generics

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• generics

heeft iemand ervaring met t merk generics

groet guido
    sigpic<<< mijn voorbeeld en bron van inspiratie<<<...ik...27 jaar....squat 4 x 160 kg

jah ik g.s wat wil je weten

Comment

Neem aan dat je generic supplements ofwel GS bedoelt?
      Wordt veel gebruikt en is dus ook veel over te vinden op het forum.

Comment

Goede ervaring mee
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

generics.

wil graag weten of t een betrouwbaar merk is en geen kolere zooi

groet guido.
          sigpic<<< mijn voorbeeld en bron van inspiratie<<<...ik...27 jaar....squat 4 x 160 kg

Comment

er zijn nog nooit na maak spullen van gevonden,gebruik zelf ook en het is betrouwbaar

Comment

Neem dan de moeitje om de topics die er vol van staan eens te lezen.

Comment

Namaak komt idd niet voor, de klanttevredenheid is echter de laatste tijd wel minder dan voorheen.

Comment

Bodypage (BP) stelt vragen en Generic Supplements (GS) antwoordt.

BP : Is Generic Supplements een ondergronds laboratorium die Anabole-androgene steroïden fabriceerd?

<SPAN style="COLOR: purple"><FONT face="Bell MT" color=#000066><B>GS: Nou niet alleen steroïden, we fabriceren het intussen internationaal uiterst populaire “Helios” een subcutane vetverbrander evenals “Synthol”, voor Helios hebben we plannen met een crème of gel te komen, en eigenlijk willen we in de toekomst ook legaal gaan werken met uitstekende verantwoorde supplementen.

Comment

op bodypage staat artikel over de g.s

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
                      Namaak komt idd niet voor, de klanttevredenheid is echter de laatste tijd wel minder dan voorheen.
                      Klant vriendelijkheid? Geen last van , Ik doe het altijd per email en post ,geen probleem.

Comment

Originally posted by michel1981 View Post
                        Bodypage (BP) stelt vragen en Generic Supplements (GS) antwoordt.

BP : Is Generic Supplements een ondergronds laboratorium die Anabole-androgene steroïden fabriceerd?

<SPAN style="COLOR: purple"><FONT face="Bell MT" color=#000066><B>GS: Nou niet alleen steroïden, we fabriceren het intussen internationaal uiterst populaire “Helios” een subcutane vetverbrander evenals “Synthol”, voor Helios hebben we plannen met een crème of gel te komen, en eigenlijk willen we in de toekomst ook legaal gaan werken met uitstekende verantwoorde supplementen.
                        Die helios-creme zitten ze al 2 jaar aan te "denken". Komt er niet van denk ik...

GS had een dipje midden vorig jaar door een paar zwakke batches, maar over de nieuwe hoor ik niks anders als positieve resultaten terug.

En bodypage is weg precies?
                        the one and only tabata overlord

Comment

klopt ik heb nu alleen maar positieven dingen en ik doe het ook met de post en mail

Comment

GS is een lab dat heel wat jaartjes meedraait ondertussen. Ook in het buitenland verdient dit lab veel respect. Ook de verscheidenheid aan producten kenmerkt GS.

We mogen in onze handen wrijven dat we hier dergelijke kwaliteit hebben voor een betaalbare prijs. Misschien is het wel een beetje vanzelf sprekend..ik bedoel te zeggen dat wij hier in de lage landen al heel wat jaren ruimschootse laboratorium kennis voorhanden hebben

Laatste nieuwe updates zijn trouwens Super-Tren, Arimidex en Proviron

Mvrgr,
                            DB

Comment

Als ze zinnens zijn om ook toegelaten supps te maken, dan is hetover met de onofficiële supps ...

Kan in mijn ogen nooit dat je een gedeelte van je activiteit officieel doet en de rest onwettig ...

Heb GS gehad, viel wel mee. Alleen enorm pijnlijke injecties ivm test prop en tren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X