Beste
Na paar jaar trainen zonder as nu toch overwogen om te gaan kuren
Ben nu zon beetje 7 jaar actief in het fitness leven en ben bekend met heel wat voeding en train schema's
Zat zelf zon beetje te denken aan
week 1 t/m 10 400 mg deca p/w
week 1 t/m 10 500 mg test p/w
week 1 t/m 4 30 mg dbol p/d
nakuur nog over aan het nadenken
De bedoeling is dat ik zon beetje 20 kilo pakt tijdens de kuur, wat overblijft zullen we dan nog wel zien
Weeg nu zon beetje 80 kilo maar ben wel zwaarder geweest na super intesief trainingsjaartje rond de 87 dus geheugen zat...
Groot nadeel bij mijn werkgever Def. is dat de handel nog wat duister is, ook wat gehoort over inet bestellen in de Usa, iemand wat ervaring hiermee kwa leveren?
Komt het uberhaubt aan? of is de douane er blij mee
En ps , ik weet wat eten is
en ps , ik weet wat trainingsschema's zijn
is dit een goed beginners kuurtje?
of te hoog of te laag, wat zou jij doen als eerste kuur in mijn geval?
Kuren ga ik toch , dus liever eerlijk advies dan dom gezeur van ga is eten enz..
Alvast bedankt!
Na paar jaar trainen zonder as nu toch overwogen om te gaan kuren
Ben nu zon beetje 7 jaar actief in het fitness leven en ben bekend met heel wat voeding en train schema's
Zat zelf zon beetje te denken aan
week 1 t/m 10 400 mg deca p/w
week 1 t/m 10 500 mg test p/w
week 1 t/m 4 30 mg dbol p/d
nakuur nog over aan het nadenken
De bedoeling is dat ik zon beetje 20 kilo pakt tijdens de kuur, wat overblijft zullen we dan nog wel zien
Weeg nu zon beetje 80 kilo maar ben wel zwaarder geweest na super intesief trainingsjaartje rond de 87 dus geheugen zat...
Groot nadeel bij mijn werkgever Def. is dat de handel nog wat duister is, ook wat gehoort over inet bestellen in de Usa, iemand wat ervaring hiermee kwa leveren?
Komt het uberhaubt aan? of is de douane er blij mee
En ps , ik weet wat eten is
en ps , ik weet wat trainingsschema's zijn
is dit een goed beginners kuurtje?
of te hoog of te laag, wat zou jij doen als eerste kuur in mijn geval?
Kuren ga ik toch , dus liever eerlijk advies dan dom gezeur van ga is eten enz..
Alvast bedankt!
Comment