S.t.h

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• S.t.h

wie ken mij vertellen over sth,hoeveel je er van nodig hebt,aantal flesjes.
    tis gewoon intresse om flink te sparen voor later en welk merk het beste is

rHGH is geen middel om zomaar er bij te nemen. Er kleven best wel wat negatieve effecten aan en daarnaast verwacht men er veel te veel van.

Maar terugkomend op jouw vraag: Voor spiergroei te bewerkstelligen heb je 4 - 8 IU p.d. nodig. De eerste maand wordt geadviseerd 4 IU elke dag te zetten en daarna kan je bijvoorbeeld een 6 dagen on 1 dag off doen, of 5 on / 2 off.

Dan moet je rekening houden dat rHGH een lang termijn peptide is, minimaal 3 maanden gebruiken, bij een kuur met AAS (testosteron heeft voorkeur).

Men zegt dat Norditropin de zuiverste is, ik kan zelf alleen maar oordelen over Jintropin en een Blue top van een UG Lab. Persoonlijk heeft voor mij Jintropin de voorkeur, bij het constitueren van rHGH uit een UG Lab, zou je bij 1 ml BA op 10 IU uitkomen.
    Helaas al regelmatig gemerkt dat hier een behoorlijke variatie inzit, waardoor je ook niet aan de 10 IU zit per vial, soms meer, soms minder.
    Logisch vervolg is dan ook dat je niet exact kan toedienen.

Je mag zelf uitrekenen wat je aan kosten kwijt ben .

Greetz.
    Last edited by Castaway; 23-01-2007, 06:33.

Comment

over prijzen mag niet worden gespeculeerd op AS gebied
      maar je kan er gerus rekening mee houden dat het helemaal niet goedkoop is.
      Who's the Chef

Comment

weet inmiddels al hoe duur het is,mijn bedoeling is om ooit eens te kuren met 5 dagen in de week 5u.i jintropin samen met sustanon,deca,insuline LATER!!!! eerst gewoon veel en goeie info hebben

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X