Kom d'r niet uit.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kom d'r niet uit.

Een kuurtje met winstrol om droger te worden en op hetzelfde gewicht te blijven. Maar nu mijn vraag wat voor een dieet hoort hier bij. Ik weet dat als je een kuurtje neemt meer calorieen moet nuttigen, maar is dit wel verstandig met winstrol om droger te worden, of moet ik juist minder gaan eten ? Als ik minder eet zal ik droger worden, maar ik wil op hetzelfde gewicht blijven dus zal ik ook spiermassa moeten winnen. Ik kom er niet uit. Wie weet een goed dieet of het aantal calorieen wat ik zou moeten nuttigen ? Ik weeg 96 kilo met een vetpercentage van 16-18%.

je hebt met dat gewicht ongeveer 2300 cals nodig om je lichaam te laten functioneren, dan een sporttoeslag erbij, ik zou dan op een 2600/2700 cals gaan zitten, je zult dan je gewciht behouden en je vet droppen.
    Wel hoog in de eiwitten gaan zitten!

Comment

Als ik naar je bf kijk zou ik inderdaad koolhydraten minderen en eiwitten omhoog. Ga maar op ongeveer 300 gram per dag zitten.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

vooral de snelle koolhydraten uit je dieet halen en koolhydraten die je eet meoten complex zijn, zoals bruin brood, pasta etc. en zoals eerder al gezegd, hoog in je eiwitten zitten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X