hoe schadelyk is AS nou werkelyk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

het is bekend dat leverwaardes niet echt goed representatief zijn voor leverschade... Voor zeker te zijn heb je een leverscan voor nodig. Als je lang aan de orals hebt gezeten is dat wel eens handig.
    the one and only tabata overlord

Comment

enige van wat ik er over kan zeggen is dat t goed werkend spul is, mij goed geholpen heeft zelfverzekerder door ben geworden ik er voller uit zie zwaarder ben geworden, of ik nadelen heb ondervonden ja hoor zeer zeker maar die trekken nu ik niet meer gebruik weg tja hoe t met mijn prostaat gesteld staat i don't know das t enige waar ik me druk om maak, voor de rest waren t bijwerkingen tijdens gebruik die ik nu niet meer heb.

En wat betreft psychishe bijwerkingen valt ook wel mee is denk ik afhankelijk van hoe gevoelig je er voor bent

en klopt idd hoe meer je dosseerd hoe groter de kans (op blijvende) bijwerkingen

ooh ja wil je niet bij de dermatoloog terecht komen moet je geen as gebruiken maar goed daar was ik dus ook gevoelig(er) voor
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Waarom vergelijk je het ene slechte met het andere?
        Roken en drinken vergelijken met AS?
        Het is allebei op zn eigen manier schadelijk.

vergelijk jezelf niet met anderen en doe wat je zelf het best bij voelt. En als je er aan denkt om AS te nemen zorg er dan voor dat je donders goed weet wat je doet.
        Knallen Knallen Knallen

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
          het is bekend dat leverwaardes niet echt goed representatief zijn voor leverschade... Voor zeker te zijn heb je een leverscan voor nodig. Als je lang aan de orals hebt gezeten is dat wel eens handig.
          Absoluut onjuist!!!!

Deze stoffen komen enkel en alleen maar vrij wanneer er sprake is van beschadeging van levercellen. Het zijn geen stoffen die ontstaan als product of bijproduct van door de lever aan gemaakte stoffen. Ze komen terecht in het perifere bloed wanneer de celmembranen beschadigt raken.

grts

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X