Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hey! heeft iemand wel eens last gehad van een beetje duizeligheid na het zetten van 2ml deca? of zit ik mij op te naaien omdat ik vergeten ben terug te halen om te kijken of er bloed mee kwam...... btw ik zet em in me kont
Allereerst wat Riki al zegt ALTIJD aspireren!!
Als antwoord op je vraag eerst een andere vraag, heb je zelf gezet of heeft een ander het gedaan?
Als jezelf hebt gezet en het is de eerste keer kan het door verkeerd ademen komen. Het is een wat lastige houding
Het was al de 5e keer op die plaats... en alle keren was het goed gegaan. Het is nu bijna 3 uur geleden en als ik ook maar iets kan raken in dat gebied had ik nu toch al moeten liggen bibberen op de grond denk ik....
Citaat[/b] (BrainFuel @ Jun. 02 2003,19:39)]Het was al de 5e keer op die plaats... en alle keren was het goed gegaan. Het is nu bijna 3 uur geleden en als ik ook maar iets kan raken in dat gebied had ik nu toch al moeten liggen bibberen op de grond denk ik....
Hopelijk niet allemaal op dezelfde plaats!?!?!
Citaat[/b] (BrainFuel @ Jun. 02 2003,19:39)]Het was al de 5e keer op die plaats... en alle keren was het goed gegaan. Het is nu bijna 3 uur geleden en als ik ook maar iets kan raken in dat gebied had ik nu toch al moeten liggen bibberen op de grond denk ik....
Grtz
rondom dezelfde plaats ja... nie goe?? het waren er zeg maar 5 over iets meer dan 3 weken...maar ik zal eens wisselen naar links Â
Oh ja...ik leef nog dus het zal wel goed gegaan zijn
Grtz
rondom dezelfde plaats ja... nie goe?? het waren er zeg maar 5 over iets meer dan 3 weken...maar ik zal eens wisselen naar links Â
Oh ja...ik leef nog dus het zal wel goed gegaan zijn
Nee, probeer idd af te wisselen, het risico als je continue rondom 1 plek injecterd is erg groot,
Idd, anders had je nu al met stuiptrekkingen op de grond gelegen door een hartaanval, of met hoge koorts door een vergiftiging, en dan moet je erg snel zijn, want dat kan in enkele uren gebeurt zijn.
als je met injecteren door een ader bent gegaan, en je aspireert, dan lijkt het allemaal goed, dus je injecteerd dan gewoon goed, maar als dan bijv. bij het terughalen een druppeltje in de ader komt kun je een benauwd gevoel in de longen krijgen. gebeurt ook wel als je net naast een ader injecteerd.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment