op.

Comment

Heb ik al is gedaan dan krijg ik weer een verwijzing naar de carioloog en een filmpje enz en krijg steeds te horen dat mijn hart goed is enz. enz. en moet dan weer een paar weken wachten op een afspraak.

Dacht misschien komt dit meer voor bij krachtsporters vandaar dit topic

Comment

Ik heb het een tijd gehad toen ik veel stress had.Ook ik moets toen filmpje/echo/bloedonderzoek enz,maar was niets te vinden.
                          Denk niet dat je iets ernstigs hebt omdat je vorig jaar dus kerngezond was en het al had....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X