Dizzy deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dizzy deca

Hey! heeft iemand wel eens last gehad van een beetje duizeligheid na het zetten van 2ml deca? of zit ik mij op te naaien omdat ik vergeten ben terug te halen om te kijken of er bloed mee kwam...... btw ik zet em in me kont

mzl

Altijd aspireren, als je in een bloedbaan prikt kunnen er hele vervelende dingen gebueren!!!!!

Grtz

Comment

Allereerst wat Riki al zegt ALTIJD aspireren!!

Als antwoord op je vraag eerst een andere vraag, heb je zelf gezet of heeft een ander het gedaan?
      Als jezelf hebt gezet en het is de eerste keer kan het door verkeerd ademen komen. Het is een wat lastige houding

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Het was al de 5e keer op die plaats... en alle keren was het goed gegaan. Het is nu bijna 3 uur geleden en als ik ook maar iets kan raken in dat gebied had ik nu toch al moeten liggen bibberen op de grond denk ik....

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (BrainFuel @ Jun. 02 2003,19:39)]Het was al de 5e keer op die plaats... en alle keren was het goed gegaan. Het is nu bijna 3 uur geleden en als ik ook maar iets kan raken in dat gebied had ik nu toch al moeten liggen bibberen op de grond denk ik....
          Hopelijk niet allemaal op dezelfde plaats!?!?!

Grtz

Comment

Als het echt fout was geweest had je in het gunstigste geval nu in het ziekenhuis gelegen en was gedotterd

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Riki @ Jun. 02 2003,20:16)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (BrainFuel @ Jun. 02 2003,19:39)]Het was al de 5e keer op die plaats... en alle keren was het goed gegaan. Het is nu bijna 3 uur geleden en als ik ook maar iets kan raken in dat gebied had ik nu toch al moeten liggen bibberen op de grond denk ik....

Grtz
              rondom dezelfde plaats ja... nie goe?? het waren er zeg maar 5 over iets meer dan 3 weken...maar ik zal eens wisselen naar links  

Oh ja...ik leef nog dus het zal wel goed gegaan zijn

Comment

Zet hem anders is in je dijbeen, veel makkelijker

Groeten JAN

Comment

Oh nog effe een vraagje, hoe ziet je kuur eruit?

Groeten JAN

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (BrainFuel @ Jun. 02 2003,22:46)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Riki @ Jun. 02 2003,20:16)]
                    Originally posted by [b

Grtz
                    rondom dezelfde plaats ja... nie goe?? het waren er zeg maar 5 over iets meer dan 3 weken...maar ik zal eens wisselen naar links  

Oh ja...ik leef nog dus het zal wel goed gegaan zijn
                    Nee, probeer idd af te wisselen, het risico als je continue rondom 1 plek injecterd is erg groot,

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (jan @ Jun. 03 2003,01:08)]Oh nog effe een vraagje, hoe ziet je kuur eruit?

Groeten JAN
                      112233221

ik zit nu bij het tweede twee-tje en ik ben nog steeds alive.... pfoei dat was ff stressen

Comment

Altijd aspireren, als het echt fout gaat, dan gaat het echt fout!!!

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Riki @ Jun. 03 2003,09:41)]Altijd aspireren, als het echt fout gaat, dan gaat het echt fout!!!

Grtz
                          wil je daarmee zeggen dat ik dan ondertussen wel dood was geweest??? maar dat als ik 16 uur later nog leef...er niets aan de hand was?

Comment

Idd, anders had je nu al met stuiptrekkingen op de grond gelegen door een hartaanval, of met hoge koorts door een vergiftiging, en dan moet je erg snel zijn, want dat kan in enkele uren gebeurt zijn.

Grtz

Comment

als je met injecteren door een ader bent gegaan, en je aspireert, dan lijkt het allemaal goed, dus je injecteerd dan gewoon goed, maar als dan bijv. bij het terughalen een druppeltje in de ader komt kun je een benauwd gevoel in de longen krijgen. gebeurt ook wel als je net naast een ader injecteerd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X