het is bekend dat leverwaardes niet echt goed representatief zijn voor leverschade... Voor zeker te zijn heb je een leverscan voor nodig. Als je lang aan de orals hebt gezeten is dat wel eens handig.
hoe schadelyk is AS nou werkelyk
Collapse
X
-
enige van wat ik er over kan zeggen is dat t goed werkend spul is, mij goed geholpen heeft zelfverzekerder door ben geworden ik er voller uit zie zwaarder ben geworden, of ik nadelen heb ondervonden ja hoor zeer zeker maar die trekken nu ik niet meer gebruik weg tja hoe t met mijn prostaat gesteld staat i don't know das t enige waar ik me druk om maak, voor de rest waren t bijwerkingen tijdens gebruik die ik nu niet meer heb.
En wat betreft psychishe bijwerkingen valt ook wel mee is denk ik afhankelijk van hoe gevoelig je er voor bent
en klopt idd hoe meer je dosseerd hoe groter de kans (op blijvende) bijwerkingen
ooh ja wil je niet bij de dermatoloog terecht komen moet je geen as gebruiken maar goed daar was ik dus ook gevoelig(er) voor▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Waarom vergelijk je het ene slechte met het andere?
Roken en drinken vergelijken met AS?
Het is allebei op zn eigen manier schadelijk.
vergelijk jezelf niet met anderen en doe wat je zelf het best bij voelt. En als je er aan denkt om AS te nemen zorg er dan voor dat je donders goed weet wat je doet.Knallen Knallen Knallen
Comment
-
Originally posted by Genjuro View Posthet is bekend dat leverwaardes niet echt goed representatief zijn voor leverschade... Voor zeker te zijn heb je een leverscan voor nodig. Als je lang aan de orals hebt gezeten is dat wel eens handig.
Deze stoffen komen enkel en alleen maar vrij wanneer er sprake is van beschadeging van levercellen. Het zijn geen stoffen die ontstaan als product of bijproduct van door de lever aan gemaakte stoffen. Ze komen terecht in het perifere bloed wanneer de celmembranen beschadigt raken.
grts
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...7 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-