waarvan die vreselijk koppijn?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• waarvan die vreselijk koppijn?

Sinds ik weer train, heb ik vaak genoeg echt bonkende koppijn zeg!!
    Iemand hier er ook wel eens last van?! Of ligt dat aan mij, zou het van schouder/bovenrug en arm oefeningen kunnen zijn??

heb r geen last van :P
    "Poor form in the gym is caused by insufficient yelling"

Comment

Steek je je nek vooruit bij bijvoorbeeld biceps curls? Dit kan een zenuw afknellen. Hou je nek in neutrale houding en span hem desnoods aan(dikke kin maken).
      Lid van de 200 club

Comment

te weinig koolhydraten gegeten
        te weinig vocht binnen gehad
        onnatuurlijke houding van de nek. of per se omhoog/naar voren willen kijken terwijl de nek gewoon in het verlengde van je ruggegraat moet blijven.

Comment

@ThaJoker.... daar heb ik toch niks aan.... :P

@joachimrens Ja misschien dat het daar van komt!! Soms merk ik dat ik mijn nek ook met mijn aboefeningen teveel belast!!
          Thanks voor de tip!!

Comment

@Falstyr, Denk dat het mijn houding is en misschien toch ook wel het koolhydraten verhaal!!
            Maar heb het ook wel eens als ik gewoon smorgens mijn bed uit kom!! Nou ja zal wel weer over gaan!!

Comment

Ik heb wel eens de dag na een flinke training zware koppijn. Meestal ben ik dan zo kapot na de training dat ik ook heel diep slaap, en dat geeft dan koppijn.

Comment

Hhmm ja ik had het vanmorgen uit bed ook, maar gister niet getraind!! :-S :-(

Comment

Waarschijnlijk een knoop in een nekspier.Heb dat ook een tijd gehad,telkens als ik mij inspande kreeg ik gigantische bonkende koppijn.

Comment

Thanks voor je antwoord, maar zou heel goed kunnen, mijn werk werkt daar ook niet aan mee, ben veel met armen, schouders en nek aan het belasten, dus misschien een naar de sportmasseur!! Thanks

Comment

Bij vrouwen kan het ook nog aan de hormonen liggen. Toch zou ik eerst eens gaan om een lekkere sportmassage met nadruk op de rug- en nekspieren. Vindt de sportmasseur een knoop(triggerpoint), let dan goed op waar het zit, je kunt het namelijk zelf ook wegmasseren. Spieren lekker los houden met stretching en bewuste ontspanning (dmv yoga bijvoorbeeld) werkt ook goed.

Comment

Thanks... Ga idd die sportmassage proberen!!

Comment

Drink je wel genoeg?
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Schiet de pijn er plotseling in ? Of waar zit het precies in je hoofd ? Heb zellf 2 maanden lang bonkende hoofdpijn gehad door een geirriteerde spier boven mn nek, in mn achterhoofd. Kwam door plotseling veel te veel druk daarop te zetten. Verkeerde ademhaling/adem in houden etc..

Comment

@kevster Ja drink zat!! 3 a 4 liter per dag!
                              @koppejan, ja ik heb echt sterk het vermieden dat het daar echt mee te doen heeft hoor!! Ik merk sosm dat ik idd mijn nek teveel aanspan door de kracht enzo! en idd dat ademhalen moet ik ook ff onder controlle hebben!!

Thanks voor jullie reacties...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X