Eerste kuur...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste kuur...

Beste

Na paar jaar trainen zonder as nu toch overwogen om te gaan kuren
    Ben nu zon beetje 7 jaar actief in het fitness leven en ben bekend met heel wat voeding en train schema's

Zat zelf zon beetje te denken aan
    week 1 t/m 10 400 mg deca p/w
    week 1 t/m 10 500 mg test p/w
    week 1 t/m 4 30 mg dbol p/d

nakuur nog over aan het nadenken
    De bedoeling is dat ik zon beetje 20 kilo pakt tijdens de kuur, wat overblijft zullen we dan nog wel zien
    Weeg nu zon beetje 80 kilo maar ben wel zwaarder geweest na super intesief trainingsjaartje rond de 87 dus geheugen zat...

Groot nadeel bij mijn werkgever Def. is dat de handel nog wat duister is, ook wat gehoort over inet bestellen in de Usa, iemand wat ervaring hiermee kwa leveren?
    Komt het uberhaubt aan? of is de douane er blij mee
    En ps , ik weet wat eten is
    en ps , ik weet wat trainingsschema's zijn

is dit een goed beginners kuurtje?
    of te hoog of te laag, wat zou jij doen als eerste kuur in mijn geval?
    Kuren ga ik toch , dus liever eerlijk advies dan dom gezeur van ga is eten enz..
    Alvast bedankt!

Na 7 jaar kan ik me wel inzien dat je dat van plan bent. Ik kan je helaas niet helpen, maar hoop dat je er nu wel beter bij staat als op die foto want daar kun je nog massa zat opbouwen.
    on the road to get huge

Comment

De kuur die jij beschrijft is standaard voor een 2e, 3e, 4e of weet ik hoeveelste kuur en wordt ook wel de 'Bread & Butter Cycle' genoemd. Deze staat garant voor goede resultaten, mits je voeding, training, rust en ervaring in orde zijn. Als eerste kuur vind ik een winstrol-only, anavar-only of een testosteron-only ook uitstekend werken.

De 20 kilo waar jij het over hebt kun je vergeten. Ik zou eerder uitgaan van 8-12 kilo. Alles meer dan dat is meegenomen.

Ik heb nog niets gelezen over je nakuur.

Deze quote uit jouw post vind ik niet zo sterk: "Kuren ga ik toch , dus liever eerlijk advies dan dom gezeur van ga is eten enz..."

Dat zijn namelijk zéker geen domme adviezen, maar juist slimme adviezen. koste wat kost kuren, dat kun je wel... euh, dom noemen.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Als het je eerste kuur is vind ik het hoog gedoseerd, je weet niet eens wat je persoonlijke gevoeligheid is.

Daarnaast zou ik ook met een oral kuurtje beginnen, mocht het fout gaan (slechte reactie op anabolica) dan kan je direct stoppen en de stoffen zijn binnen no-time je lichaam uit.

Greetz.

Comment

Als jij geen 'gezeur' wilt zoals je dat noemt, wees dan zo slim om je trainings- en voedingsschema in de daarvoor bestemde secties te plaatsen. Kan iedereen zelf zien of dat zo goed is als je zelf denkt en dus mede daarop adviezen baseren.
          Is ook nog een gevalletje van baat het niet, schaadt het niet. In het ergste geval krijg je tips over hoe je aan die twee nog wat kunt verbeteren en dat kan de resultaten van een eventuele kuur alleen maar ten goede komen...

Comment

met de adviezen en opmerkingen hier boven eens.

als jij dat op die foto ben zou ik toch zeggen dat je nog lang niet op je naturele grens bent niet eens in de buurt
            sorry dat ik het zeg maar als jij al 7 jaar train en dan zulke stat hebt zou mijn maatje die 3 jaar train al 25 jaar bezig moeten zijn.
            definitie is er niet echt waarschijnlijk door een hoog bf eb met een kuur als deze zal je bf niet minder worden.
            de kuur is redelijk standaart maar 20 kg kan je echt vergeten.
            als je toch wil kuren probeer dan een test only of iets orals
            Who's the Chef

Comment

ben ik weer

Foto is uiteraard een oude foto ben veel gegroeid in vergelijking met daar tuurlijk, zeven jaar trainen is natuurlijk niet non stop ben ook wat periodetjes eruit geweest.

Met kuren ga ik toch bedoel ik trouwens, ben er al een geruime tijd over aan het nadenken zelf de knoop doorgehakt om het te gaan doen heb dan liever eerlijk advies over as dan een advies over eten daar heb ik gewoon wat meer aan omdat het natuurlijk niet zomaar iets is, kijk in de sportschool is het allemaal koek en ei hoop hier eerlijk antwoord te krijgen over voor en nadelen en eventueel goede combinaties

Orals ben ik opzich niet zo happig op wat ik hier en daar heb gelezen schijnt het wat slecht voor de lever te zijn, wil het dus op het minimum houden.

Veel mensen hoor ik "zeggen" dat de eerste kuur een flinke pakker is en dat je daar een vrij grote klap mee kan maken kwa groei
              dus combo met verschillende as om flink te pakken
              onderbouwt met flink veel voedsel tuurlijk

ps dosering hoog, wat zou normaal gezien een goede dosering zijn en dan ook nog genoeg kunnen groeien?

bedankt en ps zal die verschikkelijke foto snel wisselen

Comment

die jongens bij jou op de gym vertellen er zeker niet bij dat het niet zo is dat hoe meet je gebruikt hoe meer je groeit??

orals legt voor de lever klopt maar prikken is ook slecht en gaat ook door de lever uiteindelijk
                je begint je kuur met orals dus weet niet waar je het over hebt kerel

als je toch wil prikken ga dan voor de test only 10 weken.

20 kg is een droom kerel
                mensen denk te vaak dat je met 1 a 2 kuurtjes er als een arnold bij lopen
                wake up die gasten kuren als monsters het hele jaar door
                dus 20kg in 10 weken dan zouden ze na een jaar niet meer door de deur passen
                Who's the Chef

Comment

Ok kerel, als je 7 jaar traint en er zowat uitziet als op je foto, waar ben je mee bezig?

Je kuur is wat ik zou noemen een erg harde kuur. Geen beginnerskuurtje. Aangezien je niet weet aan wat je je moet verwachten raad ik dat je na 4 weken de kuur stopzet omdat het te heftig is.

Pak 500mg test only, is een kanjer van een eerste kuur. Laat de deca nog ff staan. 20 kilo is iets voor na 3-4 kuren mits alles ertussen ook goed verloopt.

En zoek een dealer. Als je gepakt wordt via de post(zoon 50% kans als het van de VS komt) mag je het komen uitleggen op de douane, een zware boete betalen en heb je nog eens kans op een PV/rechtzaak/huiszoeking.
                  Last edited by Genjuro; 05-02-2007, 18:30.
                  the one and only tabata overlord

Comment

denk dat ie aan 250mg test ook wel zat heeft hoor
                    hij zit op 80kg +
                    Who's the Chef

Comment

zo iets ander fototje opgeplakt.....
                      Owja EUH leuke opmerkingen over weet niet wat je aan het doen bent, maar ga tuurlijk geen recente fotos opplakken he en ik ben geen fotomodel....

20 kilo is van horen zeggen, zou idd een groot fabel kunnen zijn en zal het ook zijn maar goed als ik alles al wist dan zou het nutteloos zijn hier te posten toch?

dacht trouwens dat het gebruik van as niet verboden was in de wet, maar wel verboden om te verhandelen
                      was meer nieuwschierig, omdat je dan in principe zeker weet dat je goede spullen heb in hoeverre dat dan mogelijk is.... maar goed lijkt me niet zo handig denk met mijn baan..
                      Dan maar opzoek naar een "dealer"!

Trouwens bedankt voor de tips en zeker omdat ik me bijna door zon "dealer" die kuur heb laten aanpraten, zal nu eerst wat meer info inwinnen over test only en andere enkelen
                      welke hoeveelheden praat je dan in principe , hoor nu al twee strijd 250 of 500

vandaag laten meten op de sportschool ben nu 81,6 en 7 procent vet

Comment

Volgens mij is dat nog steeds de zelfde foto?!

Comment

Nope, hij had een andere foto. Als je toch gaat kuren, neem dan een rustig kuurtje, eet er goed bij, en als mensen tegen je aan praten, van hoe je een kuurtje WEL zou moeten doen, ipv test only. Dan post je dat maar hier, dan krijg je genoeg argumenten, om te onderbouwen dat een dergelijke(wss zware) kuur, niet goed voor je is.
                          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

zo is het davit
                            Who's the Chef

Comment

Originally posted by Baak View Post
                              zo iets ander fototje opgeplakt.....
                              Owja EUH leuke opmerkingen over weet niet wat je aan het doen bent, maar ga tuurlijk geen recente fotos opplakken he en ik ben geen fotomodel....

20 kilo is van horen zeggen, zou idd een groot fabel kunnen zijn en zal het ook zijn maar goed als ik alles al wist dan zou het nutteloos zijn hier te posten toch?

dacht trouwens dat het gebruik van as niet verboden was in de wet, maar wel verboden om te verhandelen
                              was meer nieuwschierig, omdat je dan in principe zeker weet dat je goede spullen heb in hoeverre dat dan mogelijk is.... maar goed lijkt me niet zo handig denk met mijn baan..
                              Dan maar opzoek naar een "dealer"!

Trouwens bedankt voor de tips en zeker omdat ik me bijna door zon "dealer" die kuur heb laten aanpraten, zal nu eerst wat meer info inwinnen over test only en andere enkelen
                              welke hoeveelheden praat je dan in principe , hoor nu al twee strijd 250 of 500

vandaag laten meten op de sportschool ben nu 81,6 en 7 procent vet

250 of 500 kun je zelf kiezen. 250 is vrij licht, 500 al wat zwaarder. Er zijn mensen die goed op 250mg gaan, maar 500 heeft natuurlijk mits je weet wat je ermee doet een veel beter resultaat, met meer bijwerkingen wel.

Persoonlijk zou ik 500mg nemen. Als je eenmaal kuurt moet je niet te conservatief beginnen doen. Hetzelfde geld voor de winny kuurtjes van 20-30mg...

En hoe laat jij je vetpercentage meten? Ik hoop niet met een weegschaal... 7% is fucking droog, dat lijk jij niet te halen.
                              Last edited by Genjuro; 06-02-2007, 17:43.
                              the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X