Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
wie ken mij vertellen over sth,hoeveel je er van nodig hebt,aantal flesjes.
tis gewoon intresse om flink te sparen voor later en welk merk het beste is
rHGH is geen middel om zomaar er bij te nemen. Er kleven best wel wat negatieve effecten aan en daarnaast verwacht men er veel te veel van.
Maar terugkomend op jouw vraag: Voor spiergroei te bewerkstelligen heb je 4 - 8 IU p.d. nodig. De eerste maand wordt geadviseerd 4 IU elke dag te zetten en daarna kan je bijvoorbeeld een 6 dagen on 1 dag off doen, of 5 on / 2 off.
Dan moet je rekening houden dat rHGH een lang termijn peptide is, minimaal 3 maanden gebruiken, bij een kuur met AAS (testosteron heeft voorkeur).
Men zegt dat Norditropin de zuiverste is, ik kan zelf alleen maar oordelen over Jintropin en een Blue top van een UG Lab. Persoonlijk heeft voor mij Jintropin de voorkeur, bij het constitueren van rHGH uit een UG Lab, zou je bij 1 ml BA op 10 IU uitkomen.
Helaas al regelmatig gemerkt dat hier een behoorlijke variatie inzit, waardoor je ook niet aan de 10 IU zit per vial, soms meer, soms minder.
Logisch vervolg is dan ook dat je niet exact kan toedienen.
Je mag zelf uitrekenen wat je aan kosten kwijt ben .
weet inmiddels al hoe duur het is,mijn bedoeling is om ooit eens te kuren met 5 dagen in de week 5u.i jintropin samen met sustanon,deca,insuline LATER!!!! eerst gewoon veel en goeie info hebben
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment