echt/nep

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ampullen zien er oke uit

Castaway, upp your pixxx ben nieuwschierig

leroyw, ze komen in 2 uitvoeringen die jij hebt en met witte stippen zoals ik ze heb, laat ff weten hoe je progressie verloopt, heb begrepen dat deze test eerder in kickt ben benieuwd of t ook bij jou t geval is.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

Hier een fotootje.

ImageShack - Hosting :: test1qr7.jpg

Ik heb ze ooit eens laten testen bij m'n sportarts, die kon dat weer via via regelen.

Kwam uit de bus, dat het echte waren. Heb ze daarna nooit meer laten testen, maar heb ze steeds van dezelfde leverancier.

Maar, als je overal zout op wil leggen, dan weet ik niet of deze zending wel echte zijn.

Grtz.

Comment

op de hoogte

Ik hou je wel op de hoogte onderhandelen, ik ben nu al vanaf vrijdag ziek, ga wel gewoon werken enz.. maar hoest me de tering en slaap heel slecht dus op dit moment vind ik het moeilijk om te zeggen of bv mijn spullen al gaan werken binnenkort,als ik dit weekend nog ziek ben stop ik de kuur ( aangezien het me eerste prik was ) en ga ik beginnen zodra ik me beter voel want ik voel me net een slap vaatdoekje...

Comment

is gwoon oke Castaway, leroyw
          check
          @Yes, look OK.
          @They're real. They just brought those amps into production.

die met witte stippen zij ook goed, moet mn zelf nie zo gek maken

kut voor je leroyw dat je ziek wordt in je kuur, glukkig wel in t begin.
          Not forget 2 post your pic i am verry curious
          Last edited by onderhandelen; 09-10-2007, 19:32.
          We like it

Comment

hey leroyw hoes t r mee, Nog steeds ziek???? kuur gestaakt???? of gwoon doorgegaan???? vergeet btw fotos niet te plaatsen

heb trouwens nog meer feedback gehad

Hey .....,

man da's lang geleden. Hoe is je laatste kuur test enan afgelopen?

Abu's waren mijn eerste test enan, die hadden toen nog een witte ring. Deze zijn de nieuwe batch. Ze zijn echt hoor. Ze worden veel vervalst de laatste tijd. Bovendien, als je ze van dezelfde gast hebt als laatst, kan je er gerust in zijn.

Castaway ze zijn oke zien er identiek uit en jou gear komt van goeie supl.
            Last edited by onderhandelen; 12-10-2007, 14:20.
            We like it

Comment

Volgens mij kan je laten testen bij Novadic. Iemand ff voor mij een telefoonnummer of een emailadres?

Thanx!

Comment

Originally posted by Rob Weber View Post
                Volgens mij kan je laten testen bij Novadic. Iemand ff voor mij een telefoonnummer of een emailadres?

Thanx!
                Hey Rob Weber is illegaal om ze te laten testen maw kan niet wat jij zegt
                dit komt van hun site +
                Uitslag
                Na een week kan je bellen voor de uitslag. Je krijgt dan de volledige laboratoriumuitslag. Voor sommige middelen (GHB en LSD) duurt dit langer (2 tot 4 weken). Ook wanneer het erg druk is, kan het iets langer duren voor de uitslag er is.

Vrijwel alle drugs kun je laten testen (XTC, cocaine, speed, GHB, LSD, etc, etc). De onderstaande middelen kun je niet laten testen:
                > paddo's
                > medicijnen
                > hasj en wiet
                > anabolen
                > grondstoffen voor drugs
                We like it

Comment

Dus ik moet deze service vergelijken met de drugstestservice van de Boumankliniek op het Eendrachtsplein te Rotterdam?

Comment

je zal dus gewoon voor je eigen lab moeten spelen.. en zelf testen dus!
                    ik heb daar okal naar ngezocht maar kon ook niks vinden om te laten testen.

Comment

Aardige bump... Verder kun je je roids wel laten testen, maar zoiezo niet gratis. In de USA kan het bijvoorbeeld wel.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X