Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
mooi dan weet ik dat het daar aan licht mijn vp is 15% moet beduidend lager maar ik wil eerste groeien vandaar ik nu aan bulken ben (heb hulp van pescatore) en mocht ik genoeg gebulk hebben en massa opgebouwd ga ik uiteraard cutten
Nu ben ik toch benieuwd naar een foto van je hele bovenlichaam.
Ik zou zo toch nl eerder aan cutten denken dan aan bulken.
Maar het kan zijn dat ik me aardig vergis door de foto, wat ik vermoed.
Buikvet zit meeste ja de rest valt volgens mij wel mee?
maar als ik ga cutten word ik nog kleiner en dan word het nog lastiger massa aan te komen toch?
vandaar dat ik eerst wou bulken zodat ik wat massa heb en daarna cutten om droger te worden of andersom beter maar dan word eerst heel klein
Ik snap dat je wilt bulken hoor, heb dit zelf ook gedaan. Maar het Cutten kost nu veel meer tijd sn discipline.
En wat je zegt klopt niet dat je dan moeilijker groeit. Juist als je bodyfat lager is zul je sneller spier aan zetten dan op een >15%.
Buikvet zit meeste ja de rest valt volgens mij wel mee?
maar als ik ga cutten word ik nog kleiner en dan word het nog lastiger massa aan te komen toch?
vandaar dat ik eerst wou bulken zodat ik wat massa heb en daarna cutten om droger te worden of andersom beter maar dan word eerst heel klein
Het zal niet moeilijker zijn dan het nu is. Vet kan je niet omzetten in spiermassa. Want een appel word ook geen peer
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment