kuur teste/deca/dboll

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Verstand Van

Originally posted by Generali View Post
    Dat houdt toch in dat je minder giant dan met testosteron? En waarom zou je meer massa willen gainen ipv droge harde spiermassa?
    als je eerst deca 8 weken in neemt meer eetlust ,betere smering spieren en gewrichten,plus meer water opslag, vandaar papperig.
    dan overstappen naar testo ,moet je zelf alwaar uittesten,dan weet je waar we over babelen,lezen kan iedereen maar uit eigen ervaring spreken is ook altijd wat he.

droge haard massa krijg je alleen als je op je eten let dus dieeten

Comment

Originally posted by farang View Post
      als je eerst deca 8 weken in neemt meer eetlust ,betere smering spieren en gewrichten,plus meer water opslag, vandaar papperig.
      dan overstappen naar testo ,moet je zelf alwaar uittesten,dan weet je waar we over babelen,lezen kan iedereen maar uit eigen ervaring spreken is ook altijd wat he.

droge haard massa krijg je alleen als je op je eten let dus dieeten
      je laatste zin klopt als een bus dieeten idd... t kromme van t verhaal is dat er verteld wordt ja eten als een paard, ga je eten als een paard krijg je andere results maar goed ervaring maakt de man, u right

Originally posted by farang View Post
      moet je zelf alwaar uittesten,dan weet je waar we over babelen,lezen kan iedereen maar uit eigen ervaring spreken is ook altijd wat he.
      hahaha die farang, laat me zo midden op de dag lachen....uuh GeneralIx is nog 17 jr dus nog lang niet aan denken
      Last edited by onderhandelen; 10-01-2008, 16:50.
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it

Comment

volgens mij is die test prop geen enkele toevoeging, de test enant zit sowiezo nog minstens 4 weken in u lijf dus waarom die prop toevoegen, naar het punt nul ga je toch altijd of je nu prop toevoegt of niet

Grtz
        stil growing

Comment

Originally posted by snipke View Post
          de test enant zit sowiezo nog minstens 4 weken in u lijf
          exactly,

Originally posted by snipke View Post
          dus waarom die prop toevoegen, naar het punt nul ga je toch altijd of je nu prop toevoegt of niet Grtz
          sneller/ eerder beginnen met herstel snipke
          Last edited by onderhandelen; 10-01-2008, 21:49.
          We like it

Comment

Van wat ik ervan begrijp zou ik dan eerder in week 10 stoppen met test-e en daar beginnen met de test p. Dan is de test e klaar in week 14 en dan kap je daarmee 5 dagen (4,5 dagen halfwaarde tijd van test p las ik) voordat de test e volledig is uitgewerkt en vanaf de dag dat de test e klaar is begin je met de nakuur.
            Komt neer op:
            wk 1-4 dboll 30 mg
            wk 1-10 deca 400 mg
            wk 1-10 teste 500 mg
            wk 10-13 test p (weet de dosering niet)
            wk 13- eerste twee dagen nog test p
            wk 14- nakuur.

Zeg maar of ik belachelijke suggesties doe of niet, daar leer ik van.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

test e altijd langer door laten lopen als deca
              Last edited by onderhandelen; 11-01-2008, 03:11.
              We like it

Comment

Waarom dat? Gaat het echt om test e, niet gewoon erom dat je test in je bloed houdt?
                En anders kun je toch een week eerder stoppen met deca? Of moet test e echt twee weken langer doorlopen?
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Van wat ik ervan begrijp zou ik dan eerder in week 10 stoppen met test-e en daar beginnen met de test p. Dan is de test e klaar in week 14 en dan kap je daarmee 5 dagen (4,5 dagen halfwaarde tijd van test p las ik) voordat de test e volledig is uitgewerkt en vanaf de dag dat de test e klaar is begin je met de nakuur.
                  Komt neer op:
                  wk 1-4 dboll 30 mg
                  wk 1-10 deca 400 mg
                  wk 1-10 teste 500 mg
                  wk 10-13 test p (weet de dosering niet)
                  wk 13- eerste twee dagen nog test p
                  wk 14- nakuur.

Zeg maar of ik belachelijke suggesties doe of niet, daar leer ik van.
                  dit is prima...

onderhandelen test langer laten lopen dan deca is idd aan te raden..maar je neemt na test/deca al prop dus imo hoef je daardoor test enth niet langer dor te laten lopen..

Comment

Originally posted by punani View Post
                    dit is prima...

onderhandelen test langer laten lopen dan deca is idd aan te raden..maar je neemt na test/deca al prop dus imo hoef je daardoor test enth niet langer dor te laten lopen..
                    p idd na e

wilde e niet met p vermengen oid gwoon e 12 wkn daarna op p 20 dagen

wordt ws privon bij voegen door de hele kuur
                    We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                      p idd na e

wilde e niet met p vermengen oid gwoon e 12 wkn daarna op p 20 dagen

wordt ws privon bij voegen door de hele kuur
                      Je mengt nu ook test p niet met test e, in zoverre dat je het niet meer mengt dan in je eerste opzet. Begin week 10 zet je nog je test e, eind week 10/begin 11 begin je met test p. Anders was dit begin week 12 nog test e, eind week 12/begin 13 test p.
                      Last edited by GeneralIx; 11-01-2008, 23:46.

sigpic

Comment

is toch precies zelfde als wat ik doe? zie t verschil nie
                        Last edited by onderhandelen; 12-01-2008, 02:28.
                        We like it

Comment

Ik snap er geen reet meer van hoor!

Comment

Het is alleen twee weken korter zodat je een kuur van 12 weken houdt in plaats van 14 en dus kunt beginnen met je nakuur in 14.

sigpic

Comment

neem toch gewoon testoviron heb je enanthate en prop tegelijk zie het probleem niet.

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                                exactly,

sneller/ eerder beginnen met herstel snipke
                                Juist niet he onderhandelen, nu stel je nog eens het herstel uit door prop toe te voegen, echt ik zie het nut er niet van

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X