echt/nep

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Infinity View Post
    Als het goed is heb ik zojuist een adres gevonden maar waar zeg ik lekker niet
    ja ik ook heb ook een adres gevonden
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

adres?

adres gevonden om de spullen te laten testen bedoelen jullie, of waar je spullen haalt?

Comment

Hey leroyw doe es een pic uppen van je arubain, doe ik dat met die van mij kunnen we ff checkn

heb witte stippen op ampul jij ook
        Last edited by onderhandelen; 06-10-2007, 12:26.
        We like it

Comment

abu....

ik heb de ampullen niet hier liggen volgende week zondag zal ik ff pic maken, maar ik heb ook met stip erop en ben vandaag begonnen met die dingen....

Had niet het idee dat er precies 1 ml inzat maar dat kan ook aan mij liggen, ik denk dat het goed spul is. hoor heel weinig slechte dingen over abu

Comment

check ff komt van een andre board

Here is the stuff that I got recently. They look similar to the pics I saw on the internet minus the white ring on the bottleneck. Instead they have black dots on top. Are these real or fake?

On the bottles it says:
            Testosterone Enanthate 250mg/ml.
            Aburaihan Co. Iran
            Batch No. 5026
            Only I.M.
            MFG 3 2007
            EXP 3 2012

BTW do I keep these in the fridge or in a cupboard away from sunlight and heat?

http://img413.imageshack.us/img413/3...cn1937xvn6.jpg
            http://img478.imageshack.us/img478/9...cn1938xkk9.jpg

if there fakes,there good looking fakes.....these here are real ones from my stock.. they have the ring and white dot on them....never seen the black dot bro

Sorry to rain on the parade, but you can all stop guessing - those pics are fakes.

I emailed aburaihan and got the same reply about my white dot batch no. 61
            hmmm.....makes me think most out there are fakes now.

fuck that iranian shit i've heard way 2 many complaints.

GearPictures
            Last edited by onderhandelen; 06-10-2007, 17:29.
            We like it

Comment

als je weet dat 80% fake is, hoe kan je dan vertrouwen dat je echte heb. ik zou gwoon nemen, zoals iedereen doet. want anders kom je echt niet aan spullen. dr is zoooo weinig wat echt uit de originele fabrieken komt.... honderden keren minder dan fake. was uitgezocht voor hoeveel organon aan deca maakte en voor hoeveel dr op de markt was. dat was wel 1000x zoveel. haha

edit: kan je je ouwe avatar niet trug nemen? nou denk ik dat er een ander zit te praten. was al vertrouwde aanblik
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

haha

haha die bruce............ik vind het niet erg, hoe meer vrouwen plaatjes hoe leuker lol..........

Ik denk ook zoals bruce zegt dat het tegenwoordig heel moeilijk is om echt het echte te krijgen, ik kan zeggen dat ik bijna zeker weet dat ik goeie spullen heb, maar ik weet ook hoeveel shit er is op de markt want ben er vaak zat ingetrapt...

succes in iedergeval... trouwens ik heb een andere batchnummer erop en die verschilt per flesje oplopend. alleen vaak als je een doosje krijgt zijn diegene in dat doosje dezelfde batch.

Comment

Ik ben pas naar de GGD geweest met m`n vials test. Wilde het laten checken en wist dat ze ook drugs deden. Dit konden ze dus niet.
                  Iemand misschien een idee waar het wel kan?
                  Kan ook via pm.....

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                    Ik denk ook zoals bruce zegt dat het tegenwoordig heel moeilijk is om echt het echte te krijgen, ik kan zeggen dat ik bijna zeker weet dat ik goeie spullen heb, maar ik weet ook hoeveel shit er is op de markt want ben er vaak zat ingetrapt...

succes in iedergeval... trouwens ik heb een andere batchnummer erop en die verschilt per flesje oplopend. alleen vaak als je een doosje krijgt zijn diegene in dat doosje dezelfde batch.
                    yubz klopt wordt per 10 of 5 in een doosje verkocht, twijfel btw ook niet aan supl. die is oke maar goed das geen garantie en vindt dat je altijd scherp moet blijven/ onderzoeken

Originally posted by bruce View Post
                    als je weet dat 80% fake is, hoe kan je dan vertrouwen dat je echte heb. ik zou gwoon nemen, zoals iedereen doet. want anders kom je echt niet aan spullen. dr is zoooo weinig wat echt uit de originele fabrieken komt.... honderden keren minder dan fake. was uitgezocht voor hoeveel organon aan deca maakte en voor hoeveel dr op de markt was. dat was wel 1000x zoveel. haha
                    idd klopt zelfs norma zelf laat goedkoper produceren in andre landen
                    maakt uit eindelijk niet zo heel veel uit of nou in iran irak pakistan is gebrouwen, zoals men zegt test is test daar gaat t m om als t spul er maar in zit

Originally posted by Brutus2 View Post
                    Ik ben pas naar de GGD geweest met m`n vials test. Wilde het laten checken en wist dat ze ook drugs deden. Dit konden ze dus niet.
                    Iemand misschien een idee waar het wel kan?
                    Kan ook via pm.....
                    haha keken ze je niet raar aan zullen wel gedacht hebben heb je dr weer zo 1, t is namelijk verboden om ze legaal te testen
                    Last edited by onderhandelen; 08-10-2007, 01:09.
                    We like it

Comment

hier mijn arbur

Last edited by onderhandelen; 08-10-2007, 22:57.
                      We like it

Comment

abu..

Ik heb ze nog nooit gezien met witte stip, alleen met witte lijn of zwarte stip, ik denk dat als je het echt wilt weten, je ze moet laten testen............Maar wil je dit wel weten???

Ik hoop voor je dat het gewoon de echte zijn zodat je tenminste wat goeie hebt, ik heb degene met zwarte stip hier liggen en ben met me eerste week begonnen....................afwachten dus.....

Comment

Ik heb ook met witte stip en ik weet dat de mijne echt zijn.

Zal vanavond weleens ff een fotootje hier posten.

Grtz.

Comment

niemand

Niemand weet of het echt of nep is totdat je de papieren van de test in je handen hebt............

Als de werkzame stof er maar genoeg in zit moet je al blij genoeg zijn..

Comment

Originally posted by Castaway View Post

Grtz.
                              hoe weet jij dan dat de jouwe echt zijn?.

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                                Niemand weet of het echt of nep is totdat je de papieren van de test in je handen hebt............

Als de werkzame stof er maar genoeg in zit moet je al blij genoeg zijn..
                                als je een beetje redelijke source hebt weet je wel dat je goeie shit hebt ondanks dat t immitatie of geen echte merk is (norma) ofzo verschil zal zijn dat ze minder schoon zijn heb ik gelezen, andre standaard. Om echt echt fakes(dus geen stof) in handen te krijgen ben je met foute people bezig je check natuurlijk ook wat je source doet waar i vandaan komt welke reputatie hij/zij heeft ed
                                Maar goed ik ben beetje paranoia en check alles dubbel vertrouw niets, zit in aard van beestje

Originally posted by Castaway View Post

Grtz.
                                yo posten idd ben benieuwdddd

Originally posted by baricade View Post
                                hoe weet jij dan dat de jouwe echt zijn?.
                                Ja dat vroeg ik me dus ook af
                                Last edited by onderhandelen; 08-10-2007, 18:31.
                                We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X