Moe/lusteloos/gebrek aan nachtrust

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moe/lusteloos/gebrek aan nachtrust

Ik heb sinds een tijdje dat ik zeer moeilijk in slaap kom en per nacht zo'n 2/3x wakker wordt. Het verstoort mijn nachtrust enorm en ik heb gevoel als ik iedere ochtend meer moe ben dan de avond ervoor....

Ik loop vrijwel de hele dag (o)vermoeid rond en heb nergens zin in. Afspreken met vrienden, tv kijken, zelfs sporten kan ik me af en toe niet voor opladen.

Dit gaat nu al zo'n 2 maanden door, ik dacht in eerste instantie dat het lag aan overtrainen. Heb vervolgens een week totale rust genomen en ben daarna overgegaan op een 4-day split om het allemaal wat beter te verspreiden. Dit helpt dus niks...voel me nog steeds erg k*t.

Het enige wat ik me nog kan indenken is dat mijn voedingsschema niet goed is, maar dit vind ik erg onwaarschijnlijk. Ik eet voldoende (meer dan 3200 Kcal per dag) en ik pak iedere nacht minstens 8u slaap (althans, dat probeer ik).

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee of weet iemand een oplossing die ik nog kan uitproberen? Ik word er eerlijk gezegd gek van...
    SQ 70 | DL 90 | BP 70

Keep working, keep winning.

even een vraag zit je op dit moment in een kuur ??
    43 and still growing

Comment

Sorry, dat had ik ook erbij moeten vermelden idd. Ik probeer alles puur natural te bereiken. Het enige wat ik gebruik is Whye Isolaat en Visoliecapsules. Ik kuur niet en heb ook nog nooit gekuurd.
      SQ 70 | DL 90 | BP 70

Comment

oke dan zou ik je aanraden om een multivatamin te gaan nemen het kan zo zijn dat je hierin een tekort hebt
        43 and still growing

Comment

Vitamine B suppletie nemen, vitamine D3 met het aankomende minder zonlicht (of zonnebanken), zma proberen en/of eventueel gaba.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Thanks voor de tips! We hebben hier thuis nog zo´n Mulitvitaminepotje van het Kruidvat staan waar o.a. D3 en B in zit, dus die ga ik vanaf nu dagelijks slikken.

Mocht het nog niet afnemen dan ZMA.

Nogmaals bedankt!
            Last edited by X026; 05-10-2011, 12:23.
            SQ 70 | DL 90 | BP 70

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X