Groeistriemen...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Groeistriemen...

Na 3 weken bulken en 2 weken volop bezig met full body (3x per week) kwam ik vandaag thuis en na het douchen keek ik in de spiegel en toen viel me op dat op mijn borst ( aan de buiten/bovenkant richting de oksels) groeistriemen zaten, blauw/paarse strepen.

Een uur later keek ik weer en ze waren bijna weg, en nu zijn ze helemaal niet meer te bekennen maar hoorde dat na zweten/douchen ze meestal zichtbaar werden.

Ik ben in de laatste 3 weken zon 5 kilo(!) aangekomen en bf is hetzelfde gebleven en kan bij mezelf zien dat mijn bovenste deel van mijn torso, vooral de rug en borst spieren een heel stuk breder zijn geworden vooral het bovenste deel van me rug.

Nu is mijn vraag of dit normaal is en of ik het rustiger aan zou moeten doen of gewoon doorgaan? En worden de striemen erger zichtbaar als ik harder door ga?

Greetz

5 kilo lean body mass aankomen in 3 weken... Dat is naturel 100% onmogelijk. met steroide gebruik is het nog steeds bizar snel. als je zo snel aankomt kun je idd groeistriemen krijgen.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik heb geen steroide gebruikt en heb me steeds op hetzelfde tijtstip gewogen. En volgens die teller voor bf te meten ben ik maar 1% bf aangekomen.

Comment

5 kilo in 3 weken>? onmogelijk
        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

net even mijn logboekje erbij gepakt en het zijn 4 weken.
          29-8-'11: 81,3kg
          5-9-'11: 82,5kg
          12-9-'11: 83,9kg
          19-9-'11: 85,9kg

Elke keer gewogen maandag morgen 7 uur

Misschien heeft het ook mee te maken dat ik me de eerste keer woog net na de vakantie en niet echt gezond bezig ben geweest in de vakantie (slecht eten/slapen)

Comment

ik heb striemen onderenaan men rug, al enkele jaren, kzie die niet verminderen in ieder geval...
            niks aan te doen zeker, denk ik .... ???

Comment

groeistriemen zijn een gevolg van een gebrek aan elasticiteit van de huid. als je er dus last van hebt kun je:

proberen huid soepel te houden door te smeren met een vettige creme. Je kan ook eerst je vet% een aantal % omlaag brengen, zodat je een soort van buffer hebt die je kan aankomen. Visolie supplementeren kan ook helpen.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                groeistriemen zijn een gevolg van een gebrek aan elasticiteit van de huid. als je er dus last van hebt kun je:

proberen huid soepel te houden door te smeren met een vettige creme. Je kan ook eerst je vet% een aantal % omlaag brengen, zodat je een soort van buffer hebt die je kan aankomen. Visolie supplementeren kan ook helpen.
                Oke bedankt zal de creme en visolie eens proberen

Comment

je bent 4.6 kilo aangekomen en 1% vet. 1% van 86 kilo is 0,86. 4.6-0.86 = 3.75.

Is nog veel maar minder dan 5 kilo

Comment

Kom ze ook vaak tegen op mijn lichaam.
                    Vaak op mijn biceps, aanhechtingspunt van borstspieren, rugspier, benen en billen. Overal dus eigenlijk.
                    Die op mijn bovenlichaam gaan vaak meteen weg.
                    Heb ook een abnormale groei doormaakt, ~20kg in 6 maanden en gek genoeg maar 2% BF erbij.

Comment

Originally posted by F1GM3NT View Post
                      Ik heb geen steroide gebruikt en heb me steeds op hetzelfde tijtstip gewogen. En volgens die teller voor bf te meten ben ik maar 1% bf aangekomen.
                      aha ! dus toch !
                      ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

je bent niet begonnen met 1,79m en 40 kilo ofzo he>?

misschien ben je wel gezegend met super genen
                        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

nee, 189cm ~81kg 10% BF.
                          Wel 0 massa, alleen in de benen (15 jaar gevoetbald)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X