Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Bodypage (BP) stelt vragen en Generic Supplements (GS) antwoordt.
BP : Is Generic Supplements een ondergronds laboratorium die Anabole-androgene steroïden fabriceerd?
<SPAN style="COLOR: purple"><FONT face="Bell MT" color=#000066><B>GS: Nou niet alleen steroïden, we fabriceren het intussen internationaal uiterst populaire “Helios” een subcutane vetverbrander evenals “Synthol”, voor Helios hebben we plannen met een crème of gel te komen, en eigenlijk willen we in de toekomst ook legaal gaan werken met uitstekende verantwoorde supplementen.
Bodypage (BP) stelt vragen en Generic Supplements (GS) antwoordt.
BP : Is Generic Supplements een ondergronds laboratorium die Anabole-androgene steroïden fabriceerd?
<SPAN style="COLOR: purple"><FONT face="Bell MT" color=#000066><B>GS: Nou niet alleen steroïden, we fabriceren het intussen internationaal uiterst populaire “Helios” een subcutane vetverbrander evenals “Synthol”, voor Helios hebben we plannen met een crème of gel te komen, en eigenlijk willen we in de toekomst ook legaal gaan werken met uitstekende verantwoorde supplementen.
Die helios-creme zitten ze al 2 jaar aan te "denken". Komt er niet van denk ik...
GS had een dipje midden vorig jaar door een paar zwakke batches, maar over de nieuwe hoor ik niks anders als positieve resultaten terug.
GS is een lab dat heel wat jaartjes meedraait ondertussen. Ook in het buitenland verdient dit lab veel respect. Ook de verscheidenheid aan producten kenmerkt GS.
We mogen in onze handen wrijven dat we hier dergelijke kwaliteit hebben voor een betaalbare prijs. Misschien is het wel een beetje vanzelf sprekend..ik bedoel te zeggen dat wij hier in de lage landen al heel wat jaren ruimschootse laboratorium kennis voorhanden hebben
Laatste nieuwe updates zijn trouwens Super-Tren, Arimidex en Proviron
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment