Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
250 om de vijf dagen , een goede beginnerskuur, laat de deca en al de rest maar liggen, juist 250 om de vijf dagen mits goede voeding en rust pak je zoals ik 12 kilo waarvan je er tien overhoudt.
Meting idd gedaan via een weegschaal, geen plooi meting
zal wel iets verschillen misschien maar moet in de buurt ervan komen
verstaar je vooral niet op die foto want die is niet up to date
van paar jaar terug, maar goed heb een baan waar ik eigenlijk de hele dag sport he....
zal wel fotos plaatsen van voor de kuur en na de kuur
maar dat wordt pas medio april/mei dat ik er aan ga beginnen.
Maar in iedergeval alvast bedankt voor de serieus bedoelde reacties!
denk dat ik nu wel zeker overstap op test only of winstrol kuurtje
ff afwegen van voor en na-delen!
Meting idd gedaan via een weegschaal, geen plooi meting
zal wel iets verschillen misschien maar moet in de buurt ervan komen
verstaar je vooral niet op die foto want die is niet up to date
van paar jaar terug, maar goed heb een baan waar ik eigenlijk de hele dag sport he....
zal wel fotos plaatsen van voor de kuur en na de kuur
maar dat wordt pas medio april/mei dat ik er aan ga beginnen.
Maar in iedergeval alvast bedankt voor de serieus bedoelde reacties!
denk dat ik nu wel zeker overstap op test only of winstrol kuurtje
ff afwegen van voor en na-delen!
ps nakuur bij winstrol/test o nodig?
@ snipke
Vijf dagen op , vijf dagen rust?
Je prikt om de vijf dagen, dus maandag prikken,zaterdag terug prikken, donderdag terug, enzo verder.
Nakuur bij een test kuur altijd , 3 weken na laatste prik beginnen
Ontzettende nepmilitair! Je gaat toch niet hier op het internet om anabolen(advies) vragen, terwijl je in je militaire pakkie op de foto staat. Lui zoals jij bezorgen Defensie een slechte naam. Ik zeg niet dat niemand het doet binnen Defensie, maar er zo openlijk mee op de foto prijken, kom op zeg. Strax staat er weer in de krant "militairen op internet op zoek naar anabolen"!
En nee, ik overdrijf niet. Als iemand van Defensie bv in het weekend ruzie heeft, staat er ook dat militairen weer aan het knokken zijn!
Laat staan het feit dat je gewoon ontslagen kan worden door deze actie, dus hoe dom kan je zijn.
nog maals baak verdiep je in de matery en de wijze van gebruik
als ik jou was zo ik eerst een kuurtje winny doen daar zit relatief gezien weinig gevaren aa en als je stop is de zooi binnen een dag je lijf uit en test niet
Absolutely, a data science course can be incredibly useful! With the ever-growing reliance on data in several sectors making important decisions, possessing...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment