auto-ongeluk. ..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Had je je gordel aan? Zoja, vind ik het echt treffend dat je zo tegen de ruit bent gebotst. Had ik nog nooit bij stilgestaan..
    RAW: 155 - 155 - 220
    EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Originally posted by Dr Rude View Post
      Had je je gordel aan? Zoja, vind ik het echt treffend dat je zo tegen de ruit bent gebotst. Had ik nog nooit bij stilgestaan..
      ja ik had mijn gordel aan alleen ik wist dat de gordelspanner flut was..
      maarja mij overkomt dat niet he...

Comment

Als je op bed of op de bank rust moet je toch van een ander onderhoud uitgaan ? Mijn onderhoud is +/- 2800 maar als je na zo'n ongeluk moet rusten ligt je onderhoud toch lager, bijvoorbeeld 2600 ?

Of denk ik nu verkeerd ?

Comment

Originally posted by zebber View Post
          ja ik had mijn gordel aan alleen ik wist dat de gordelspanner flut was..
          maarja mij overkomt dat niet he...
          shit man, dat is een flinke klap met je hoofd geweest. Toen ik je voorruit zag vroeg ik me ook wel af of je je gordel wel omhad.

Sterkte met je herstel.

Comment

sterkte man!
            Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by Swekie View Post
              Als je op bed of op de bank rust moet je toch van een ander onderhoud uitgaan ? Mijn onderhoud is +/- 2800 maar als je na zo'n ongeluk moet rusten ligt je onderhoud toch lager, bijvoorbeeld 2600 ?

Of denk ik nu verkeerd ?
              Nee op onderhoud. als je lager gaat verlies je.
              Never send a boy to do a mans job!

Comment

Veel sterkte met je herstel!!!!

Ik hoop dat ze de daders kunnen pakken..

Comment

De tering, ik denk dat je god op je blote knietjes mag bedanken dat je nog in staat bent een topic hier te openen.

Succes met herstellen, ik denk dat massa het laatste is waar je druk om moet maken op dit moment.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

beste klapper gemaakt. goed uitrusten in ieder geval en oppassen met eventuele hersenschudding

Comment

Klinkt nasty, maar ook niet echt handig om rond te rijden met een niet werkende gordel rond te rijden.

Wat is nu precies je lichamelijke schade? hersenschudding ofzo? Beetje kneuzingen zijn na een weekje wel weer gefixt toch?

Comment

Sterkte man! Ik zou me nu even niet druk maken om evt een klein beetje spierverlies. Eerst herstellen, want ik denk dat als je met blessures gaat trainen je meer verliest dan eventjes rustig herstellen
                        NO Pain, NO Gain
                        stats 1:73m BP:70kg DL:80kg SQ:100kg

Comment

Originally posted by Rolla View Post
                          Klinkt nasty, maar ook niet echt handig om rond te rijden met een niet werkende gordel rond te rijden.

nee idd maarja ik dacht als zovele mij overkomt dit niet

Wat is nu precies je lichamelijke schade? hersenschudding ofzo? Beetje kneuzingen zijn na een weekje wel weer gefixt toch?
                          ik lig momenteel nog in het ziekenhuis zit nu op BN met mijn mobiel maar mijn hoofd is lelijk en mijn polsen doen verschrikkelijk veel pijn en uiteraard een hersenschudding

ik heb echt engeltjes bij me gehad kan het zelf nog niet goed beseffen

Comment

ik lig momenteel nog in het ziekenhuis zit nu op BN met mijn mobiel maar mijn hoofd is lelijk en mijn polsen doen verschrikkelijk veel pijn en uiteraard een hersenschudding

Hersenschudding is klote.....dat kan wel eens heel lang duren voordat je daarvan af bent.

Comment

Succes met herstellen!

Comment

Doe maar lekker rustig aan, laat je lekker en goed verzorgen, komt allemaal weer goed.
                                Je zal vlot de schrik weer teboven zijn en voor je het weet kan je alles weer rustig aan opbouwen en je normale leventje weer oppakken.

Maar neem de tijd, eerst rustig bijkomen en herstellen, hersenschudding is niet niks, kan lang er na nog last geven als je er niet goed mee omgaat.

Nogmaals sterkte er mee kerel, alles komt goed!
                                1e Masters Superbody YBF 2011!
                                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X