Hgh kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

insuline zal je een paar kg extra geven, maar je moet wel weten wat je doet, dus onderzoek dit eerst maar eens wat beter, ik heb wel een leuk document erover, lees dat ook maaar goed : Insuline

Comment

de echte finaj zoals jij hem beschrijft is er inderdaad niet meer, maar er zijn hele goede vervangers voor te krijgen.

Comment

Jij raad mij daus dat ene schema aan

Of heb je misschien nog iets anders wat ook behoorlijk knat met de genoemde a.s. ?

Comment

Jack ff een vraagje, met ongeveer 4 weken clen bedoel je toch 2 weken op en 2 weken af neem ik aan?

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Wil niet lullig doen, maar hgh in de zin van human growth hormone, heb net een heel stuk zitten lezen in mijn bijbel van 500 pagina's, zou er niet aan beginnen, vanwege het feit dat:

1. je moet intraveneus spuiten, met grote risico's!

2. het vergroot niet alleen je spieren, maar ook je andere organen groeien erdoor met alle gevolgen van dien.

3. volgens het boek biedt het geen noemenswaardige voordelen.

Grtz
            Ps: Jack, ff complimentje, voor de overzichtlijke schema's, kost toch tijd.

Comment

Organen groeien altijd met het gebruik van AS ben ik bang
              Zeker ook je hart omdat het een spier is.

Greets...

Comment

Alle organen met hgh, Cur, in het boek zijn ze er uiterst sceptisch over! Terwijl er een heleboel cycles in staan van amerikaanse profs.

Grtz

Comment

Ook met iets als sustanon hoor Riki
                  AS werkt nu eenmaal niet plaatselijk hoewel iets als synthol dat wel doet.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 05 2003,19:18)]Ook met iets als sustanon hoor Riki
                    AS werkt nu eenmaal niet plaatselijk hoewel iets als synthol dat wel doet.

Greets...
                    Je hart klopt wel, maar je nieren ed groeien niet mee met aas, Cur, maar dat doet hgh wel, ik ben nog steeds van mening dat insuline, hgh en t3 voor profs is om het xtra wat nog mogelijk is eruit te persen, begrijp ook niet waarom hij hgh wil doen.

Grtz

Comment

WRONG Riki, HGH zet je Subqutaan, in het buikvet dus. en dat het je organen vergroot is een mythe...
                      Het biedt geen voordeel als je het alleeen gebruikt, maar met veel AS en slin biedt het zeker voordelen!!

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Jack @ Jun. 05 2003,20:05)]WRONG Riki, HGH zet je Subqutaan, in het buikvet dus. en dat het je organen vergroot is een mythe...
                        Het biedt geen voordeel als je het alleeen gebruikt, maar met veel AS en slin biedt het zeker voordelen!!
                        Jack dat boek is door experts geschreven, denk wel dat ze het weten waar ze het over hebben, en er staat een berg referentie materiaal bij. Journals ed.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Riki @ Jun. 05 2003,20:07)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Jack @ Jun. 05 2003,20:05)]WRONG Riki, HGH zet je Subqutaan, in het buikvet dus. en dat het je organen vergroot is een mythe...
                          Jack dat boek is door experts geschreven, denk wel dat ze het weten waar ze het over hebben, en er staat een berg referentie materiaal bij. Journals ed.

Grtz
                          tja, zoek overal op het net, en je zult zien dat GH subq geinjecteerd moet worden. Dat van organen vergroten lees je wel vaak, maar is niet zo, dat de profs zulke dikke buiken hebben zijn ook de opgezette magen van de grote hoeveelheden voedsel..

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Jack @ Jun. 05 2003,20:11)]
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Riki @ Jun. 05 2003,20:07)]
                            Originally posted by [b

Grtz
                            tja, zoek overal op het net, en je zult zien dat GH subq geinjecteerd moet worden. Dat van organen vergroten lees je wel vaak, maar is niet zo, dat de profs zulke dikke buiken hebben zijn ook de opgezette magen van de grote hoeveelheden voedsel..
                            Dat organen vergroten met het gebruik van AS is wel degelijk waar hoor. Het hart van een sporter is zo al groter als van een niet sporter ook zonder gebruik van AS.

HGH weet ik niet genoeg van maar wel dat het subqutaan geinjecteerd moet worden.

Greets...

Comment

het hart wel ja, dat klopt, maar ingewanden zoals darmen heb ik het over..
                              Op mijn werk heb ik nog een document over HGH 20 pagina's ofzo, zal ik morgen posten, altijd handig om te weten

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Jack @ Jun. 05 2003,21:09)]het hart wel ja, dat klopt, maar ingewanden zoals darmen heb ik het over..
                                Op mijn werk heb ik nog een document over HGH 20 pagina's ofzo, zal ik morgen posten, altijd handig om te weten
                                Had ik niet helemaal begrepen maar dat klopt
                                Zeker ff posten is heel erg interessant

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X