De ideale bulk-cycle met sustanon?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De ideale bulk-cycle met sustanon?

Moet mijn eerste cycle nog gaan draaien (ja dboll only, aub geen geflame), maar ik zal daarna toch wel een keer een inject cycle proberen mits die dboll-cycle bevalt. Na veel lezen lijkt me sustanon een erg goede basis (ook al zeggen veel mensen dat test de perfecte basis is), met wat kan je sust het best combineren, zeg voor een 8 week cycle? Ben vnl geinteresseerd in praktijk ervaringen, heb nu redelijk wat boeken achter mijn kiezen, graag wat ervaringen gevraagd.

Grtz

Heb zelf in bijna iedere kuur sustanon gebruikt en is heel goed bevallen.
    Zou het combineren met deca en daarnaast eventueel d-boll.
    Week 1 t/m 6 d-boll
    Week 1 t/m 8 deca
    Week 1 t/m 8 sustanon.

Persoonlijk zou ik echter gaan voor 10-12 weken.
    Uiteraard nakuren.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 31 2003,18:31)]Heb zelf in bijna iedere kuur sustanon gebruikt en is heel goed bevallen.
      Zou het combineren met deca en daarnaast eventueel d-boll.
      Week 1 t/m 6 d-boll
      Week 1 t/m 8 deca
      Week 1 t/m 8 sustanon.

Persoonlijk zou ik echter gaan voor 10-12 weken.
      Uiteraard nakuren.

Greets...
      Haal die dbol er is uit Cur, en wees eens wat specifieker. Mercie bien.

Grtz

Comment

Specifieker in welke zin Riki?
        D-boll eruit kan maar dan wel de eerste 2 weken een frontload met de sustanon doen.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 31 2003,18:50)]Specifieker in welke zin Riki?
          D-boll eruit kan maar dan wel de eerste 2 weken een frontload met de sustanon doen.

Greets...
          Sorry, bedoelde met specifieker, geen dbol erbij en doseringen p/w.

Grtz

Comment

Deca 400mg per week en sustanon 500mg per week.
            Zonder d-boll zou ik de eerste 2 weken 1000mg sustanon nemen, vervolgens 500mg per week.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 31 2003,19:04)]Deca 400mg per week en sustanon 500mg per week.
              Zonder d-boll zou ik de eerste 2 weken 1000mg sustanon nemen, vervolgens 500mg per week.

Greets...
              Gebruik je ook nolva? Of alleen in het geval dat? Welke dagen, en in welke hoeveelheid komen die ampullen (sust is toch 1 amp van 250 mg)?

Grtz    

Comment

Zou 2x per week injecteren bv op maandag en donderdag. Deca en sus kunnen in 1 injectie.
                Nolvadex er niet bij gebruiken maar bij de hand houden voor het geval je last krijgt van gyno.
                Sustanon is normaal gesproken 250mg per ml en deca 200mg per ml.

Greets...

Comment

Ik ga met Cur mee wat de test betreft, heb zelf ervaring met Testoviron en Sustanon maar vind Sust de betere.
                  Heb ook ervaring met Deca, maar ook met Boldenone, en dan zou ik wat werking en geld betreft kiezen voor E.Q (boldone) van Generic supl., kost 50 euro voor 10 mlletjes.
                  En geen D-bol maar een frontload met b.v. een propionaat.

Groeten JAN

sorry voor de bedragen

Comment

weet je het zeker, jan? riki heeft het over een BULK cycle en iedereen weet dat je van deca meer massa krijgt dan van boldone. (ook na vochtafdrijven). boldone is meer voor droger trainen.

greetzzz bruce
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Riki @ Mei. 31 2003,18:03)].... Na veel lezen lijkt me sustanon een erg goede basis (ook al zeggen veel mensen dat test de perfecte basis is) ....
                      Wat bedoel je precies riki, sust is ook test.

Groet Smalluser

Comment

Meerdere soorten maar zeker ook test.

Nieuw onderschrift zie ik, de oude toch niet duidelijk genoeg?

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (smalluser @ Mei. 31 2003,21:21)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Riki @ Mei. 31 2003,18:03)].... Na veel lezen lijkt me sustanon een erg goede basis (ook al zeggen veel mensen dat test de perfecte basis is) ....
                          Wat bedoel je precies riki, sust is ook test.

Groet Smalluser
                          Ja, vier verschillende soorten, niet normale test cyp of die andere versie. Cur wat ik me nog wel afvraag, hoe lang, je zegt 10-12 weken is dat niet wat lang?!?!
                          En welke maat naald gebruiken jullie? Heb hier nog een hele zooi liggen van een aantal jaar geleden, ivm met mijn ziekte, zowel voor intraveneus (die zal ik niet nodig hebben), als voor intramusculair.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Riki @ Mei. 31 2003,21:39)].... Ja, vier verschillende soorten, niet normale test cyp of die andere versie ....
                            ?? Test = test het enige wat eraan verschilt is de opneembaarheid door je systeem zoals daar zijn 'long acting esthers' in enth. In sust zit ook prop 20mg v/d 250.

Groet Smalluser

Comment

Sustanon is door veel BB-ers heilig verklaard. Het zou het middel zijn om te groeien, meerdere test soorten in een.
                              Zoals ik al eerder heb gemeld hebben mijn trainingsmaat en ik dezelfde kuur met dezelfde spullen, en sustanon, gedaan.
                              Ik ga erop als een raket en bij hem werkt het gewoon minder.
                              Test prop. gaat hij weer heel goed op. Gewoon bij iedereen anders maar daaar kom je pas achter als je het gebruikt helaas.

10-12 weken is niet te lang voor deca-sus hoor Riki.
                              Gebruik naalden van 0.8x38mm.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X