Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik ben hier weer met nieuws, het gaat echt super, vet percentage is gezakt van 15 naar 13/12 % en gewicht is gestegen van 75 naar 78 KG en het gaat echt geweldig, wordt binnenkort maar is tijd voor fotootjes denk ik zomaar eens.
het is goed geweest dat ik er een tijdje uit ben geweest het lijkt nu veel sneller te gaan..
grtz
Ga zo door man, resultaten zien er goed uit heb je nog een bepaald doel dat je wilt bereiken qua bf en gewicht?
bodyfat heb ik nog geen doel voor, ziet er nu wel prima uit foto´s volgen, alleen gewicht streef ik toch richting 82 KG, squat nu 5x105 wil ik opkrikken naar 150.
tsja de rest komt ook goed, wanneer het stagneert zal ik weer doelen gaan stellen en gaan veranderen en hoe ik dat aan ga pakken hou ik jullie van op de hoogte.
Welkom terug Zebber. Ik ben zelf ook nieuw hier dus wist niet van je auto ongeluk. Sorry om dat te lezen. Respect dat je het weer zo goed oppakt. Vind het knap van je.
Wees blij dat je er nog relatief ongeschonden uit bent gekomen en gebruik het als inspiratie voor jouw doelstellingen. Als hij kan bereiken wat hij heeft bereikt, dan ligt de wereld aan jouw voeten...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment