Luchtweginfectie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Luchtweginfectie

Goedenmiddag,

Ik kom net bij de dokter vandaan, en wat blijkt nou dat ik een luchtweginfectie heb.
    Ik heb hiervoor de volgende medicijnen gekregen: amoxcilline en prednison.

Ik zit momenteel in mijn 4e week kuur met primo, trenbolone en deca.

Nu is mijn vraag.. kan ik gewoon doorgaan met kuren en tegelijkertijd mijn medicijnen slikken? of gaat dat niet samen ?

Mvg,

Jack

Is dat een nadeel van kuren?
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Ik zou zo'n kuur sowieso niet doen, maar goed.
      Sowieso kappen en nadat de prednison uitgewerkt is weer een keer opnieuw een kuurplan maken .
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Een corticosteroïde en een breedspectrum antibiotica voor een luchtweginfectie? Dan heb je het ook wel slim te pakken? Is het een longontsteking ofzo?

Geen idee hoe dat met je kuur werkt.

Comment

Nee het is geen longontsteking, het is een minder erge vorm dan dat, en heel goed te behandelen met die medicijnen die ik nu heb gekregen.. heb het in het verleden wel vaker gehad..

Ik ben alleen benieuwd of ik gewoon door kan kuren ..

Originally posted by Patricia86 View Post
          Een corticosteroïde en een breedspectrum antibiotica voor een luchtweginfectie? Dan heb je het ook wel slim te pakken? Is het een longontsteking ofzo?

Geen idee hoe dat met je kuur werkt.

Comment

Wat vind je dokter?
            Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by jacksparrow View Post
              Nee het is geen longontsteking, het is een minder erge vorm dan dat, en heel goed te behandelen met die medicijnen die ik nu heb gekregen.. heb het in het verleden wel vaker gehad..

Ik ben alleen benieuwd of ik gewoon door kan kuren ..

Waarom krijg je dan van die zware medicatie?
              Ik krijg niets van de huisarts die ik nu heb, van mijn vorige huisarts kreeg ik alleen een ontstekingremmer voor lichte longontsteking.

Ow, ik heb rokerslongen....rook al vanaf mijn 14e, ben nu bijna 46. Dus vandaar dat ik erg vaak last heb van mijn luchtwegen. Verkoudheidje wordt tegenwoordig bij mij gelijk lichte longontsteking.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                Waarom krijg je dan van die zware medicatie?
                Ik krijg niets van de huisarts die ik nu heb, van mijn vorige huisarts kreeg ik alleen een ontstekingremmer voor lichte longontsteking.

Ow, ik heb rokerslongen....rook al vanaf mijn 14e, ben nu bijna 46. Dus vandaar dat ik erg vaak last heb van mijn luchtwegen. Verkoudheidje wordt tegenwoordig bij mij gelijk lichte longontsteking.
                Afhankelijk van type luchtweginfectie en verwekker. Zijn echt zoveel verschillende luchtweginfecties, zowel bovenste als onderste.
                Train hard or go hormone

Comment

Een breedspectrum antibioticum word voorgeschreven ter voorkoming van een longontsteking. Door een virusinfectie ontstaat er ophopingen van slijm in de aveoli van de longen. Hierin kunnen bacteriën, zoals pneumokokken, zich gemakkelijk gaan ophopen. Die ophopingen leiden tot een longontsteking. Prednison is een corticosteroïde word gebruikt om immuunreactie te onderdrukken, vaak de allergie achtige reacties zoals IgE en histamine gerelateerde reacties, astmapatienten zijn er vaak bekend mee.

Medicijnen zomaar niet nemen is af te raden. Kuren met die medicijnen zonder advies in te winnen van de behandelend arts is ook af te raden. Stoppen met kuren en die medicijnen ineens gaan gebruiken zou ik ook niet aan willen raden.
                  Het beste neem je contact op met je huisarts en je verteld duidelijk dat je kuurt en welke middelen je gebruikt en hoeveel. Zeg erbij dat je door blijft gaan met kuren, maar dat je op de hoogte gesteld wilt worden over eventuele wisselwerkingen tussen het medicijn en de kuur.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X