Hgh kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hgh kuur

Wil beginnen met een HGH kuur.
    Heb bij Bodypage gelezen wat ik er ongeveer voor nodig heb.
    Dit is mijn eerste HGH kuur.

Kan iemand mij advies geven, aangezien er geen mensen in mijn omgeving zijn die het hebben gebruikt !

Let's get BIG !!!

Hazimix stel je eerst ff voor joh dan weten we wat meer he
    Leeftijd, trainingservaring, gewicht, bf, doel en de rest.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 04 2003,17:48)]Hazimix stel je eerst ff voor joh dan weten we wat meer he
      Leeftijd, trainingservaring, gewicht, bf, doel en de rest.

Greets...
      Jup, stats!

Grtz

Comment

ik zou ook zeggen, stats

verder kan ik je wel helpen..

hoeveel IU per dag ga je pakken? doe je er insuline bij? doe je er T3 bij?

Met alleen test/deca/dboll is het een beetje weggegooid geld eerlijk gezegd.

Post eens wat meer info, dan kan ik ook wat meer raad geven.
        Heb nog wel een voorbeeld GH cycle liggen als je interresse hebt.

Comment

Hallo allemaal.

Ik ben Hazimix, ben 31 , weeg momenteel 93 Kg. rond de 10 % vet en train ongeveer vanaf mijn 21.
          Ben in mijn begin stadium getraind door Guiseppe Diaena, Frans Padberg en Bert de Pauw.
          Heb daar naast mijn IFBB en Fit!vak papieren gehaald.
          Ben er een tijdje tussen uit geweest, maar ben weer vol bezig sinds klien jaar.
          Dit word weer mijn eerste kuur en mijn eerste kuur met HGH.
          Ik wou gewoon een keer goed knallen ,aangezien ik het kan opbrengen.
          Of ik er T3 of insuline bij ga gebruiken weet ik nog niet...daarom vraag ik om jullie hulp !!!

Wat is volgens de kenners een goede HGH kuur ?

Comment

als je een keer goed wilt knallen en je hebt er het geld voor, dan zou ik dit doen :

hgh kuur voorbeeld

combineer dit met een dieet als dit (linkerkant, rechts is een kuur ) en je gaat zekers knallen

bulkdieet

wat is je lengte btw??

Comment

wel handig over insuline:

- Ik zou het alleen op trainingsdagen nemen. GEzien het feit dat je na de training er optimaal van kan profiteren. ZOu je HGH ernaast nemen dan zou je het ook de hele week kunnen nemen, en dan 2 keer per dag. sochtends en na de training.

- Begin de eerste dag met 4 iu, werk je langzaam omhoog naar 10iu. Neem gewoon de eerste paar weken 10gr carbs per iu slin.

- Meteen na de injectie eten, vervolgens 45 later weer. eiwitten en een mix van complexe en simpele carbs(50/50). 1 uur later weer maar dan eiwitten en complexe carbs.

- 2 uur voor de injectie geen vetten eten, na de injectie gelieve ook niet. Zijn onderzoeken aanwezig die aantonen dat meervoudig onverzadigde vetzuren weinig tot geen kwaad kunnen. Alleen zou ik het risico niet nemen. Klopt je dieet niet met slin dan kan je in een hele korte tijd heel vet worden.
              Aan de andere kant, klopt je dieet wel als een bus dan kan je met slingebruik ook droger worden.

- Ik zou 4 weken op/af hanteren. Dat je diabetes krijgt van slin is nog niet aangetoond. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je het moet gaan uitproberen. 4 weken op/af is vrij veilig imo

- Beste resultaat boek je met HGH/slin/as. Al kan je best bridgen op slin, verwacht alleen geen wonderen. Maar datzelfde geldt voor AS. Je hersteltijd versnelt gewoon aanzienlijk en je pomps worden wat heftiger(zeker tijdens pre-workout injecties, maar dit raad ik je niet aan.)

Comment

Jack...ik ben 1.83.

Die HGH kuur is leuk , kosten ?

Vind het voor de eerste kuur wel erg veel.
                Is er een gulden midden weg ?
                Of Heb jij nog iets in de kast liggen aan kuurschema wat ook aardig knallen is voor de eerste keer weer ?

Bedankt !

Comment

persoonlijk zou ik eerst weer een fatsoenlijke kuur met test/deca/dboll doen, en dan pas daarna een HGH cycle, als je een kortere GH cycle wilt doen, dan zou ik de laatste cycle pakken uit het voorbeeld, als je goed kijkt zie je dat het 1 grote GH cycle is, met daarin 2 AS kuren.
                  GH wel minimaal 12 weken doen he, anders heb het weinig nut, kosten van die totale cycle zijn ardig hoog

Comment

Als ik zoals jij zegt eerst een Dec,test en dbol kuur van 3 maand zou doen.
                    Heb jij daar een kuurschema voor.
                    Kan ik daarbij ook het voedingschema gebruiken die jij er hebt staan ?
                    Wat kan ik het beste nemen om na het kuren aftebouwen ?
                    Clen of HCG of een combinatie ?
                    Het liefste wil ik als met naald inbrengen,dus niets slikken !

Wat kan ik inplaats van Dbol nemen ?
                    Ik word zo Hyper van Dbol! Opvliegers !
                    Voel me soms net iemand in de overgang...staan trillen en zweten en een paar doppen in de kop

Wil graag weer beesten...dus ...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Hazimix @ Jun. 05 2003,13:48)]Als ik zoals jij zegt eerst een Dec,test en dbol kuur van 3 maand zou doen.
                      Heb jij daar een kuurschema voor.
                      Kan ik daarbij ook het voedingschema gebruiken die jij er hebt staan ?
                      Wat kan ik het beste nemen om na het kuren aftebouwen ?
                      Clen of HCG of een combinatie ?
                      Het liefste wil ik als met naald inbrengen,dus niets slikken !

Wat kan ik inplaats van Dbol nemen ?
                      Ik word zo Hyper van Dbol! Opvliegers !
                      Voel me soms net iemand in de overgang...staan trillen en zweten en een paar doppen in de kop

Wil graag weer beesten...dus ...
                      Ik kan wel een schema voor je in elkaar zetten, maar dan wil ik even weten wat de hoogste doseringen waren die je ooit gebruikt hebt..

Voor dboll heb je A50 , is wel wat zwaarder voor de lever, maar werkt ook erg goed.

Je zou bij een stevige kuur gewoon dat schema kunnen gebruiken, je gaat dan zeker knallen

Voor nakuur :

Eerst hcg, daarna clomid of nolva
                      ondertussen clen gebruiken voor een week of 4..

Comment

Het hoogste wat ik ooit heb gehad is 1000mg test p/w ,600 mg dec p/w, 50mg dbol p/d en finaj. ik weet niet meer hoeveel dat toen was.
                        Dat finaj. was ook wonder spul,maar kun je helaas niet ,meer aankomen.
                        Jij bedoeld het schema die naast de vboeding staat is wel goed ?
                        Maar daar maak je ook gebruik van insl. !

Advies alsjeblieft !

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Hazimix @ Jun. 05 2003,14:53)]Het hoogste wat ik ooit heb gehad is 1000mg test p/w ,600 mg dec p/w, 50mg dbol p/d en finaj. ik weet niet meer hoeveel dat toen was.
                          Dat finaj. was ook wonder spul,maar kun je helaas niet ,meer aankomen.
                          Jij bedoeld het schema die naast de vboeding staat is wel goed ?
                          Maar daar maak je ook gebruik van insl. !

Advies alsjeblieft !  
                          je zou dat schema kunnen gebruiken, zijn wel hoge doses, maar als je al 1000 mg gehad hebt, waarom niet. En je traint al weer een jaar clean, dus neem aan dat je je voeding ook op orde hebt. Je zult zeker hard gaan

De insuline kun je gewoon laten vallen in die kuur, net als de T3 en clen..

Finaj is topspul als je er goed op reageert, bij mij doet het weinig, bij een maat van me gebeurt er vanaalles die wordt beresterk
                          Er is gewoon aan te komen hoor , weet niet hoe je er bij komt dat er niet meer aan te komen is...

Comment

hm, missch. is het handiger als jullie mailen? en dan de definitieve kuur in de sectie kuren en resultaten zetten?

greetz bruce
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Heb hier na gevraagd ,maar ze zeiden dat sinds 96 geen Finaj. word gemaakt en dat er alleen nog maar imi op de markt is.
                              Ik werd er beresterk van !!! Zou het graag weer willen hebben. Het waren toen flesje van 100ml met eenpaard erop.
                              Heb je nog meer adviesen wat je me kunt aan raden?
                              Ik denk dat ik jou schema maar eens ga proberen.
                              En als ik er Insl. naast zet heeft dat veel effect ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X