Originally posted by Infinity
View Post
echt/nep
Collapse
X
-
Hey leroyw doe es een pic uppen van je arubain, doe ik dat met die van mij kunnen we ff checkn
heb witte stippen op ampul jij ookLast edited by onderhandelen; 06-10-2007, 12:26.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
abu....
ik heb de ampullen niet hier liggen volgende week zondag zal ik ff pic maken, maar ik heb ook met stip erop en ben vandaag begonnen met die dingen....
Had niet het idee dat er precies 1 ml inzat maar dat kan ook aan mij liggen, ik denk dat het goed spul is. hoor heel weinig slechte dingen over abu
Comment
-
check ff komt van een andre board
Here is the stuff that I got recently. They look similar to the pics I saw on the internet minus the white ring on the bottleneck. Instead they have black dots on top. Are these real or fake?
On the bottles it says:
Testosterone Enanthate 250mg/ml.
Aburaihan Co. Iran
Batch No. 5026
Only I.M.
MFG 3 2007
EXP 3 2012
BTW do I keep these in the fridge or in a cupboard away from sunlight and heat?
http://img413.imageshack.us/img413/3...cn1937xvn6.jpg
http://img478.imageshack.us/img478/9...cn1938xkk9.jpg
if there fakes,there good looking fakes.....these here are real ones from my stock.. they have the ring and white dot on them....never seen the black dot bro
Sorry to rain on the parade, but you can all stop guessing - those pics are fakes.
I emailed aburaihan and got the same reply about my white dot batch no. 61
hmmm.....makes me think most out there are fakes now.
fuck that iranian shit i've heard way 2 many complaints.
GearPicturesLast edited by onderhandelen; 06-10-2007, 17:29.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
als je weet dat 80% fake is, hoe kan je dan vertrouwen dat je echte heb. ik zou gwoon nemen, zoals iedereen doet. want anders kom je echt niet aan spullen. dr is zoooo weinig wat echt uit de originele fabrieken komt.... honderden keren minder dan fake. was uitgezocht voor hoeveel organon aan deca maakte en voor hoeveel dr op de markt was. dat was wel 1000x zoveel. haha
edit: kan je je ouwe avatar niet trug nemen? nou denk ik dat er een ander zit te praten. was al vertrouwde aanblikeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
haha
haha die bruce............ik vind het niet erg, hoe meer vrouwen plaatjes hoe leuker lol..........
Ik denk ook zoals bruce zegt dat het tegenwoordig heel moeilijk is om echt het echte te krijgen, ik kan zeggen dat ik bijna zeker weet dat ik goeie spullen heb, maar ik weet ook hoeveel shit er is op de markt want ben er vaak zat ingetrapt...
succes in iedergeval... trouwens ik heb een andere batchnummer erop en die verschilt per flesje oplopend. alleen vaak als je een doosje krijgt zijn diegene in dat doosje dezelfde batch.
Comment
-
Originally posted by leroyw View PostIk denk ook zoals bruce zegt dat het tegenwoordig heel moeilijk is om echt het echte te krijgen, ik kan zeggen dat ik bijna zeker weet dat ik goeie spullen heb, maar ik weet ook hoeveel shit er is op de markt want ben er vaak zat ingetrapt...
succes in iedergeval... trouwens ik heb een andere batchnummer erop en die verschilt per flesje oplopend. alleen vaak als je een doosje krijgt zijn diegene in dat doosje dezelfde batch.
Originally posted by bruce View Postals je weet dat 80% fake is, hoe kan je dan vertrouwen dat je echte heb. ik zou gwoon nemen, zoals iedereen doet. want anders kom je echt niet aan spullen. dr is zoooo weinig wat echt uit de originele fabrieken komt.... honderden keren minder dan fake. was uitgezocht voor hoeveel organon aan deca maakte en voor hoeveel dr op de markt was. dat was wel 1000x zoveel. haha
maakt uit eindelijk niet zo heel veel uit of nou in iran irak pakistan is gebrouwen, zoals men zegt test is test daar gaat t m om als t spul er maar in zit
Originally posted by Brutus2 View PostIk ben pas naar de GGD geweest met m`n vials test. Wilde het laten checken en wist dat ze ook drugs deden. Dit konden ze dus niet.
Iemand misschien een idee waar het wel kan?
Kan ook via pm.....Last edited by onderhandelen; 08-10-2007, 01:09.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Last edited by onderhandelen; 08-10-2007, 22:57.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
abu..
Ik heb ze nog nooit gezien met witte stip, alleen met witte lijn of zwarte stip, ik denk dat als je het echt wilt weten, je ze moet laten testen............Maar wil je dit wel weten???
Ik hoop voor je dat het gewoon de echte zijn zodat je tenminste wat goeie hebt, ik heb degene met zwarte stip hier liggen en ben met me eerste week begonnen....................afwachten dus.....
Comment
-
Originally posted by leroyw View PostNiemand weet of het echt of nep is totdat je de papieren van de test in je handen hebt............
Als de werkzame stof er maar genoeg in zit moet je al blij genoeg zijn..
Maar goed ik ben beetje paranoia en check alles dubbel vertrouw niets, zit in aard van beestje
Originally posted by Castaway View PostIk heb ook met witte stip en ik weet dat de mijne echt zijn.
Zal vanavond weleens ff een fotootje hier posten.
Grtz.
Originally posted by baricade View Posthoe weet jij dan dat de jouwe echt zijn?.Last edited by onderhandelen; 08-10-2007, 18:31.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...7 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment