insuline zal je een paar kg extra geven, maar je moet wel weten wat je doet, dus onderzoek dit eerst maar eens wat beter, ik heb wel een leuk document erover, lees dat ook maaar goed : Insuline
Hgh kuur
Collapse
X
-
Wil niet lullig doen, maar hgh in de zin van human growth hormone, heb net een heel stuk zitten lezen in mijn bijbel van 500 pagina's, zou er niet aan beginnen, vanwege het feit dat:
1. je moet intraveneus spuiten, met grote risico's!
2. het vergroot niet alleen je spieren, maar ook je andere organen groeien erdoor met alle gevolgen van dien.
3. volgens het boek biedt het geen noemenswaardige voordelen.
Grtz
Ps: Jack, ff complimentje, voor de overzichtlijke schema's, kost toch tijd.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Jun. 05 2003,19:18)]Ook met iets als sustanon hoor Riki
AS werkt nu eenmaal niet plaatselijk hoewel iets als synthol dat wel doet.
Greets...
Grtz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Jack @ Jun. 05 2003,20:05)]WRONG Riki, HGH zet je Subqutaan, in het buikvet dus. en dat het je organen vergroot is een mythe...
Het biedt geen voordeel als je het alleeen gebruikt, maar met veel AS en slin biedt het zeker voordelen!!
Grtz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Riki @ Jun. 05 2003,20:07)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Jack @ Jun. 05 2003,20:05)]WRONG Riki, HGH zet je Subqutaan, in het buikvet dus. en dat het je organen vergroot is een mythe...
Het biedt geen voordeel als je het alleeen gebruikt, maar met veel AS en slin biedt het zeker voordelen!!
Grtz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Jack @ Jun. 05 2003,20:11)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Riki @ Jun. 05 2003,20:07)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Jack @ Jun. 05 2003,20:05)]WRONG Riki, HGH zet je Subqutaan, in het buikvet dus. en dat het je organen vergroot is een mythe...
Grtz
HGH weet ik niet genoeg van maar wel dat het subqutaan geinjecteerd moet worden.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Jack @ Jun. 05 2003,21:09)]het hart wel ja, dat klopt, maar ingewanden zoals darmen heb ik het over..
Op mijn werk heb ik nog een document over HGH 20 pagina's ofzo, zal ik morgen posten, altijd handig om te weten
Zeker ff posten is heel erg interessant
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...20 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-