het is bekend dat leverwaardes niet echt goed representatief zijn voor leverschade... Voor zeker te zijn heb je een leverscan voor nodig. Als je lang aan de orals hebt gezeten is dat wel eens handig.
hoe schadelyk is AS nou werkelyk
Collapse
X
-
enige van wat ik er over kan zeggen is dat t goed werkend spul is, mij goed geholpen heeft zelfverzekerder door ben geworden ik er voller uit zie zwaarder ben geworden, of ik nadelen heb ondervonden ja hoor zeer zeker maar die trekken nu ik niet meer gebruik weg tja hoe t met mijn prostaat gesteld staat i don't know das t enige waar ik me druk om maak, voor de rest waren t bijwerkingen tijdens gebruik die ik nu niet meer heb.
En wat betreft psychishe bijwerkingen valt ook wel mee is denk ik afhankelijk van hoe gevoelig je er voor bent
en klopt idd hoe meer je dosseerd hoe groter de kans (op blijvende) bijwerkingen
ooh ja wil je niet bij de dermatoloog terecht komen moet je geen as gebruiken maar goed daar was ik dus ook gevoelig(er) voor▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Waarom vergelijk je het ene slechte met het andere?
Roken en drinken vergelijken met AS?
Het is allebei op zn eigen manier schadelijk.
vergelijk jezelf niet met anderen en doe wat je zelf het best bij voelt. En als je er aan denkt om AS te nemen zorg er dan voor dat je donders goed weet wat je doet.Knallen Knallen Knallen
Comment
-
Originally posted by Genjuro View Posthet is bekend dat leverwaardes niet echt goed representatief zijn voor leverschade... Voor zeker te zijn heb je een leverscan voor nodig. Als je lang aan de orals hebt gezeten is dat wel eens handig.
Deze stoffen komen enkel en alleen maar vrij wanneer er sprake is van beschadeging van levercellen. Het zijn geen stoffen die ontstaan als product of bijproduct van door de lever aan gemaakte stoffen. Ze komen terecht in het perifere bloed wanneer de celmembranen beschadigt raken.
grts
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment