Af en toe als ik op sta na het strikken van mijn schoen krijg ik ineens een pijnscheut aan de buitenkant van mijn linker been. De pijn komt voor in het grensgebied van kuit/scheenbeen. Ik heb het niet altijd. Tijdens squat, calf raise of welke oefening dan ook heb ik er (gelukkig) geen last van. Het komt eigenlijk alleen maar als ik mijn veters strik of bv. een pen op pak die op de grond ligt. Weet iemand wat dit is? Ik dacht zelf eerst aan shin split maar dat heb ik twee jaar geleden aan de binnenkant van mn been gehad. Dit is denk ik iets anders
Pijn in onderbeen
Collapse
X
-
Ik had vroeger altijd als ik bukte of iets oppakte een pijnscheut rechtsachter in mijn hoofd. Dit was een zenuw, maar dit was met de loop der jaren over gegaan.
Kan je de pijn beschrijven? Ik had altijd een immense brandende/stekende pijn die een paar seconde aan hield.
Mijn gevoel zegt dat het iets met een zenuw is, maar ik kan er ook compleet naast zitten!
Comment
-
Ik kan gewoon bukken, maar soms doet het pijn aan de zijkant van mn kuit. Ben er zojuist achter gekomen dat ik het alleen heb als ik op mijn tenen sta en buk. Volgens mij had ik er voor het eerst last van toen ik op verkeerde schoenen front squat heb gedaan.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
34 minutes ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
4 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...4 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
4 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment