mijn nieuwe hgh kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn nieuwe hgh kuur

in januarie start ik weer met me 3e hgh kuur

week 1t/m12 - 5iu hgh - 1500mg testoviron - 600mg deca - 200mg winstrol
    week 13t/m24 - 5iu hgh - 1500mg sustanon - 1000mg boldenone
    week 25t/m36 - 5iu hgh - 1500mg omnadren - 400mg tren - 200mg winstrol

week 1t/m4 - 50mcg igf1lr3
    week 5t/m8 - 10 iu insuline
    week 9t/m12 - 50mcg igf1lr3
    week 13t/m16 - 10iu insuline
    week 17t/m20 - 50mcg igf1lr3
    week 21t/m24 - 10iu insuline
    week 25t/m28 - 50mcg igf1lr3
    week 29t/m32 - 10iu insuline
    week 33t/m36 - 50mcg igf1lr3

testoviron - schering
    deca - organon yellow tops
    sustanon - sustaretard india
    boldenone - prodigy
    omnadren - jelfa
    trenbolone - prodigy
    winstrol - apec
    hgh - bleu tops
    igf1lr3 - igtropin
    insuline - humalog

supplementen:

isopure zero carb
    vitargo carboloader
    eas phosphagen
    ulta mega vitamin pack
    eas glutamine matrix hp

de winstrol is op olie basis trek ik bij me andere spullen in, in 1 spuit. winstrol is 100mg per ml.
    ik verwacht er veel van hoop 10 tot 15 kilo te pakken status nu

1.88
    10%
    110kg
    Last edited by baricade; 20-10-2007, 18:12.

Welk trainingsschema ga je erbij volgen?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

kuur

Zo dat is me nogal een kuurtje zeg.........je zegt ook aan het einde ik hoop 10 tot 15 kilo te pakken, is dat niet een beetje weinig met zo'n zware kuur?

Er is mij verteld dat je met hgh echt veel moet gaan eten, veel meer als je normaal al doet en dat als je klaar bent je ook snel weer terug zakt...

ik zit er ook hevig over na te denken om dit te gaan gebruiken maar tering 1500 mg is wel veel en dan ook zo lang kuren met andere anabolen erbij....

Ik heb er niet veel verstand van (hgh) maar wil toch eigenlijk wel weten moet je zoveel erbij nemen?
      10 kilo en misschien wel 15 is dat met een gewone kuur van 15 a 20 weken ook niet te halen?

Comment

Originally posted by leroyw View Post
        Zo dat is me nogal een kuurtje zeg.........je zegt ook aan het einde ik hoop 10 tot 15 kilo te pakken, is dat niet een beetje weinig met zo'n zware kuur?

Er is mij verteld dat je met hgh echt veel moet gaan eten, veel meer als je normaal al doet en dat als je klaar bent je ook snel weer terug zakt...

ik zit er ook hevig over na te denken om dit te gaan gebruiken maar tering 1500 mg is wel veel en dan ook zo lang kuren met andere anabolen erbij....

Ik heb er niet veel verstand van (hgh) maar wil toch eigenlijk wel weten moet je zoveel erbij nemen?
        10 kilo en misschien wel 15 is dat met een gewone kuur van 15 a 20 weken ook niet te halen?
        als je traint moet je altijd veel eten als je nu met of zonder hgh kuurt of zonder anabolen traint je moet altijd eten.
        kuur je zonder hgh, kuren niet langer dan 12 weken. na 10 tot 12 weken zijn je spiercellen toch verzadigdt en nemen dan toch niks meer op dus alles wat je er dan nog in douwt is weggegooit geld. hgh maakt nieuwe spiercellen zodat je langer kunt kuren hgh begint na 6 tot 8 weken te werken en moet je mininaal 6 maand kuren voor resultaat. hgh kun je zien als 1+1=3

Comment

Klinkt zeer veelbelovend, ik hoop dat je gaat loggen. Maar welk schema ga je erbij gebruiken?
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Vindt de dosering test wel hoog. Dat is vanwege je kuurverleden?
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
              Vindt de dosering test wel hoog. Dat is vanwege je kuurverleden?
              eerste hgh kuur had ik test 1000mg , heb verhoogt na 1500 en dat is me max hoger ga ik niet.

Comment

oke . ik ga hopelijk ook volgend jaar ermee beginnen. Maar zonder insuline.
                als ik bezig ben maak ik wel een logje.

Comment

sowww bruute kuur hehe 1.5 gr vindt ik niet zo vreemd heb zelfs 2 gr test gehoord dus zo raar vindt ik dat nie

hoe ziet je recovery er uit baricade

heey die omnadren - jelfa ken ik onranje doosje toch, pools met witte stip lange ampullen???

je gaat gruwelijk worden haha uuh vraag me nu werkelijk af hoe dr nu uit ziet :P
                  ben jij dat op dat plaatje????
                  ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                  We like it
                  ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Hgh heeft toch een stuk minder effect zonder insuline? Of vind je die insuline te riskant?

sigpic

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                      sowww bruute kuur hehe 1.5 gr vindt ik niet zo vreemd heb zelfs 2 gr test gehoord dus zo raar vindt ik dat nie

hoe ziet je recovery er uit baricade

heey die omnadren - jelfa ken ik onranje doosje toch, pools met witte stip lange ampullen???

je gaat gruwelijk worden haha uuh vraag me nu werkelijk af hoe dr nu uit ziet :P
                      ben jij dat op dat plaatje????
                      omnadren heeft rose doosje. oranje doosje is de test enanthate als ik het goed heb van jelfa en ja is idd pools. zeer goede test, vind hem beter dan sust.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Hgh heeft toch een stuk minder effect zonder insuline? Of vind je die insuline te riskant?
                        Ik denk dat dat wel meevalt.
                        Je heb wel gelijk dat het effect wat , zonder insuline , minder zal zijn.
                        Maar vanwege de grote risico's durf ik het niet aan.
                        Zie mijn topic hgh

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          insuline en hgh versterk elkaar de werking, insuline moet je echt goed mee uitkijken je kunt nie denk ow ik zet we paar iu meer want dan ga je knock out. je neemt per iu insuline 10 gram dextrose dat is 1 eetlepel. maximaal insuline dat je mag zetten is 10iu en niet meer, als je het begint bouw je het op van 4,6,8,10 iu en dan hou je de dosis constant. insuline is immers de beste anabool dat er is. ben net klaar met me kuur het eerste deel van me kuur heb ik zonder insuline gedaan en laatste deel met en kon echt merken dat je met insuline echt super hard gaat. ik merkte het verschil echt met of zonder, met insuline groei je echt meer.

Comment

Originally posted by kees View Post
                            Ik denk dat dat wel meevalt.
                            Je heb wel gelijk dat het effect wat , zonder insuline , minder zal zijn.
                            Maar vanwege de grote risico's durf ik het niet aan.
                            Zie mijn topic hgh

heeft zeker risico`s. je moet gewoon niet meer dan 10iu nemen en per iu 1 eer lepel dextrose dus bij 10iu 10 scheppen dan zit je echt veilig en als je insuline gezet hebt en shake neemt doe er dan vitagro carboloader door dat is ook extra snelle koolhydraten die gelijk worden op genomen kun je vergelijken met dextrose.

Comment

Dus je merkte echt veel verschil baricade met insl.
                              Ga ik denk ik toch erbij nemen.
                              Als ik ga beginnen met de hgh dan wil ik het maximale eruit halen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X