Originally posted by kees
View Post
deca opzuigen????
Collapse
X
-
Originally posted by been View PostBen benieuwd of je het kan terug brengen.
En wees blij dat er geen troep in zit waar je ziek van wordt.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Posttoen we dat zagen ja hebben we m niet ingezet u creazy gelijk gestaakt naald en spuit bwaard als bwijs
Ik heb weleens vernomen dat er afgewerkte olie wordt gebruikt.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Originally posted by kees View PostMischien kon je wel zetten maar dan minder.
Ik heb weleens vernomen dat er afgewerkte olie wordt gebruikt.
afgewerkte olie, was dat kees??
olie was btw heel vloeibaar idd normaal gaat t langzaam omhoog en omlaag als je vial draait▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
vraagje
weet je ik vraag me wel eens af onderhandelen of jij wel moet kuren, jij bent zo bezig met de gevaren van spuiten dat je jezelf volgens mij helemaal gek aan het maken bent over wat er wel niet fout kan gaan, vind dat op zich wel goed van je maar je weet gewoon als je spullen koopt dat het 85 % kans is dat het fake is vooral HG, ik denk dat je je niet te druk moet maken. Vaak is het zo dat als het nep is er gewoon minder werkzame stoffen inzitten en natuurlijk is dat niet de bedoeling maar de kans dat je doodgaat is niet zo heel groot.
Als je twijfelt over kuren of bang bent dat het fout gaat raad ik je echt aan om gewoon nog niet te kuren, blijf dan voorlopig even naturel trainen tot je er wel voor klaar bent. Net als bloedwaardes op laten nemen enz... het heeft toch allemaal geen zin wees nou eens eerlijk !! Je lichaam zal na de kuur toch wel weer terug keren in zijn gewone staat hoe lang dit ook mag duren, ik heb zoveel kuurtjes in me lichaam gespoten vroeger dat ik nu ook wel dood had kunnen zijn, zeg niet dat dit goed is maar gewoon wat de flexibielie tijd van het lichaam is...
succes met je nieuwe kuur in ieder geval onderhandelen.
Comment
-
Originally posted by leroyw View Postweet je ik vraag me wel eens af onderhandelen of jij wel moet kuren, jij bent zo bezig met de gevaren van spuiten dat je jezelf volgens mij helemaal gek aan het maken bent over wat er wel niet fout kan gaan, vind dat op zich wel goed van je maar je weet gewoon als je spullen koopt dat het 85 % kans is dat het fake is vooral HG, ik denk dat je je niet te druk moet maken.
Originally posted by leroyw View PostVaak is het zo dat als het nep is er gewoon minder werkzame stoffen inzitten en natuurlijk is dat niet de bedoeling maar de kans dat je doodgaat is niet zo heel groot.
Originally posted by leroyw View PostAls je twijfelt over kuren of bang bent dat het fout gaat raad ik je echt aan om gewoon nog niet te kuren, blijf dan voorlopig even naturel trainen tot je er wel voor klaar bent.
Originally posted by leroyw View PostNet als bloedwaardes op laten nemen enz... het heeft toch allemaal geen zin wees nou eens eerlijk !!
zie dit:
Originally posted by ;Hallo alemaal nog eens, t is lang geleden, maar nu heb ik weer effe tijd, ik lig in het ziekenhuis.
Yep yep, mijn laatste kuur heb ik overdreven en moet nu de gevolgen dragen, mag nog van geluk spreken dat ik geen hartaanval of een trombose opgelopen heb. Ik voelde mij al een hele tijd niet lekker meer, slapen wou niet lukken, van een training moet ik meestal een hele week recupereren. Dus effe laten bloed prikken, en wat bleek, bloed was stroop geworden, hematocriet van 58, infecties in het bloed, milt en lever groter geworden,en nog een klein beetje van alles, dus direct spoed en daar werd ik effe de les gelezen door een proffessor.
Kuurtje was nochtans simpel, 5 maanden sus , om de twee dagen 375 mg, daar tussen nog 6 weken dbol en anavar genomen. igf lag nog klaar om te zetten maar is voor de volgende kuur denk ik.
Grtz
Sorry ...... mijn excuses is niet mijn bedoeling om je onder de aandacht te brengen maar om te laten zien dat er daad werkelijk een gevaar op de loer ligt, ik ben er toen der tijd op gewezen hier op deze site
Originally posted by leroyw View PostJe lichaam zal na de kuur toch wel weer terug keren in zijn gewone staat hoe lang dit ook mag duren, ik heb zoveel kuurtjes in me lichaam gespoten vroeger dat ik nu ook wel dood had kunnen zijn, zeg niet dat dit goed is maar gewoon wat de flexibielie tijd van het lichaam is...
Originally posted by leroyw View Postjij bent zo bezig met de gevaren van spuiten
Originally posted by leroyw View Postweet je ik vraag me wel eens af onderhandelen of jij wel moet kuren,
jij bent hier diegene die met een nakuur komt met creatine, x tal kuren achterelkaar wil nemen zonder onderzoek, te kort achterelkaar wil kuren niet dat t niet kan maar, kom aub met feiten laat zien waarom een bloedonderzoek niet nodig is laat zien waarom een nakuur met creatine effectief is.
Voor de rest ben ik blij voor je dat je iets meer risico durft te nemen in je leven. IK DUS NIET, maar kom niet vertellen "vraag me af of je wel moet kuren, doe t maar als je er klaar voor bent".
Daarom vertel me maar waneer ik er klaar voor ben!!!!! Your the man with knowledge
Met alle respect leroywLast edited by onderhandelen; 26-10-2007, 14:03.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Postminder zetten :S liever niet heb betaald voor 40x2ml je weet zelf ook hoe prijzig dat is
afgewerkte olie, was dat kees??
olie was btw heel vloeibaar idd normaal gaat t langzaam omhoog en omlaag als je vial draaiteen gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
klaar zijn
Eigenlijk ben je nooit klaar met trainen, dat leg je bij jezelf neer en zegt ik ga nu kuren of ik ga niet kuren.........eenmaal gekuurd stop je niet meer omdat je weet hoe makkelijk het gaat terwijl als je naturel gaat trainen het zo lang duurt, kijk naar je lichaam ben je blij met jezelf? als je dat bent ga dan gewoon naturel verder ben je het niet tja dan moet je je nog afvragen wil ik het wel..... ik ben niet bang voor de dood en heb al veel stomme dingen in me leven gedaan en zie dit eigenlijk als niet zo gevaarlijk als je maar weet wat je doet.
Ik las hierboven dat iemand zijn bloedwaardes ging laten prikken..........JAAAA gek he als je 5 maanden op de sustanon zit dat het niet goed gaat dat kan je lichaam gewoon niet aan, ik heb al eens eerder gezegd je kan niet hier een heel boek aan kennis schrijven dat moet je ervaren en van informatie krijgen, als jij bv een kuur neemt van 8 weken met 1 ml deca en 1ml whatever, zijn de kansen heel klein dat er iets gebeurd geef mij een artikel waar in staat dat mensen iets hebben over gehouden van dat beetje.......
ik heb al gezegd dat ik nooit nakuur vind dat onzin, en tuurlijk zal het wel beter zijn maar nogmaals je lichaam gaat vanzelf weer werken heb daar alleen geduld mee blijf na je kuur gewoon hard trainen en goed eten en de klap zal wel meevallen..in mijn geval ja ik neem na deze kuur nog een kuur ja, zit er aan te denken om eens hcg te nemen met clomid misschien word ik er wel blij van maar ja ik ga toch evengoed afvallen dat weet ik toch al, daar heb ik me bij neergelegd... ik denk dat als je zoals jij zo voorzichtig bent er vaak juist wat mis kan gaan van alleen al de zenuwen.. jij koopt 40 ampullen terwijl je niet eens weet of ze wel goed zijn, nogmaals HANDELAARS zijn niet te vertrouwen die verdienen geld, ik heb ook respect voor jou onderhandelen hoe jij het allemaal probeerd te doen maar blijf wel met beide benen op de grond staan. Kuur of kuur niet, je zal uit eigen ervaring opdoen wat je er van gaat vinden dat kun je niet van andere mensen leren omdat iedereen anders op een kuur reageert. pak gewoon een licht kuurtje en kijk hoe dat gaat, je kan je hele leven nog iets anders proberen....dus geen 40 ampullen prikken in je kuur nog, of wou jij soms ook maanden gaan kuren dan snap ik je bezorgdheid...
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Posthoe kom je aan die cijfers??????
Hu, aah zo maw jij had m er dus wel ingejast, sorry dude ik betaal voor iets wil ik t ook hebben, zodra ik merk dat niet oke is aan externe factoren Nee dan neem ik geen risico
aaah dit is een intressant punt, leg me ff uit wneer je er klaar voor bent.
dit is fucking bull dude sorry met alle respect, weet waar je over praat leroyw
zie dit:
Sorry ...... mijn excuses is niet mijn bedoeling om je onder de aandacht te brengen maar om te laten zien dat er daad werkelijk een gevaar op de loer ligt, ik ben er toen der tijd op gewezen hier op deze site
Met een beetje geluk mag je de rest van je leven kuren op dokters voorschrift
Idd leroyw je hebt gelijk ik ben ook bezig met de gevaren, vooral ik nu 1 kuur achter de rug heb en echt heb gezien wat voor een aanslag t op je lichaam/ leven heeft. Ik ben blij dat ik me bewust ben van de gevaren en dat t fout kan gaan maw behandel dus met respect houdt me aan de regels doe geen gekke dingen wil niet in ziekenhuis belanden of dat mn dick t niet meer doet.
oke nu je dit hebt gelezen, wie mag zich dan die vraag afstellen????
jij bent hier diegene die met een nakuur komt met creatine, x tal kuren achterelkaar wil nemen zonder onderzoek, te kort achterelkaar wil kuren niet dat t niet kan maar, kom aub met feiten laat zien waarom een bloedonderzoek niet nodig is laat zien waarom een nakuur met creatine effectief is.
Voor de rest ben ik blij voor je dat je iets meer risico durft te nemen in je leven. IK DUS NIET, maar kom niet vertellen "vraag me af of je wel moet kuren, doe t maar als je er klaar voor bent".
Daarom vertel me maar waneer ik er klaar voor ben!!!!! Your the man with knowledge
Met alle respect leroyw
Comment
-
jaa snap ook niet waar dit over gaat ik post een plaatje met mn bevindingen
krijg je uuh dit
vraag me wel eens af onderhandelen of jij wel moet kuren, jij bent zo bezig met de gevaren van spuiten dat je jezelf volgens mij helemaal gek aan het maken bent over wat er wel niet fout kan gaan
Als je twijfelt over kuren of bang bent dat het fout gaat raad ik je echt aan om gewoon nog niet te kuren
wtf????
nix gevaar/bang, hoort 4 ml te zijn is 3 ja logisch dat je m dan niet zet duuh
en dat twijfelen weet niet waar je dat vndaan hebt
Kom toch ook niet zeggen hey dude zit midden in een kuur weet niet of jij wel moet kuren omdat .................
maar heb ik al eerder gezegt mischien had jij m r in gejast ikkuuh niet mij niet gezien
maar zal wel goed zijnLast edited by onderhandelen; 26-10-2007, 20:48.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by kees View PostIs wel een hoop deca, echt balen man.
Mag btw een slotje op, is al duidelijk dat t fake is
Thnxx heren voor jullie reply'sLast edited by onderhandelen; 26-10-2007, 21:01.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Postjaa snap ook niet waar dit over gaat ik post een plaatje met mn bevindingen
krijg je uuh dit
vraag me wel eens af onderhandelen of jij wel moet kuren, jij bent zo bezig met de gevaren van spuiten dat je jezelf volgens mij helemaal gek aan het maken bent over wat er wel niet fout kan gaan
Als je twijfelt over kuren of bang bent dat het fout gaat raad ik je echt aan om gewoon nog niet te kuren
wtf????
nix gevaar/bang, hoort 4 ml te zijn is 3 ja logisch dat je m dan niet zet duuh
en dat twijfelen weet niet waar je dat vndaan hebt
Kom toch ook niet zeggen hey dude zit midden in een kuur weet niet of jij wel moet kuren omdat .................
maar heb ik al eerder gezegt mischien had jij m r in gejast ikkuuh niet mij niet gezien
maar zal wel goed zijn
Comment
-
toen ik thuis kwam 1e wat ik deed is onder lamp houden toen ik ze dus niet zag oplichten heb ik er 5 uitgepakt en naast elkaar gelegd ik uuh lijkt wel verschil in ml
kreeg ik comentaar is optisch bedrog bla bla bla omdat sommige stickers schuin op stonden ik dacht dus ooh ja kan
niet dus he heb toevallig uurtje geleden nog 1x getject en jaaa zit verschil in de 1 is overgedoseeerd en ander ondergedoseerd▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-