1e kuur, ervaring gevraagd, na steeds meer te ....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1e kuur, ervaring gevraagd, na steeds meer te ....

lezen. Kan ik misschien toch beter voor een 500 deca en 500 sust per week gaan of is 250 deca en 250 sust voor de eerste keer voldoende?

Als jullie de keuze hadden om je allereerste kuur over te doen, hoe zou je met je eigen ervaring nu, de in jouw ogen beste kuur samenstellen. Soms valt het kwartje laat, maar zit nog wel een beetje tegen dat prikken aan te hikken. Moet het dan zelf doen, mijn vrouwke valt al flauw bij het zien van een naald.

Graag wat reacties.

Grtz

400mg deca en 250mg sustanon is niks mis mee zeker niet als ik zie hoe jij overal op reageerd. Zou wel de eerste 2 weken een frontload van de sustanon nemen ( 500mg )

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 17 2003,17:40)]400mg deca en 250mg sustanon is niks mis mee zeker niet als ik zie hoe jij overal op reageerd. Zou wel de eerste 2 weken een frontload van de sustanon nemen ( 500mg )

Greets...
      Zeg een cyclus van ...... weken, wat stel je voor Cur en welke dagen te zetten etc. Dus 2 vials deca en 1 sust per week?

Grtz

Comment

Zou eerst voor 8 weken gaan kun je er altijd nog wat aan vast knopen.
        Sustanon en deca kunnen in Ă©Ă©n spuit dus ik zou 2x per week zetten. Bv op maandag en donderdag.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 17 2003,17:51)]Zou eerst voor 8 weken gaan kun je er altijd nog wat aan vast knopen.
          Sustanon en deca kunnen in Ă©Ă©n spuit dus ik zou 2x per week zetten. Bv op maandag en donderdag.

Greets...
          Dus 1 vial sust (250 mg) en 1 vial deca (200) mg 2 x per week?

Grtz

Comment

Yep, kunnen bij elkaar in Ă©Ă©n spuit geen probleem.
            Zou de eerste 2 weken wel een frontload doen.

Je kan er ook de eerste weken d-boll bij nemen..

Greets...

Comment

Twee vraagjes.
              Zoals Riki het nu post zit hij al aan de 400 mg deca + 500 mg sust. Volgens mij noemde Curiosio dit als zijnde frontload, lijkt me zeker voor iemand met de reactie op middelen zoals Riki ze zegt te ervaren teveel voor de gehele eerste kuur.
              En over die frontload, is twee weken echt nodig? Dacht dat Ă©Ă©n week frontload wel afdoende was eigenlijk...

Comment

Fout gedacht
                Bedoelde inderdaad de eerste 2 weken 400mg deca en 500mg sustanon.
                Daarna 400mg deca en 250mg sustanon. Is voor een eerste kuur niet te gek hoor.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 17 2003,19:04)]Fout gedacht

Greets...
                  Cur dus als volgt:

week 1-2: 2 x sust a 250, 2 x deca a 200
                  week 3-8,10: 1 x sust a 250, 2 x deca a 200

Nakuren met clomid/nolva na 3 weken?

Grtz

Comment

Meen een frontload van een enkele week wel vaker gelezen te hebben maar oké dan.

En met 'te veel' bedoelde ik dus de 400mg deca + 500mg test voor de gehele kuur, 400/250 klinkt al beter.

Wacht wel ook even de reactie's vananderen af Riki, geloof dat het Diet was die je aan het twijfelen heeft gebracht en is sowieso altijd beter om niet op de mening van Ă©Ă©n enkele persoon af te gaan.

(Niets ten nadele van Curiosio uiteraard...   )

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Riki @ Jun. 17 2003,19:10)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 17 2003,19:04)]Fout gedacht

Greets...
                      Cur dus als volgt:

week 1-2:      2 x sust a 250, 2 x deca a 200
                      week 3-8,10:  1 x sust a 250, 2 x deca a 200

Nakuren met clomid/nolva na 3 weken?

Grtz
                      Klopt helemaal Riki
                      Nakuren beginnen 3 weken na je laatste injectie. Ik zou nolvadex nemen dan heb je dit ook meteen bijdehand mocht je last krijgen van gyno, wat ik betwijfel overigens.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Shannasse @ Jun. 17 2003,19:11)]Meen een frontload van een enkele week wel vaker gelezen te hebben maar oké dan.

En met 'te veel' bedoelde ik dus de 400mg deca + 500mg test voor de gehele kuur, 400/250 klinkt al beter.

Wacht wel ook even de reactie's vananderen af Riki, geloof dat het Diet was die je aan het twijfelen heeft gebracht en is sowieso altijd beter om niet op de mening van Ă©Ă©n enkele persoon af te gaan.

Jup, Shan, ik wacht ook de andere meningen af, kijken of er een verschil is wat men als beste voor een 1e kuur acht. Ten aanzien van Cur, alvast bedankt voor het advies. Ik weet dat injects beter zijn, had alleen wat angst, maar daar moet ik maar overheen.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Shannasse @ Jun. 17 2003,19:11)]Meen een frontload van een enkele week wel vaker gelezen te hebben maar oké dan.

Nooit op Ă©Ă©n persoon afgaan wie het ook is dat lijkt me duidelijk.

Een frontload is echt 2 weken op dat moment zijn je bloedwaarden pas ideaal en ga je dus groeien.
                          Doe je dit niet duurt het langer en haal je minder uit een kuur.
                          Als je bv d-boll erbij gebruikt vanaf week 1 hoeft het weer niet omdat d-boll meteen werkt.

Greets...

Comment

toch heeft shanasse ook gelijk. er zijn mensen die een frontload van 1 week doen. maarrrrr..... die nemen 4x de dosis. ipv 2x het dubbele. of het ook hetzelfde resultaat heeft weet ik niet.

to cur: waarom 400 deca en 250 sust? ik heb altijd gedacht dat 500 sust en 200 deca beter zou gaan als andersom. ofwel, zou voor hetzelfde aantal vials gaan. (250 sust, 200 deca, of het dubbele).
                            wat is de clue van het meer deca dan sust. verhaal?

greetzz brucie
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Kan een ***verhaal op hangen maar dat heb ik niet. Er is geen clou behalve dat Riki zo sterk schijnt te reageren dat ik denk dat 250mg genoeg is. Zou normaal voor een eerste kuur 400mg deca en 500mg sust zeggen.

Een frontload van 1 week met het 4-voudige komt inderdaad op hetzelfde neer en schijnt net zo goed te werken. Persoonlijk verdeel ik liever over 2 weken.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X