Originally posted by Patriciaaa
View Post
Squat pijn
Collapse
X
-
-
Originally posted by seanl94 View PostTsja, dat krijg je van een ICT opleiding.
Maar begrijp mij niet verkeerd, ik bedoelde het naar de fysio gaan meer als additioneel advies. Zodra je ergens echt last van hebt lijkt het mij namelijk nooit onverstandig om toch even naar een professional te gaan.
Maar qua stretchoefeningen, waar moet ik dan aan denken? Duckwalks of andere stretch oefeningen die een squat/lunge nadoen? Aangezien hier een informerend artikeltje stond over de manier waarop gestretcht zou moeten worden, en dit als advies werd gegeven.
eens, als je echt wat hebt loop er dan niet mee door, maar een stap naar huisarts of fysio vind ik een grote stap zonder eerst rust te nemen en naar jezelf te kijken.
stretchen moet je volgens mij simpel houden zolang je alles maar pakt.
dus je quad, hams en kuiten. daarnaast doe ik de volgend oefening.
heb ik veel baat bij gehad.focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostKan je SI-gewricht zijn. Dan ben je de lul en gaat het maanden duren. Tijd om naar de fysio te gaan voor wat hulp."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostLigt eraan wat je hebt aan een si gewricht, het kan vast zitten of het is hyper mobiel, is het hypermobiel mag je squaten alleen zonder gewicht, zit het vast......tsja dan is squaten alleen maar funest en zal je je hele gewricht naar de klote helpen.Last edited by jantje91; 27-09-2012, 23:26.
Comment
-
Ik heb squat-rust genomen en ik ben die stretch oefening van Teddek gaan doen. Squat was zeker diep genoeg (tsss gast). Glutes te zwak kan ik me iets bij voorstellen (ik squat nu 1 jaar) in combinatie met het geweld wat ik er 2x per week op los laat. En de hele dag zitten inderdaad, maar ik geloof dat ik een oplossing heb gevonden.
Ik heb opnieuw naar m'n vorm gekeken, doorgezakte allstars weggegooid en vanaf lege stang opnieuw begonnen. Aanpassingen; benen iets verder uit elkaar, meer 'duwen' vanuit de achterkant van m'n voet ipv voorkant, en iets meer schuin naar voren omhoog ipv kaarsrecht. Resultaat; bijna geen last meer van die flexor en bovendien is de squat exlosiever. Thx voor de tips in ieder geval.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
8 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
4 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment