De ideale bulk-cycle met sustanon?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tis de hoge dosissen incombi, waar ik me zorgen over maak Jack, maar probeer een goede sportarts te vinden voor die tijd, dat kan alleen maar baat brengen. Ik ben me ook wel bewust van het feit dat je het nodige erover weet, maar een xtra stel ogen/andere denkwijze kan af en toe geen kwaad. Ben benieuwd wat Cur en de andere ervaringsdeskundigen ervan vinden. Iig suc6!

Grtz

Comment

Jack misschien wat laat maar toch mijn commentaar op je kuur. Dat het hoge dosis zijn zal je mij niet over horen klagen.

Maar:
      1) Clomid + HCG doe je NIET te gelijk. Wacht minstens 4 dagen met clomid tot na je laatste HCG injectie.
      2) 2500 iu HCG EOD is te veel (zeker zonder nolva) ga niet boven de 5000iu per week. Dit is vragen om mooie tieten.
      3) Anadrol + dbol NIET doen. Ik heb zelf ervaring met anadrol (150MG per dag), en geloof me 1 keer ECHT NOOIT MEER. Hou het lekker bij die 70MG dbol.
      4) Winstrol + dbol samen zou ik persoonlijk ook niet doen, maar het wordt toch meer gedaan dan de meeste denken.

Riki: Insuline zou ik ook nooit doen, te veel risico's voor mij, maar het geeft je absoluut WEL een groot voordeel. Jack als je weet wat je doet, zal insuline je absoluut helpen.

Betr. T3 heb ik geen commentaar op, gebruik het zelf ook.

Jack ik ben heel nieuwsgierig naar je definitieve versie van je kuur en de resultaten die je behaald. Vergeet je niet om r-ala toe te voegen aan je dieet.
      What's the difference between your wife and your gear?
      They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
      I also love them both, and can't live without them.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (diet4ever @ Jun. 03 2003,11:29)]Jack misschien wat laat maar toch mijn commentaar op je kuur. Dat het hoge dosis zijn zal je mij niet over horen klagen.

Maar:
        1) Clomid + HCG doe je NIET te gelijk. Wacht minstens 4 dagen met clomid tot na je laatste HCG injectie.
        2) 2500 iu HCG EOD is te veel (zeker zonder nolva) ga niet boven de 5000iu per week. Dit is vragen om mooie tieten.
        3) Anadrol + dbol NIET doen. Ik heb zelf ervaring met anadrol (150MG per dag), en geloof me 1 keer ECHT NOOIT MEER. Hou het lekker bij die 70MG dbol.
        4) Winstrol + dbol samen zou ik persoonlijk ook niet doen, maar het wordt toch meer gedaan dan de meeste denken.

Riki: Insuline zou ik ook nooit doen, te veel risico's voor mij, maar het geeft je absoluut WEL een groot voordeel. Jack als je weet wat je doet, zal insuline je absoluut helpen.

Betr. T3 heb ik geen commentaar op, gebruik het zelf ook.

Jack ik ben heel nieuwsgierig naar je definitieve versie van je kuur en de resultaten die je behaald. Vergeet je niet om r-ala toe te voegen aan je dieet.
        Diet, je bent zeker niet te laat met je commentaar, ik start pas over 3 maanden

1. mij is ook altijd geleerd 5 dagen te wachten ja, maar het werd me zo aangeraden
        2. vond ik zelf ook al wel, ga het denk ik beperken tot 3 shots om de dag, en dan daarna pas de clomid.
        3. dit is dus wt mij ook niet zo aanstaat, A50 is erg heftig, dus denk erover dit te droppen
        4. Dit heb ik nog nooit gedaan en ik ken ook niemand die dit gedaan heeft persoonlijk, dus ben benieuwd, daarom ga ik het wel doen.

idd, de slin helpt zeker een paar kilo extra te winnen.
        heb er ervaring mee, en ben er goed mee bekend.

r-ala heb ik nog nooit gebruikt, ken het ook niet, wat zijn de voordelen? heb je een url met info? zal zelf ook wel effe zoeken.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Jack @ Jun. 03 2003,12:21)]Diet, je bent zeker niet te laat met je commentaar, ik start pas over 3 maanden  

1. mij is ook altijd geleerd 5 dagen te wachten ja, maar het werd me zo aangeraden
          2. vond ik zelf ook al wel, ga het denk ik beperken tot 3 shots om de dag, en dan daarna pas de clomid.
          3. dit is dus wt mij ook niet zo aanstaat, A50 is erg heftig, dus denk erover dit te droppen
          4. Dit heb ik nog nooit gedaan en ik ken ook niemand die dit gedaan heeft persoonlijk, dus ben benieuwd, daarom ga ik het wel doen.

idd, de slin helpt zeker een paar kilo extra te winnen.
          heb er ervaring mee, en ben er goed mee bekend.

r-ala heb ik nog nooit gebruikt,  ken het ook niet, wat zijn de voordelen? heb je een url met info? zal zelf ook wel effe zoeken.
          1) Was diegene niet in de war met nolva. De meeste zeggen nolva of clomid maakt niets uit, maar in combi met HCG maakt het echt wel uit. HCG altijd combineren met Nolva, en NOOIT met clomid.
          2) Heel verstandig
          3) Anadrol absoluut droppen!!!!!!!!&#3 3;!
          4) Ben heel benieuwd naar de resulaten.

Betr. r-ala zoek even op elitefitness, staat heel veel info over. Vanavond als ik thuis ben zal ik even de url opzoeken waar je het kan bestellen.

Curiosio: sorry voor het reclame maken van een ander forum, maar daar staat echt de info die Jack nodig heeft.
          What's the difference between your wife and your gear?
          They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
          I also love them both, and can't live without them.

Comment

Voor degene die het ook interresant vinden :

About R-alpha-Lipoic Acid
            --------------------------------------------------------------------------------

Synonyms: R-thioctic acid

Antioxidant, metabolic cofactor, rejuvenation factor

R-alpha-Lipoic Acid (R-aLA) is a versatile antioxidant that protects cells from the destructive oxidative byproducts of normal metabolism. It is the form of alpha-Lipoic Acid found in nature. R-aLA is also an essential cofactor for two enzymes used by cells in extracting energy from sugars and fats — a process that takes place in cell organelles called “mitochondria”.

Most aLA supplements are a 50-50 mixture of R-aLA and S-aLA. Although the mixed form is considered safe to use, the S-component has benefits far weaker than those of R-aLA, and has properties that may actually counteract some of the benefits of R-aLA. Therefore, gram for gram, R-aLA is more than twice as effective as the mixed form. This LifeLink product contains no S-aLA.

Like other antioxidants, R-aLA reduces oxidative damage to blood vessels, brain, peripheral nerves, liver, skin, and bone. And, like mixed aLA, this supplement is used as a cataract inhibitor, and for neuropathy, muscle fatigue, diabetic insulin resistance, HIV activation, vitamin E deficiency, vascular dysfunction, radiation injury, mushroom poisoning, and alcoholic hepatitis.

But the most intriguing feature of R-aLA is its role in a new rejuvenation regimen. Animal experiments have shown that a combination of R-aLA with another supplement, Acetyl-L-Carnitine, has profound physiological effects that resemble age-reversal. A growing number of people are now experimenting with this regimen with the intention of securing these benefits for themselves. (For more information on this, see the articles on “rejuvenation” in the reference archive on LifeLink’s website — or join the Yahoo group on rejuvenation.)

There is anecdotal evidence suggesting that the combined regimen of R-aLA and ALC can reverse Raynaud's Syndrome and Restless Leg Syndrome, and accelerate the regrowth of damaged nerves. Animal experiments also demonstrated memory improvement and increased physical activity.

en ook :

r-ala description

Comment

Allereerst HCG niet met clomid gebruiken, nolva kan wel. Anders minimaal 3 dagen wachten voor je begint met clomid.

Verder zou ik de kuur doen zoals je hem nu hebt. Het is een belasting voor je lichaam maar je weet wat je doet en hebt begeleiding.
              Beter in 1 keer goed doen als nog 3x minder.

Het enige wat ik niet zou doen is de deca 800mg nemen. Meer als 600mg per week heeft geen nut.

Ben heel erg benieuwd naar de resultaten die je er mee gaaat behalen

Had deze kuur overigens zelf nooit kunnen bedenken

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ben zelf ook erg benieuwd, en ga het er nu niet meer over hebben anders krijg ik zin om volgende week al te beginnen haha

Comment

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Jack @ Jun. 03 2003,17:05)]ben zelf ook erg benieuwd, en ga het er nu niet meer over hebben anders krijg ik zin om volgende week al te beginnen haha
                    Niet valsspelen hè Jack...
                    Eerst de basis in orde en dan verder!  

Ben trouwens heel benieuwd wat dit allemaal met je gaat doen, ziet er knap ingewikkeld en zwaar uit voor een leek als ik. Maar ga er vanuit dat je het goed hebt overdacht en dat het helemaal goed komt.  

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (jan @ Mei. 31 2003,20:17)]Ik ga met Cur mee wat de test betreft, heb zelf ervaring met Testoviron en Sustanon maar vind Sust de betere.
                      Heb ook ervaring met Deca, maar ook met Boldenone, en dan zou ik wat werking en geld betreft kiezen voor E.Q (boldone) van Generic supl., kost 50 euro voor 10 mlletjes.
                      En geen D-bol maar een frontload met b.v. een propionaat.

Groeten JAN

sorry voor de bedragen
                      IS misschien wel handig om eens de gemiddelde bedragen in een gesloten topic te gooien, weten mensen iig dat ze niet afgezet worden.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Riki @ Jun. 04 2003,16:03)]IS misschien wel handig om eens de gemiddelde bedragen in een gesloten topic te gooien, weten mensen iig dat ze niet afgezet worden.

Grtz
                        Staan al in een gesloten topic

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Riki @ Jun. 04 2003,16:03)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (jan @ Mei. 31 2003,20:17)]Ik ga met Cur mee wat de test betreft, heb zelf ervaring met Testoviron en Sustanon maar vind Sust de betere.
                          Heb ook ervaring met Deca, maar ook met Boldenone, en dan zou ik wat werking en geld betreft kiezen voor E.Q (boldone) van Generic supl., kost 50 euro voor 10 mlletjes.

Groeten JAN

sorry voor de bedragen
                          IS misschien wel handig om eens de gemiddelde bedragen in een gesloten topic te gooien, weten mensen iig dat ze niet afgezet worden.

Grtz
                          dat is zeker geen verkeerd idee.
                          alleen moet cur dat dan alleen kunnen onderhouden, en dat je alleen met pm's kan aangeven wat je ongeveer betaald, zodat het geen prijzen war / gezeik van dealers wordt

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Jack @ Jun. 04 2003,16:27)]
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Riki @ Jun. 04 2003,16:03)]
                            Originally posted by [b

Groeten JAN

sorry voor de bedragen

Grtz
                            dat is zeker geen verkeerd idee.
                            alleen moet cur dat dan alleen kunnen onderhouden, en dat je alleen met pm's kan aangeven wat je ongeveer betaald, zodat het geen prijzen war / gezeik van dealers wordt  
                            Staat allemaal in het topic "erogene middelen".

Greets...

Comment

en daar kan ik niet eens bij.....            

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Jack @ Jun. 04 2003,17:16)]en daar kan ik niet eens bij.....            

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X