Hey mensen..
Sommige Mensen Wisten het al van mij bij het voorstellen & sommige weten het nu
Ik ben Marc 20 jaar, ik heb sinds mijn 11e Reuma..
Dit heeft heel mijn leven omgegooid Ik was vroeger topzwemmer 2e plaats van Nederland Vlinderslag toen ik 9 was ( van mijn leeftijdscatogorie )
Ik moest van wedstrijdzwemmen af omdat ik niet meer kon lopen & moest revalideren.
na jaren ziekenhuis in en uit te gaan ging het eindelijk de goede kant op en kon ik weer een opleiding beginnen.
Ik was eind 18 Toen ik Metaalconstructie deed.
ging allemaal goed haalde mijn lasdiplomas alsof het niks was MAAR toen..
Ik Kreeg de ziekte van Crohn, ik viel 20 Kilo af in een zeer korte tijd en verloor al mijn spier, ik was een wandelend Skelet!
Ik heb zoveel meegemaakt in me leven en zoveel teleurstellingen gehad dat ik er helemaal mee klaar was.
ik wou me leven beteren!
2 maanden geleden Ben ik begonnen met Sporten/Krachttraining/Fitness..
Ik wou laten zien dat ik wel iets kon ( want werken & School kan ik nog steeds niet) vanwege de crisis.
ik ben nu een maand 20 & ik ben in 2 maanden 3 KG bijgekomen in Spier!
Ik ga 4-5 dagen in de week naar de sportschool Ong 2 uur per dag, ik neem proteineshake : hypermass 5000
ik zie nu al verschillen ( ook al kan dat bijna niet denk ik ) maar het houd me op de been!
ik wil met deze tekst laten zien dat er zeker hoop is ook al is je leven al getekend!
Ik hoop genoeg informatie te winnen en genoeg steun te krijgen van iedereen.
Sorry voor de lange tekst,
Heeft een van jullie hier ervaring mee laat het weten & share het!
Groeten Marc!
Sommige Mensen Wisten het al van mij bij het voorstellen & sommige weten het nu
Ik ben Marc 20 jaar, ik heb sinds mijn 11e Reuma..
Dit heeft heel mijn leven omgegooid Ik was vroeger topzwemmer 2e plaats van Nederland Vlinderslag toen ik 9 was ( van mijn leeftijdscatogorie )
Ik moest van wedstrijdzwemmen af omdat ik niet meer kon lopen & moest revalideren.
na jaren ziekenhuis in en uit te gaan ging het eindelijk de goede kant op en kon ik weer een opleiding beginnen.
Ik was eind 18 Toen ik Metaalconstructie deed.
ging allemaal goed haalde mijn lasdiplomas alsof het niks was MAAR toen..
Ik Kreeg de ziekte van Crohn, ik viel 20 Kilo af in een zeer korte tijd en verloor al mijn spier, ik was een wandelend Skelet!
Ik heb zoveel meegemaakt in me leven en zoveel teleurstellingen gehad dat ik er helemaal mee klaar was.
ik wou me leven beteren!
2 maanden geleden Ben ik begonnen met Sporten/Krachttraining/Fitness..
Ik wou laten zien dat ik wel iets kon ( want werken & School kan ik nog steeds niet) vanwege de crisis.
ik ben nu een maand 20 & ik ben in 2 maanden 3 KG bijgekomen in Spier!
Ik ga 4-5 dagen in de week naar de sportschool Ong 2 uur per dag, ik neem proteineshake : hypermass 5000
ik zie nu al verschillen ( ook al kan dat bijna niet denk ik ) maar het houd me op de been!
ik wil met deze tekst laten zien dat er zeker hoop is ook al is je leven al getekend!
Ik hoop genoeg informatie te winnen en genoeg steun te krijgen van iedereen.
Sorry voor de lange tekst,
Heeft een van jullie hier ervaring mee laat het weten & share het!
Groeten Marc!
Comment