deca opzuigen????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• deca opzuigen????

vraagje als je 2x deca's norma opzuigt neem ik aan dat er 4ml moet worden aangegeven op de spuit tog?

wat als je 3ml aangegeven wordt???
    (kan dat?)
    Last edited by onderhandelen; 02-11-2007, 21:06.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

nee

nee kan niet, als je de echte heb zit er gewoon 4ml in, waarschijnlijk klopt er 1tje niet dan.....

Comment

Als je er 1 doet heb je wel 2ml?
      Zit er verschil in de maat?
      Who's the Chef

Comment

je meet zo vekeerd de laatste ml zit in het tuitje van de spuit trek de zuiger verder terug naar de 5 op de spuit als goed is moet er moet er deca in zitten tot de 1 gevult op de spuit.

Comment

als je goed kijkt zit er niets in tuutje en 1 ml in een tuutje??? beetje te veel van t goeie of niet

Heb net ff getject en had lucht uitgedrukt maw daar op die foto staat vloeistof precies op randje zegmaar, en geloof mij ik verspil nixx hehe
          Last edited by onderhandelen; 23-10-2007, 13:41.
          We like it

Comment

Foute hoeveelheid = fake

Ik snap niet waarom je uberhaupt norma hebt, een van de meest gefakete middelen.
            the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
              als je goed kijkt zit er niets in tuutje en 1 ml in een tuutje??? beetje te veel van t goeie of niet

Heb net ff getject en had lucht uitgedrukt maw daar op die foto staat vloeistof precies op randje zegmaar, en geloof mij ik verspil nixx hehe
              tutje zit zeker wat trek je zuiger maar es naar achter en meet dan maar weer eens. zuig eens keer 1 deca op dan kijken wat er dan in zit

Comment

in het tuitje zit altijd maar 0,1ml. dus zeker geen hele. dat is tevens een nadeel als je altijd per ml prikt, want dan verlies je 10%. tenzij je met luchtbelletje erachteraan drukt maar dat moet wel erg voorzichtig dan.
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by baricade View Post
                  tutje zit zeker wat trek je zuiger maar es naar achter en meet dan maar weer eens. zuig eens keer 1 deca op dan kijken wat er dan in zit
                  1 ml in een tuutje is veel echt veel onmogelijk zijn 5 streepjes :S
                  Originally posted by Genjuro View Post
                  Foute hoeveelheid = fake
                  Ik snap niet waarom je uberhaupt norma hebt, een van de meest gefakete middelen.
                  ja Genjuro u right, je antw. is kort en krachtig
                  Originally posted by bruce View Post
                  in het tuitje zit altijd maar 0,1ml. dus zeker geen hele. dat is tevens een nadeel als je altijd per ml prikt, want dan verlies je 10%. tenzij je met luchtbelletje erachteraan drukt maar dat moet wel erg voorzichtig dan.
                  U ook right, 0,1ml verlies vindt ik niet zo erg, laat luchtbell maar hangen onnodig risico

Maar goed gaat denk ik wel goed komen
                  Last edited by onderhandelen; 23-10-2007, 20:15.
                  We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                    1 ml in een tuutje is veel echt veel onmogelijk zijn 5 streepjes :S

ja Genjuro u right, je antw. is kort en krachtig
                    in tutje zit zeker 2 streepjes. probeer ff keer 1 deca op te zuigen en kijken hoeveel je hebt.

Comment

Originally posted by baricade View Post
                      in tutje zit zeker 2 streepjes. probeer ff keer 1 deca op te zuigen en kijken hoeveel je hebt.
                      nee man ga niet nog meer aanbreken, kijk goed baricade dr zit niets in dat tuutje geen gele substantie oid, jaa lucht sla die pic op zoom in.

praktisch blijft er idd wat achter ja, maar pas bij het in spuiten op laatst zegmaar.
                      ff hoe ik deca opzuig:
                      1 trek spuit max naar achter,
                      2 druk naalt in duw lucht in voor druk deca zuigt zich zelf in de spuit zo kan je elk restje mee pakken,
                      3 haal naalt uit vial,trek daarna spuit nog meer naar achter zodat lucht meekomt,
                      4 draai m naar boven tikken zodat alle belletje naarboven drijven,
                      5 daarna zo draaien dat lucht bel in gat komt zegmaar en heeeeel voorzichtig lucht uit drukken op een gegeven moment heb je lucht bel dr uit en zit je precies op t randje van tuut nog niet in tuut
                      ik was nog niet zo ver om lucht uit tuutje te duwen viel animalpower meteen op dat er te weinig vloeistof in zat vndaar
                      Last edited by onderhandelen; 23-10-2007, 21:23.
                      We like it

Comment

Hans Kazan
                        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

........

niets op aan te merken onderhandelen, je hoeft niet aan jezelf te twijfelen maar aan de potjes... is dit ook degene waarvan het hologram oplicht op de sticker?

norma een van de meest nagemaakte die er is, maar als je de goeie hebt heb je ook hele goeie...

jammer dat het niet goed is, terug brengen die troep....

Comment

ja man was dus laatst goochelaars ontmaskerd te kijken was eerste gedeelte de grote verdwijn truuck de trug haal truuck kwam na de reclame en jaa in de reclame moest ik dus naar de wc.
                            zal idd Hans kazan ff mailen ff kijken hoe ik mn 1 ml trug krijg

@ jammer dat het niet goed is, terug brengen die troep....

twijfelen doe ik bijna nooit
                            yubz daarom breek ik geen nieuwe aan
                            We like it

Comment

We maken er wel een grapje van, maar het is wel vervelend dat je een miskoop heb. Kan je het nog aankaarten bij je suplier??
                              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X